От друга страна се опитвам да карам бързо на големи разстояния и държа на лека гума с ниско съпротивление на търкаляне. Относно съпротивлението гледам освен данни на производителя и този сайт: http://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews
Преди бях с Continental RaceKing, но отстрани борда се къса твърде лесно.
Цената не е твърде важна.
В крайна сметка може да си остана на Thunder Burt, но все пак ми е интересно да чуя мнения.
Ето това са външните гуми между които се колебая (за задна):
- Schwalbe Thunder Burt: http://www.schwalbe.com/en/offroad-read ... -burt.html 29 x 2.10 SnakeSkin, TL Easy с тегло 515 г.
- Maxxis Aspen: http://www.maxxis.com/catalog/tire-280-121-aspen 29 x 2.10 (2C) с тегло 565 г.
- Maxxis Tread Lite: http://www.maxxis.com/catalog/tire-490-121-tread-lite 29 x 2.10 EXO/TR с тегло 630 г. Доста ми прилича на Thunder Burt.
- Maxxis Pace: http://www.maxxis.com/catalog/tire-482-121-pace 29 x 2.10 EXO/TR с тегло 650 г.
Неочаквано добро сцепление предвид външния вид, а колко добре се търкаля е направо без коментар.
Или ако реша да мина на по-сериозно сцепление заглеждам следните:
- Schwalbe Racing Ralph: http://www.schwalbe.com/en/offroad-read ... ralph.html 29 x 2.10 SnakeSkin, TL Easy с тегло 585 г.
- Maxxis Ikon: http://www.maxxis.com/catalog/tire-278-121-ikon 29 x 2.10 3C/EXO/TR с тегло 605 г.
- Continental Race King: http://www.continental-tires.com/bicycl ... /race-king 29 x 2.20 ProTection с тегло 645 г. (важно е да е ProTection)
Такава карах преди на 26" колело (но не tubeless) и бях доста доволен.
Мислех си за вариант да си взема 2 гуми: една за сухо и една за по-мокро, но с tubeless и боза смяната ще е досадна, та по-скоро не. Кара ми се - не ми се занимава с гуми :-)
Прави ми впечатление, че Schwalbe са винаги чувствително по-леки за сходни модели спрямо Maxxis (поне при моделите, които мен ме интересуват и съм цитирал по-горе).
Влече ме към по-леки гуми, та май битката е по-скоро между Thunder Burt, Aspen, Racing Ralph и Ikon.