Dragomir Rush - 2008 [XC]

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Dragomir Rush - 2008 [XC]

Мнениеот CTaHu » Пон Сеп 17, 2007 2:23 am

Тук може да се запознаете и с чарковете на байка: http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=163

На търсенето за въпросната марка и модел попаднах само на следното предварително обсъждане: http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.p ... gomir+rush

От него ми стана ясно, че въпросния байк е предвиден за XC. Full Suspention-а, обаче, както и самата рамка ме навяват на мисълта, че ще е годен и за AM (или се лъжа). Всъщност това ми е и основният въпрос.
Годен ли е за AM Rush-a?
И може ли да се закупи отнякъде? Ако да - откъде и за колко? Предполагам, че тъй като е модел 2008 може да няма обявена цена и даже да не е излязал в продажба ..., но на база на лична преценка може да се направи предположение за стойността му.

Иначе хваща окото, а и компонентите не са за подценяване (това е моята оценка на любител).
Продавам:
1. Джърси IXS
Аватар
CTaHu
 
Мнения: 248
Рейтинг: 1316
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 1:50 pm
Местоположение: София

Мнениеот TENDER » Пон Сеп 17, 2007 10:10 am

на база на лична преценка ще струва 2000-2200лв
TENDER
 
Мнения: 793
Рейтинг: 1823
Регистриран на: Пон Яну 03, 2005 5:41 pm

Мнениеот bodo » Пон Сеп 17, 2007 2:17 pm

jivkonik написа::offtopic:
Само да вметна, че Rush е име на модел и на Cannondale и не бих се учудил да е запазено име и марка във велоиндустрията. Не знам от Веломания това дали ги интересува, но няма да е хубаво да използват незаконно запазено име... :crap:
Що си мислиш че имената на моделите са запазена марка?

Днес се е появил един Rush при Нина. Отпред на рамката пише че може до 160мм ход, но оригинално е с 140 май. Отзад като го гледам е с около 120мм ход. Според мойте представи става и за по-груби терени, но всеки си прави преценката сам. Освен това си има подсилки при челото.
Аватар
bodo
 
Мнения: 311
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Чет Яну 20, 2005 1:49 pm

Мнениеот CTaHu » Пон Сеп 17, 2007 7:47 pm

jivkonik написа:Прав съм! Направих запитване до Cannondale и ми отговориха, че Rush е тяхна запазена марка. Веломания ще трябва да сменят името на модела... :idea:
Можеха и те да проверят това, не да се излагат! :crap:


Хаха :rofl: как си ги прецакал информирайки Connondale. А сега ми е интересно на произведените модели к'во ще ги правят ще им отлепят лепенките сигурно, ако са на лепенки или пребоядисване.

bodo написа:Днес се е появил един Rush при Нина. Отпред на рамката пише че може до 160мм ход, но оригинално е с 140 май. Отзад като го гледам е с около 120мм ход. Според мойте представи става и за по-груби терени, но всеки си прави преценката сам. Освен това си има подсилки при челото.

Има ли обявена цена, че адски мн ме радва колелото. А Нина не я познавам жената .. продавачка във Веломания ли е и ако да в тоя до Халите ли е. Че изгарям от желание да го мерна на живо модела.

P.S.
А да! Да не забравя да спомена .. на сайта пише само 1 размер - 17" .
Т'ва леко ме притеснява, тъй като мисля, че съм за 18". Но както изчетох хиляди пъти по различни постове във форума може и за добро да е - В крайна сметка общо мнение е, че по-добре по-малка отколкото по-голяма :D
Продавам:
1. Джърси IXS
Аватар
CTaHu
 
Мнения: 248
Рейтинг: 1316
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 1:50 pm
Местоположение: София

Мнениеот CTaHu » Пон Сеп 17, 2007 8:49 pm

ОК де все тая ... обаче колкото повече чета за Rush толкова по-тъжно ми става.
Аз търся байк fullsuspention за AM обаче този конкретно модел макар и много да ми харесва навсякъде го обявяват за XC и Маратон ...
Вилката http://e-shop.screambikes.tobulgaria.in ... ts_id=1070
била проектирана за XC ...
Но пък http://e-shop.screambikes.tobulgaria.in ... b645e3a5... --> Хидравлична дискова спирачка клас Deore, подходяща за XC, Enduro/ All mountain.
Всичко е яко облечено в Shimano ... нема лошо, обаче задният амортисьор е пълна загадка ... за мен. :shake:
Продавам:
1. Джърси IXS
Аватар
CTaHu
 
Мнения: 248
Рейтинг: 1316
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 1:50 pm
Местоположение: София

Мнениеот CTaHu » Пон Сеп 17, 2007 11:25 pm

Охх то се видяло, че за мен по-подходящ и качествен байк, на възможно най-ниска цена си остава AM 1 ... Обаче имам 1 питане относно вилката.
Rock Shox Pike 409 Dual Air - малко разяснение за въпросния "dual air".
И следващия вариант AM 0 с вилка Rock Shox Lyric "2 step Air" ... к'во ще рече и т'ва.

"Dual Air" <--> "2 step Air" !:?:!
Продавам:
1. Джърси IXS
Аватар
CTaHu
 
Мнения: 248
Рейтинг: 1316
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 1:50 pm
Местоположение: София

Мнениеот stroker » Вто Сеп 18, 2007 7:27 am

CTaHu написа:Охх то се видяло, че за мен по-подходящ и качествен байк, на възможно най-ниска цена си остава AM 1 ... Обаче имам 1 питане относно вилката.
Rock Shox Pike 409 Dual Air - малко разяснение за въпросния "dual air".
И следващия вариант AM 0 с вилка Rock Shox Lyric "2 step Air" ... к'во ще рече и т'ва.

"Dual Air" <--> "2 step Air" !:?:!

Аз карам RS Revelation dual airкоято е на същия принцип с Pike dual air.Dual Air е пневматична пружина ,която ти позволява да регулираш налягането в позитивната и в негативната камера(при по-голямо налягане в позитивната камера вилката по трудно се сгъва т.е сгъва се при по големи препядствия,но какво ли се опитввам да ти обясня хората са го написали... :)
За негативната камера:The negative air spring is used to help increase or decrease the movement of the compression stroke of the positive air spring during its initial compression stroke.

Increased negative air provides a plush feel to the initial compression stroke of your Dual Air fork or rear shock by assisting the compression stroke activation. Negative pressure helps to 'pull' the fork or shock into its compression stroke. It is used primarily to provide a more active compression stroke at slow speeds, over small bumps, as well as larger hits when riding most aggressive terrain.

Think of it this way... more negative air pressure = plush, active compression in the initial stroke of travel. Less negative air = firm, less active compression stroke.

It is best to experiment with negative air pressures to find the setting that suits your body weight and riding style. Negative air shouldn't be used to tune for larger bumps. As the fork gets deeper into the compression stroke, the negative air chamber size increases, lowering air pressure and reducing its affect the spring curve.

For specific air pressure settings refer to the RockShox Air Spring Chart.

За Lyrik си има статия
http://www.mtb-bg.com/news/news00359-210606.htm
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот CTaHu » Вто Сеп 18, 2007 2:02 pm

Огромно 10x, stroker.
Продавам:
1. Джърси IXS
Аватар
CTaHu
 
Мнения: 248
Рейтинг: 1316
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 1:50 pm
Местоположение: София


Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта