Здравейте!
Гумите ги сложих и вече им навъртях над 130-150 км. като имах възможност да ги пробвам както по асфалт (което не е толкова определящо), така и по пресечени горски терени, чак до накиснати пътеки с локви, тук-там,... въобще запознаха се с бъдешия си живот

Краткото сравнение ще е основно с Хайролера на Максис, защото досега карах с такива. Най-общо казано на асфалт и двете гуми (Цънтри Мъд е задна, а Кънтри Трайъл е предна при мен) и двете гуми се държат добре в завой, а спирането е добро, с изключение на предната. При Кънтри Трайъл-а грайфера е по рехав и доста висок, при което като се натисне предната спирачка се усеща едно леко "носене" - отдавам го на това, че, тъй като е по-рехава, грайфера започва да се "замазва" по твърдия асфалт, за сметка на това обаче, при употреба в предназначението й, гумата спира много добре, има сцепление и ви осигурява бързо спиране. Както казах, сцеплението й е добро, и в завой си проличава най-добре, особено, ако имаме мек песъчлив терен - гумата оре, мята пясък в устата и очите, но занасяне - няма!
Задната гума направо ми скри топката! Както и производителят я е нарекъл "за всякакво време", тази гума се държи прекрасно както на асфалта, така и в гората. Грайферът й е сравнително гъст и осигурява доста добро спиране както на пътя, така и на пътеката. Каучукът е твърдичък, а гумата има и посока на движение, което носи уникално сцепление по горските пътеки - каквато и да е повърхността - пясък, отъпкана земя или мека кал - гумата се врязва в нея и започва да я "яде". По баири с над 15 процента наклон и каменисто-песъчлив терен, ни е буксувала ни нищо - стига да не се уморите, гумата може да ви изкара до върха! Все едно "прегръща" настилката и няма мърдане. Единствения недостатък (поне за мен) е, че и двете гуми се водят 2.0, но Кънтри Мъд е видимо по-тясна - изглежда като 1,9, а премерени с шублера, има разлика от 2-3 мм. с предната гума. Това я кара, при ниска скорост и по мек терен (бил той дълбок пясък или пръст), да се забива - върви но се забива прекалено много, доката предна, като по-широка, се "носи" по-отгоре. Но въпреки това, върви като танк. Бих я пробвал и отпред по-нататък.
Гумите са като велосипеда и за всеки е различно това, което му харесва. Въпреки това, ако някой се насочва към Мишлен, в търсене на гума за натоварено крос-кънтри - това е Кънтри Мъд.
Искам само да завърша с това, че в сравнение с Хай Ролера, и двете гуми са по-бързи на афсалт и не бръмчат толкова

Поздрави!