Здравей!
Имам известен (от ноември 2009 г.) опит с въпросния шок. Изминал съм от тогава поне 1500 км. (вероятно са повече, ама за толкова съм сигурен, че отначало не ги записвах...) почти изключително по планински терен. Доста голям процент спущания по технични терени.
До момента, след каране в най-разнообразни теренни и метеорологични условия (есен, зима - минус н`ам колкоси градуса, пролет - кал прах и т.н.) не съм забелязал никакви нарушения в работата му. При съответната правилна периодична потдръжка, разбира се. Под "потдръжка" разбирай редовно почистване и смазване на праховото уплътнение и "врътките" със силиконов спрей, не смяна на масло, уплътнения и пр.
Изпускане на въздух няма. Работи адски добре. Настройките (рибаунд и компресия) се усещат достатъчно отчетливо.
Конкретната модификация, за която говорим - X-Fusion O2 RC няма платформа, което за определен тип рамки може да бъде минус. За рамката, с която аз го ползвам (Dragomir F7) би било по-добре наличието на платформа, макар че рядко съм усещал някакво значително клатене. Наличието на реглаж на нискоскоростната компресия, обаче си е предимство при определени терени и стил на каране, та не е лошо да се замисли твоят човек какво точно търси от окачването си.
Никога не ми се е налагало да го заключвам. Иначе функционално - добре си му е заключването, ама на мен не ми се налага да го ползвам - достатъчно е да бутна компресията до средата и проблемите с клатенето се решават. Е, естествено това намалява чувствителността на окачването към дребните теренни форми, ама поне с мойта рамка това не ми пречи при катерене...
В заключение мога да кажа, че за тея пари едва ли ще намерите нещо по-свясно.
Ако решите, че ви е нужна платформа, модификацията PVA (срещу 299 лв.) предлага една от най-читавите платформи, които съм пробвал. Няколко другари карат с този модел и при него се забелязва същото отсъствие на проблеми.
Общо взето - туй е, което мога да споделя като личен опит до момента.
