строшил двукратно болта на седалката и рамката до седалката
pascalaa623 написа:Здравей,
ще ти е по-удобна,ще ти е супер както за планината,така и за града.![]()
controltech написа:pascalaa623 написа:Здравей,
ще ти е по-удобна,ще ти е супер както за планината,така и за града.![]()
HT2 Качествена рамка с изпитана здравина,най-успешния хардтейл на РАМ Бикес, подходящ за по-агресивно XC НО определено не става за каране в планината.
controltech написа:HT2... подходящ за по-агресивно XC
controltech написа:определено не става за каране в планината
Pr3d4t0R написа:При свястно настроена скоростна система и грамотно превклюване падане на веригата при каране по равен терен няма. При спускане по пресечен терен е друг въпрос, но до колкото си написал караш колелото в града.
Pr3d4t0R написа:Алуминий 6ххх и 7ххх се обработват по различен начин - няма значение дали рамката е от 6ххх или 7ххх, много по-важна е нейната геометрия и начин на изработка.
Pr3d4t0R написа:Така както пишеш, ти трябва колело, което да е удобно за въртене ; - )
trix написа:Alfine си е за градски велосипеди,с нея няма да можеш да катериш баири,защото няма голямо предавателно отношение,шимано са я подредили заедно с Nexus при "комфортните" http://bike.shimano.com/publish/content/global_cycle/en/us/index/products/0/alfine/product.-code-SG-S500.-type-.html
Камен написа:При заледена кал или при газене в сняг също става "интересно" с веригата.
Камен написа:Опитвам се да разбера какво е предавателното отношение на моя Drag Ontario TE и как се сравнява с Parkour. Някой знае ли как?
controltech написа:подходящ за по-агресивно XC НО определено не става за каране в планината.
trix написа:в линка към шимано ти е дадено - на 20(стандартни) зъбeн венец,еквивалента за касета е 12 - 38 зъба ,т.е. все едно че имаш касета 12-38 и курбел 39 или 45 зъба(на снимката на драг гледам пише 45),но и да вземеш с 39,ще е (сравнено с обикновените скорости)колкото на средна плоча на курбелите и най-голяма плоча на касетата,не повече,
т.е все едно че имаш едноплочов курбел със 32 зъба и 8 скоростна касета със 12-32 зъба
Plamen_EM написа:Прочети тази тема:
http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=81381
Колегата си окомплектова много хубаво колело. Нямам обаче представа колко пари излезна. Отиди в БАС и ги питай на място. Сега е времето с отстъпките!
trix написа:сметнал съм ти го - на онтариото ти - включил си на преден среден венец и заден най-голям,и нямаш достъп до предна малка плоча
- е така трябва да катериш голям баир,
ако искаш представата да е съвсем точна - махаш предна голяма и малка плоча и оставаш само със средна и имаш същите 8 скорости както на Alfine,
ако си избрал 20т главина,съчетана с курбел 39т
gesh0898 написа:На сайта се води сити/ърбан велосипед. (което е коренно различно от Dj и стрийт,но колелата в тази категория са нещо от сорта на http://www.dragbicycles.com/?menu=bikes&cid=3&pid=58)Ти на негово мясти би ли го взел?
РАМ-ът се е доказал през годините.Ти паркура ли му препоръчваш?Човекът иска да си вземе колелото и да го кара.Иначе трябва да се занимава със смяна (и избор) на вилка,щом не иска да го пипа,предполагам едва ли ще може и сам да си я сложи.Виж му гумите,и те не са за из гората-изобщо защо се води този спор
![]()
ПП:Ако може някой да сподели цена и тегло на паркура,защото на сайта няма информация.
controltech написа:HT2 Качествена рамка с изпитана здравина,най-успешния хардтейл на РАМ Бикес, подходящ за по-агресивно XC НО определено не става за каране в планината
съм решил да мина на вътрешни скорости. Единия вариант е да взема Drag Parkour: http://www.dragbicycles.com/?menu=bikes&cid=3&pid=113 а другия да си сглобя едно колело.
.искам система Shimano Alfine
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта