PowerSlide написа:Аз първия венец никога не го ползвам, защото на 1-1 не мога да карам

пък и не виждам смисъл от комбинация например 2-1 при положение че 1-3 или 1-2 е много по-полезно за задвижването като цяло. За 3-1 въобще да не става дума

Момент, искаш да ми кажеш, че не ползваш така или иначе 32т-зъбчатката, така ли? Какъв е смисъла тогава да си купуваш зъбен блок с такава зъбчатка? Щом най-леката предавка, която ползваш, е с 28т-зъбчатката, купи си 11-28 зъбен блок - хем ще пестиш мъничко от тегло, хем ще имаш една по-лека стъпка при останалите предавки - доколкото знам, стъпките са еднакви при 11-28 и 11-32, като разликата е, че заради наличието на 32т зъбчатка при 11-32 липсва една от последните малки такива (между 12т и 14т липсва 13т-то) и стъпката там е 1 идея по-голяма и по-неудобна. Погледни SLX зъбите на Шимано, те имат 11-28 опция (аз съм с такава и бих я заменил само за 10-ка Dura-Ace с титаниеви зъби 11-28, но задния ми дерайльор няма да се спогажда с команда 10-ка

).
И SLX е далееееч надолу откъм цена.

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.