xcII написа:... Теглото е 99% едно и също. Другото даже не го и погледнах, кат има предвид че N1 e 1900E, a N2 e 2700E..
Бях чел някъде, че в резултат от някакво изследване изчислили, че похарчените пари за да намалиш теглото на колелото си с 1 кг се равняват на стойността на 1 кг сребро.
Ето малко повърхностни сметки:
разлика в цената - €800
разлика в теглото - 800 гр.
Извод: олекотяване в размер от €1000 за килограм.
Цената на 'Инвестиционно сребро - 999' (което е най-скъпия вариант, което се търгува на борсата) по курс с днешна дата е 830 лв. за кг.
Но все пак не трябва толкова повърхностно да се гледа в разликите тегло/цена.
Сега по-сериозно: разликите са в спирачките и колелата (wheelsets) както спомена @Plamen_EM. Друга разлика, на която трябва да се обърне внимание е седалката. Признавам, че не познавам и двата модела, но залагам на Ergon.
xcII написа:...
ed.: че то в СМГ не ни учат да смятаме..


В Университета ни учат и на сортиране - важното е как се прави

- текстово или числово.
В превъзходството ти над другите няма нищо благородно. Истинското благородството се състои в това да превъзхождаш предишния си аз.