Страница 1 от 2

HT1 vs. Ontario

МнениеПубликувано на: Чет Фев 07, 2008 11:09 pm
от vaniopi4a
Коя рамка е по-здрава от двете и защо?
С коя рамка какви стилове могат да се карат освен по предназначение (ХС). Наскоро видях, че цените на двете рамки са почти еднакви (Оntаriо-115лв,НТ1-130лв) и се запитах коя е по-здрава. Хората казват, че НТ1 била по-здрава аз пък забелязах, че Ontario има 2 подсилки при челото.
:dunno:
Кажете вие какво мислите.

МнениеПубликувано на: Чет Фев 07, 2008 11:26 pm
от Admin
Мислим, че само деструктивен тест с машина би могъл да каже с точност коя от двете рамки е по-здрава.
На око ми изглеждат равностойни. Предназначението им е за ХС, без да претендират за висок клас - просто хубави евтини рамки. Това, че разни хора ги карат и извън предназначението им, не значи, че точно това е препоръчително да се прави.

Re: HT1 vs. Ontario

МнениеПубликувано на: Чет Фев 07, 2008 11:36 pm
от hitar_potter
vaniopi4a написа:Коя рамка е по-здрава от двете и защо?
С коя рамка какви стилове могат да се карат освен по предназначение (ХС). Наскоро видях, че цените на двете рамки са почти еднакви (Оntаriо-115лв,НТ1-130лв) и се запитах коя е по-здрава. Хората казват, че НТ1 била по-здрава аз пък забелязах, че Ontario има 2 подсилки при челото.
:dunno:
Кажете вие какво мислите.
Ммм аз съм горд притежател на онтарио, и много ме радва :) много ме кефи, че рамката е матова, и боята също ми харесва. За здравина нищо не мога да ти кажа, за жалост, не съм я блъскал много-много, но за сега се държи супер

МнениеПубликувано на: Чет Фев 07, 2008 11:43 pm
от ShadowBoy
Рамките са направени да се карат само по предназначение!
Казвам ти го,защото тук в моя град има много хора,които караха
онтарио и хт1 извън предназначение.
Караха ги доста за стрийт.
Рамката Драг Онтарио 2-ма от собствениците й я усукаха одзаде.
А с хт1-цата направо се сцепи на челото.
Но,според мен онтариото е по-добрият вариант,ако ще караш (XC).

МнениеПубликувано на: Чет Фев 07, 2008 11:50 pm
от hitar_potter
ShadowBoy написа:Рамките са направени да се карат само по предназначение!
Казвам ти го,защото тук в моя град има много хора,които караха
онтарио и хт1 извън предназначение.
Караха ги доста за стрийт.
Рамката Драг Онтарио 2-ма от собствениците й я усукаха одзаде.
А с хт1-цата направо се сцепи на челото.
Но,според мен онтариото е по-добрият вариант,ако ще караш (XC).
Бтв, може би съм останал с грешно впечатление, но много пъти съм чел във форума за счупени HT1 именно в челото, не знам дали е защото наистина е слаба, или защото просто хората повече я тормозят... но идеята ми беше, че до сега не съм чувал за такъв проблем с онтариото (100% има начини за да се счупи) ... В крайна сметка според мен едно усукване на задницата определено е по-малък дявол от счупено чело...

МнениеПубликувано на: Чет Фев 07, 2008 11:54 pm
от mitakaman
Аз бих предпочел онтариото заради това, че е допустимо използване на вилки до 130мм по гаранция и също събира по голяма гума отзад. Освен това съм пробвал и двете рамки и драгът ми беше доста по-удобен за въртене - към 185 см съм.

МнениеПубликувано на: Чет Фев 07, 2008 11:57 pm
от hitar_potter
Абе, да ти кажа, тия 130 мм ми се струват малко пресилени :) Аз не бих рискувал, защото откъснато чело хич не ми харесва като идея... страх лозе пази :) Иначе наистина подсилките изглеждат внушителни

МнениеПубликувано на: Пет Фев 08, 2008 12:00 am
от mitakaman
Пресилени или не щом производителя ти е подписал гаранцията, дори нещо да се прецака винаги можеш да си търсиш правата ако си спазвал поставените условия... :popcorn:

МнениеПубликувано на: Пет Фев 08, 2008 12:07 am
от hitar_potter
mitakaman написа:Пресилени или не щом производителя ти е подписал гаранцията, дори нещо да се прецака винаги можеш да си търсиш правата ако си спазвал поставените условия... :popcorn:
Знам,,, но не е хубаво да се доверявам на такива неща... като се потроша хич няма да ми пука за каранцията... това са евтини рамки и шанса да има дефект си е достатъчен :) (това не значи, че няма да му бутна 120 мм вилица, де :) ) но все пак имам едно наум

МнениеПубликувано на: Пет Фев 08, 2008 11:46 pm
от ShadowBoy
.. но идеята ми беше, че до сега не съм чувал за такъв проблем с онтариото (100% има начини за да се счупи) ...

Е може да не си чувал,но е факт.
И двамата ги усукаха и сега нямат какво да карат(може и да се оправи това,но трудно и може да станат някъкви отклонения).
Всичко си има край.. :agree: :) :agree:

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 12:19 am
от hitar_potter
ShadowBoy написа:
.. но идеята ми беше, че до сега не съм чувал за такъв проблем с онтариото (100% има начини за да се счупи) ...

Е може да не си чувал,но е факт.
И двамата ги усукаха и сега нямат какво да карат(може и да се оправи това,но трудно и може да станат някъкви отклонения).
Всичко си има край.. :agree: :) :agree:
Имах предвид челото (няма и да се учудя да има счупени чела).. А усукването също си е проблем, но ако можех да избирам, определено бих предпочел усукване от колкото счупване (телесните поражения биха били по-малки) Както и да е, явно за XC Онтариото е по-добрия избор

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 10:23 am
от Admin
Аз пък не разбирам същината на спора ви :dunno: Всички примери за проблеми с рамките в тази тема, както и всички други, за които съм чувал/чел/знам, се дължат на употреба извън предназначението им. Иначе казано, не знам за човек, който да е имал проблеми с някоя от тези рамки, докато ги е карал по предназначение. За мен това изчерпва въпроса за здравината, другото са спекулации :)

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 11:50 am
от winger
Та коя рамка от двете е по-здрава за ХС. Коя е по-хубава за ХС

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 12:39 pm
от Droze
Нали досега точно това се обясняваше!! Какви сте вие хора?? Въобще четете ли или само повтаряте безмислени въпроси? :nono:

Admin написа:Мислим, че само деструктивен тест с машина би могъл да каже с точност коя от двете рамки е по-здрава.


Admin написа:Всички примери за проблеми с рамките в тази тема, както и всички други, за които съм чувал/чел/знам, се дължат на употреба извън предназначението им. Иначе казано, не знам за човек, който да е имал проблеми с някоя от тези рамки, докато ги е карал по предназначение. За мен това изчерпва въпроса за здравината, другото са спекулации :)


На някои хора просто не може да им се помогне! :(!:

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 12:58 pm
от winger
В момента карам онтарио и дали, ще има смисъл да си зема рам хт1/хт2 рамка и да й сложа частите и компонентите от онтариото ?

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 2:13 pm
от mitakaman
А дали не е по-добре да се замислиш дали няма нещо по-наложително за смяна от рамката...

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 2:28 pm
от winger
не мисля че има. Всичко си е новичко и здраво. Ама дали има смисъл да сменям рамката ? или да си карам с тая ? Нали рамовете са по-здрави рамките

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 2:45 pm
от mitakaman
Не виждам смисъл да я сменяш, ако ти е удобна, но все пак всеки си има право на избор пробвай хт2 може пък и да ти хареса...
А иначе между хт1 и хт2 моя избор е двойката...
П.П. Писано е ужасно много полезна информация по твоя въпрос и други подобни. Използвай търсачката и ще намериш отговорите :)

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 3:46 pm
от Admin
@winger
По-продължително съм карал HT1. Ontario не съм, но съм пробвал други твърди рамки на Drag, а също съм я разглеждал обстойно и съм чел и слушал редовно какво пишат и говорят хората за нея. На базата на това мисля, че няма смисъл да подменяш рамката си. Съществена разлика няма откъде да дойде, защото двете рамки като цяло са от един тип и клас, поне за мен.

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 5:42 pm
от winger
admin мерси :) и аз така си мислех, но да попитам тъй като не съм чак такъв разбирач :).
mitakaman изчетох доста тези дни за тези и колела и за това се разколебах дали да си взимам отначало бях решил, но след като се разчетох разбрах че няма почти разлики и наистина не е нужно да я сменям :)
Оставам с онтариото значи

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 6:31 pm
от hitar_potter
winger написа:admin мерси :) и аз така си мислех, но да попитам тъй като не съм чак такъв разбирач :).
mitakaman изчетох доста тези дни за тези и колела и за това се разколебах дали да си взимам отначало бях решил, но след като се разчетох разбрах че няма почти разлики и наистина не е нужно да я сменям :)
Оставам с онтариото значи
Значи виж, то си зависи какво искаш да караш - да, излиза че HT1 и Ontario са доволно еквиваленни, обаче ако решиш, че ще тормозиш колелото повече - според мен HT2 е рамката за теб. Не си споменал за какво точнно ще ползваш байка, но все пак за мен HT2 си е с класа над Ontario/HT1 Ако не караш, обаче нищо повече от XC, отнарио ще ти върши добра работа

П.П. В сайта на РАМ HT1 е определено като XC рамка, а HT2-като АМ и ХС

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 7:00 pm
от Nymphetamine
Ако и двете рамки се карат по предназначение, едва ли ще се счупят. Това ни води към мисълта, че ако наистина се карат по предназначение, то е по-добре да гледаме коя от двете е по-лека. Поне по този критерий бих избирал аз рамката си за XC в посочения ценови клас.

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 7:16 pm
от winger
ХС и шосейно ше карам :) не съм фен на тези траил,стреет, скокове, рампи ... По принцип искам да имам шосейка, защото съм фен на шосейното колоездене, ма пък те са още по скъпи колелааа и по натам ше се взима такова :)

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 7:37 pm
от Nymphetamine
не успях да стигна до твоите мнения и не съм в час. искаш рамка, която да става за крос-кънтри и в същото време да можеш да я караш из асфалта, докато се видиш с достатъчно пари в портфейла, за да си купиш свястно шосейно колело ли?
ако случая е такъв, определено бих погледнал най-напред теглото.

МнениеПубликувано на: Съб Фев 09, 2008 8:09 pm
от winger
имах предив че карам и ХС и шосейно. И докато събера пари ше карам и шосейно с тази рамка. Като събера ше си имам шосейка и мтб колело :) Теглото не ми е проблем колко по-трудно, толко по-добре :) Голям зор беше до де сложа 48 зъба на онтариото че ми беше с 38 май ... или 42 не помня. 42 сигурно. Достра проблеми имаше ама вече само 1 :) На най-малкия венец сваля доста трудно, но пък той се ползва изключително рядко така че не ми е особен проблем... отклоних се. Та карам ХС и шосейно. Интересува ме да е здрава рамката тежината не ми проблем и щом онтариото като се ползва по предназначение си е ОК , супер :) Мерси

МнениеПубликувано на: Нед Фев 10, 2008 12:00 am
от ACID BURN
Вземи си 640 мм кормило и 1.7 гуми ако щеш толкова шосейка.Ама ние като сме карали с тебе, мисля че ще е по добре да си купиш нещо от сорта на 1.95 гуми и няква 100 мм вилка.Нещо леко на RS, ама това в бъдеще.

МнениеПубликувано на: Нед Фев 10, 2008 1:12 am
от Smurf4o
Малееее......

:offtopic:
Абе, да ти кажа, тия 130 мм ми се струват малко пресилени Аз не бих рискувал, защото откъснато чело хич не ми харесва като идея... страх лозе пази Иначе наистина подсилките изглеждат внушителни

Знам,,, но не е хубаво да се доверявам на такива неща... като се потроша хич няма да ми пука за каранцията... това са евтини рамки и шанса да има дефект си е достатъчен (това не значи, че няма да му бутна 120 мм вилица, де ) но все пак имам едно наум


:bigeyes: :crap: ... Нямам думи наистина. Ти мислиш ли?!
Да ми кажеш примерно, че ще са "малко пресилени" 140-150мм, ама да кажеш, че дадена стойност от производител е прекакалено....незнам. То ясно, че са ти непонятни нещата, ама да се изказваш така.... зае*и! :offtopic:

И все пак, мнение: Карам Драг Онтарио 17`(2004-2005), от 2005 до Сега, вилка(Рукс) с опасните размери от 130мм. Категорично - не я карам по предназначение от 3 години. Рамката е чудесна,удобна както за нагоре, така и за надолЕ(по малко и от двете ;) )... 90% за надолЕ я използвам.
Голям и истински привърженик на Онтарио! :^:

П.п. Невегал 2.5 влезна отзад от раз!

МнениеПубликувано на: Нед Фев 10, 2008 1:32 am
от Nymphetamine
winger написа:Теглото не ми е проблем колко по-трудно, толко по-добре :) тежината не ми проблем...


Повярвай, не е баш така...
Превключването на венците се осъществява от дерайльора и се регулира чрез центровка на дерайльора. Погледни книжката му, която би трябвало да дойде с него.
Ако не разполагаш с достатъчно средства, по-добре инвестирай в олекотяването на колелото, като започнеш с вилката, гумите, каплите и лека-полека стигнеш до по-леки курбели, скорости, кормило, лапа, спирачки. С леко колело за крос-кънтри, с подходящ размер гуми, леки капли (много по-пъргаво се търкалят) винаги можеш да караш и по шосето с почти същия кеф, като с шосейно колело. Верно, няма да е еднакво, но ще се доближаваш успешно. :)

МнениеПубликувано на: Нед Фев 10, 2008 9:40 am
от ACID BURN
Nymphetamine написа:
winger написа:Теглото не ми е проблем колко по-трудно, толко по-добре :) тежината не ми проблем...


Повярвай, не е баш така...
Превключването на венците се осъществява от дерайльора и се регулира чрез центровка на дерайльора. Погледни книжката му, която би трябвало да дойде с него.
Ако не разполагаш с достатъчно средства, по-добре инвестирай в олекотяването на колелото, като започнеш с вилката, гумите, каплите и лека-полека стигнеш до по-леки курбели, скорости, кормило, лапа, спирачки. С леко колело за крос-кънтри, с подходящ размер гуми, леки капли (много по-пъргаво се търкалят) винаги можеш да караш и по шосето с почти същия кеф, като с шосейно колело. Верно, няма да е еднакво, но ще се доближаваш успешно. :)


Nymphetamine:Декланшор искаш да кажеш. :) Иначе те подкрепям :)

МнениеПубликувано на: Нед Фев 10, 2008 11:40 am
от TeDo_BaPHa
:offtopic:
@Nymphetamine:
Декланшор не е ли отпред
а
дерайльора отзад :dunno: