rEsPeCT написа:От трите които си изброил, най си струва RAM-a с най-хубав монтаж е, вземаш една 18" или 20" рамка и си готов:)
Reactor написа:rEsPeCT написа:От трите които си изброил, най си струва RAM-a с най-хубав монтаж е, вземаш една 18" или 20" рамка и си готов:)
Това е правилния избор.Колкото до спирачките диска е за предпочитане щом ще караш и в планината
rEsPeCT написа:От трите които си изброил, най си струва RAM-a с най-хубав монтаж е, вземаш една 18" или 20" рамка и си готов:)
RAM-FR написа:Дисковите спирачки на първите 2 колела ( SHIMANO Mechanical floating disk brakes (най-вероятно BRM465) и Tektro 832) на сухо спират пъти по-зле от AVID SD 3, a както казаха идва сухия сезон. Спирачките немисля че ще са ти проблем![]()
П.п. сега прочетох колко тежиш .... не мисля че с която и да е от оригиналните спирачки на тези колела ще имаш достатъчно спирачна сила..... най-добре помисли за нещо къстъм със 185 дискове и BB5 примерно. Ще ти излезне малко по-скъпо но поне ще можеш да спираш
RAM-FR написа:най-добре помисли за нещо къстъм със 185 дискове и BB5 примерно. Ще ти излезне малко по-скъпо но поне ще можеш да спираш
uglyipl написа:RAM-FR написа:най-добре помисли за нещо къстъм със 185 дискове и BB5 примерно. Ще ти излезне малко по-скъпо но поне ще можеш да спираш
Завидно единомислие проявявате...
Сега се загледах, че RAM HТ1 варианта с диск, го предлагат точно с тази спирачна система, но с диск...160мм...
Което ще рече, че или трябва да сложа 185мм, както казваш...или аз да стана ...80 кила...Първото май ми е по лесно:)
Така и не разбрах, кой ги прави тези колела...БГ ли са...или чуждоземски...?!?:)
vitorino написа:Да направим темата интереснаПри избора най-важен е субективния елемент, за това при първа възможност посети веломагазин, пробвай/тествай избраните от теб машини, в различни размери на рамките и тогава прецени кое ти е най-удобно, окомплектовката в последствие може да се надгражда. Не вярвам да има уважаващ себе си търговец, който да не ти помогне за това. Оттам на сетне - приятно каране. Лично на мен най ми пасна "петицата", такава карам три години, доволен съм, а и съм със сходни ТТ данни. Друг е въпроса, че към момента само рамката е оригиналната, а цената му е почти и малко над двойно по-висока.
bokichaa написа:Привет, и аз глазувам за HT1.
Хубавият монтаж=по-качествени компоненти:дерейльори, команди, главини и т.н. Повишават лекотата на каране.
Съгласен съм колегата Reactor за дисковете, но пък тях може да си ги добавиш и по-нататък.
Аз лично тъй направих....карам си за сега с V-брейкове, пък к'ва кал газя....колегата Reactor знае.....![]()
Успех........
....тичай взимай RAM-а и отивай да караш....
...аааа, забравих, само си взимаш едни по-хубави калодки като износиш оригиналните и си готов...
blizzard написа:@ Автора
Имай предвид и че купувайки Ram, купуваш едно компетентно сглобено колело, което е готово за каране, докато за Drag-а... не е съвсем сигурно, че ще е така. А качественото сглобяване е не по-малко важно от качеството на компонентите.
blizzard написа:@ Автора
Имай предвид и че купувайки Ram, купуваш едно компетентно сглобено колело, което е готово за каране, докато за Drag-а... не е съвсем сигурно, че ще е така. А качественото сглобяване е не по-малко важно от качеството на компонентите.
uglyipl написа:blizzard написа:@ Автора
Имай предвид и че купувайки Ram, купуваш едно компетентно сглобено колело, което е готово за каране, докато за Drag-а... не е съвсем сигурно, че ще е така. А качественото сглобяване е не по-малко важно от качеството на компонентите.
От което следва, че е добре да има къде да отида и да ми го настрои някой разбиращ. Защото от неща които не разбирам не пипам. Компютрите в къщи мога да ги разхвърлям, да си ровичкам по тях и нямам грижи...ама по колата...предпочитам да пипа някой, който знае за какво иде реч...Същото, ще е и с колелото. От тази гледна точка, кои имат по добра сервизна база и мрежа...РАМ или Драг? Щото за мен сервиза по принцип е важна част от цялостното обслужване...
did написа:blizzard написа:@ Автора
Имай предвид и че купувайки Ram, купуваш едно компетентно сглобено колело, което е готово за каране, докато за Drag-а... не е съвсем сигурно, че ще е така. А качественото сглобяване е не по-малко важно от качеството на компонентите.
колелата пристигат при дистибуторите в полусглобено състояние, така че началното качество на сглобката зависи и от това, откъде точно ще го купи. ако, обаче, подобни маловажни фактори определят избора и човек не може сам да си настройва периодично скорости, спирачките, да обира луфтове, да прави елементарна поддръжка на вилката, да си поддържа веригата и венците... в такъв случай каквото и колело да купи, все ще е недоволен и ще мрънка. а подобни напасвания и донастройвания винаги се налагат.
тези дреболии не може да са определящи за избора на ново колело!
blizzard написа:Не говоря за настройване на спирачки, скорости и такива неща. Конкретно в моя случай ставаше дума за монтиране на средно движение без грес, което в крайна сметка доведе до развалянето на резбата на рамката при демонтирането на касетата. Поне според мен това не е дреболия и мисля, че може да бъде определящо при избора на велосипед. Освен ако не смяташ за нормално да си разглобиш новото колело до последния чарк, за да провериш дали всичко е сглобено както трябва, разбира се. Може да съм бил единичен случай, въпреки че съм чувал и за друг идентичен, но лично аз не бих рискувал да си купя колело сглобено от Веломания, след като знам, че може рамката ми за N лева да е пътник още от магазина.
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта