kobso1245 написа:Така, понеже отгоре възникна спор-ето точно и ясно какво пише в моята гаранционна карта (...)
Така де, или в официален сервиз, или в магазина, от който си го купил(или в магазин от същата верига в друг град)
Здравей и благодаря за отделеното време по въпроса. Нека само да отбележа, че спор не е възниквал, а само внесох уточнение
по темата. Казах, че за мен е странно сервизна поддръжка да няма на друго място освен в магазина от който е закупен байка и
се оказва, че разсъждавам правилно. С помощта на администратора се обърнах директно към Управителя на Cross и човекът ме
уведоми категорично, че ако има някакъв проблем с колелото, поддръжката му може да се извърши във всички оторизирани
сервизи в страната, в това число и този, за който изрично го попитах, като внесе и допълнителни уточнения. Изключително съм
доволен от бързата и адекватна реакция по възникналия въпрос от тяхна страна и вече съм спокоен за покупката.
kobso1245 написа:Та е напълно нормално, ако от мястото, където си питал нямат магазин в друг град и в този град нямат
официален сервиз да са ти казали, че не може да се поеме гаранцията.
Тук за да сме коректни трябва да се да каже отново, не че няма да бъде призната гаранцията изобщо, а че магазин или сервиз,
които не са оторизирани, няма да направят безплатен ремонт, поради което колелото/частта трябва да се изпрати в сервиз на Cross.
Понеже моят случай не е такъв и в града, където ще карам колелото има официален сервиз на производителя, всичко е наред.
