1. Гатев, колкото и да не ни /ти харесва, в ценово отношение нещата са такива, каквито вече си установил.
Ако се замислиш балканчетата и бмх-овете преди бяха първо стоманени и тежки и второ - просто устроени.
Сега няма колела с една скорост освен бмх, които са ти малки и фиксита, които може да са ти добре.
За фикситата се ползват разбира се стари рамки на шосейни, градски или пистови велосипеди, но се слагат нови компоненти по задвижването, тоест това, което се върти, е ново.
Сподели какъв ще е маршрутът ти до работата, за да преценим какво колело ще е удачно. Ако ще караш само по шосе и сравнително на равно, и фикси ще ти върши работа, хем са и модерни.
Идеята на този тип велосипеди е именно каращите ги да се противопоставят на комерсиализацията, карайки максимално леко и просто устроено колело без нищо излишно.
2. При бюджета ти не е разумно да имаш претенции как да изглежда, защото по-важното е да ти върши работа.
3. Не знам кои грозни градски велосипеди визираш, но ако мислиш, че това например
http://koleloto.bg/product/1086/cross-2 ... -2015.html е по-грозно от последния посочен от теб велосипед, не съм съгласен.
Точно последния, който си избрал, е типичен пример за "боклук, който ще се повреди след 1-2 години", че и по-рано, защото е супермаркетна сглобка.
Спринт имат няколко марки - Спринт, Ферини, Шокблейз и сглобяват колела с марки бачини, велотек, интербайк и т.н., за вериги като метро, практикер и т.н.
Те имат вид, но само това на планински велосипед - с дискове, но неработещи добре спирачки.
Ако мислиш за мнението на останалите и колегите си, със сигурност ако някой от тях разбира, последното колело, което си посочил няма впечатли никого, дори напротив.
4. Нещо такова -
http://olx.bg/ad/gradski-sporten-velosi ... 436cf6fda4 ще ти е много по-добре.
В Холандия има високи хора и карат велосипеди, съответно и правят много добри такива.
Може да се окаже, че едно датско, немско, френско, холандско или белгийско старо колело е много повече колело от този кютук Интербайк.
Разбира се, ако искаш съветите тук да са ти от полза.
Даже нещо да се повреди, има части, продават се задни главини за вътрешни скорости, най-вече шимано, но винаги можеш да сложиш една скорост и контра или да го направиш фикси.