SCOTTovudec написа::) Континентал Експлорър - като на аватара ми;) Много е приятна. Трябва да знаете че винаги отношението на сцепление и комфорт е обратно пропорционално на износоустйчивост. Надявам се секи се сеща 'що.
did написа:SCOTTovudec написа::) Континентал Експлорър - като на аватара ми;) Много е приятна. Трябва да знаете че винаги отношението на сцепление и комфорт е обратно пропорционално на износоустйчивост. Надявам се секи се сеща 'що.
тц. не винаги.
има и гуми, при които се ползват няколко компонента за различните части и тогава това просто не е вярно.
Слушай батко си did. Той знае какво говори.SCOTTovudec написа:did написа:SCOTTovudec написа::) Континентал Експлорър - като на аватара ми;) Много е приятна. Трябва да знаете че винаги отношението на сцепление и комфорт е обратно пропорционално на износоустйчивост. Надявам се секи се сеща 'що.
тц. не винаги.
има и гуми, при които се ползват няколко компонента за различните части и тогава това просто не е вярно.
ОК..комфорта не винаги, но сцеплението...
NovemberCharlie написа:Слушай батко си did. Той знае какво говори.SCOTTovudec написа:did написа:SCOTTovudec написа::) Континентал Експлорър - като на аватара ми;) Много е приятна. Трябва да знаете че винаги отношението на сцепление и комфорт е обратно пропорционално на износоустйчивост. Надявам се секи се сеща 'що.
тц. не винаги.
има и гуми, при които се ползват няколко компонента за различните части и тогава това просто не е вярно.
ОК..комфорта не винаги, но сцеплението...
SCOTTovudec написа:ОК..комфорта не винаги, но сцеплението...
did написа:SCOTTovudec написа:ОК..комфорта не винаги, но сцеплението...
При гуми с твърд централен грайфер и мек страничен, сцеплението в завой (където е важно всъщност) е същото, като с гума с мека смеска, търкалянето е леко и износването е бавно. Говоря за XC употреба.
SCOTTovudec написа:*SHAME* не знаех, че има такива:)
хубави ли са? Препоръчваш ли? 10х
did написа:Да, скъпи са
SCOTTovudec написа:40+ е много културно. Дай линк плс.
did написа:А SnakeSkin-чета намират ли се в България?
SCOTTovudec написа:Аз ще ги взема със сигурност, като изпиля настоящите.
Другото, което съм замислил е да си направя слик комплект главини,дискове,шини,гуми за асвалтни летежи. Мисля 400лв да ме оправят.
Във Веломания има(ше) Ноби ник.Хай-ролера не се търка чак толкова (не мекия модел),но си е бая тежък,при мен е задна 2,35 а предна 2,4 Ноби ник-ми екстра си е,не поднасят.Ларсена е чудесен,лек и бърз,но за сухо само.Бе,сичко е до компромиси с нещоbdz43r написа:Понеже и аз към се засилил да сменям гуми, изчетох настоящата и още 10-15 "гумени" теми и отсях два варианта, между които се колебая:
За задна - Nobby Nic или Racing ralph;
За предна - Nobby Nic или High roller.
Larsen TT разбирам, че не става за кал (аз избягвам калта, но понякога е неизбежна), High roller свършвала бързо на асвалт като задна (а аз карам много из града), а Ignitor ще ми обърка плановете за намаляване на теглото.
И естествено най-важното е има ли ги тези гуми някъде (High roller е ясно че има, но другите две)? Как се очаква да се държат в снежни градски условия предвид сезона?
lancerpor написа:Бихте ли ми казали Спринт Аполон с оригиналната си шина колко широка гума може да побере. Оригинално е 1,95
MIRO A написа:lancerpor написа:Бихте ли ми казали Спринт Аполон с оригиналната си шина колко широка гума може да побере. Оригинално е 1,95
Ми до 2.3 макс ма не съм пробвал (по - добре не пробвай и ти) иначе 2.1 няма да имаш проблеми аз сега съм с Continental Explorer 2.1 и съм много доволен.
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта