
Sucker написа:1760 лева reba xt slxи кога се очаква да се появат на нашия пазар?
Pr3d4t0R написа:Вилките са изцяло различни и не е коректно да се сравняват, тъй като са различни класове - накратко - Реба има повече настройки, по-лека е и работи изключително приятно (Тора не съм карал и не мога да я коментирам).
ПП Някой технически по-грамотен може да ти обясни по-добре разликата между системите им.
ХристоС. написа:Платформеният lockout е немалко предимство, защото ти позволява да не губиш ефективност при педалиране и същевременно „обира“ изненадващи дупки / камъни - докато при пружинния lockout вариантите са или „почти твърда вилка“, или „мека“.
k0k0 написа:Бобо, не знам дали има разлика в работата м/у ТОRA 289 и TORA SL, но съм пробвал и дарт 3, и тора 289 - мога да кажа, че тората е много по-добра откъм работа :]
icebobo написа:k0k0 написа:Бобо, не знам дали има разлика в работата м/у ТОRA 289 и TORA SL, но съм пробвал и дарт 3, и тора 289 - мога да кажа, че тората е много по-добра откъм работа :]
Ок,благодаря за мнението!А как мислиш има ли голяма разлика в работата на RST Gila Pro и дарт 3 ?
hikervelo написа:Още нещо: Шокблейза не видях колко тежи, но вероятно е с около кило по-лек от Рама. И е с по-хубава вилка. За друго предимство някой сеща ли се? Дерейльора Х7 за гората е по-добър, Шиманото ХТ е "по-мек".
Рамът е изпитан в боя, ама колко от Вас са карали този модел Шокблейз 2-3 години по черно?
icebobo написа: HT1,да попитам главините му стават ли за дискова спирачка
pe60t0 написа:icebobo написа: HT1,да попитам главините му стават ли за дискова спирачка
Мцъ
Pr3d4t0R написа:hikervelo Много ти е набожно мнението ; - )
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта