Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Пет Яну 31, 2014 10:20 pm

PtD написа:@Koki_, това че разбираш от автомобили (от марката Фолксваген и от модела Голф, по-конкретно) не значи, че тези знания могат да се пренесат 1:1 към велосипедната тематика. Бъди по-сдържан в коментарите си. Хората се опитват да ти помогнат, и доста от тях са по-наясно от теб за какво говорят. Укроти егото и се постарай да вникнеш в отговорите, които ти се дават.

С арогантното си поведение най-много да настроиш колегите-съфорумници срещу себе си, а това неминуемо ще доведе до понижаване на рейтинга - след което ще можеш да пишеш само в "Бла-Бла".

Е,арогантно чак,това е въпрос на тълкуване.А относно тези които знаят и помагат мисля че показвам достатъчно уважение,но тези които нахлуват в темата с хейтърски манталитет не мисля че заслужават уважението ми,не мислиш ли?
Не мисля че съм обидил някой,ако съм констатирал обаче нещо или някой,това е следствие на нечия причина.Нека не поставяме следствието като причина,така ще избегнем много обърквания.
'Иначе благодаря за съвета,заплахата или както там е най правилно да се тълкува'.
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот kobso1245 » Пет Яну 31, 2014 11:12 pm

Koki_ написа:
kobso1245 написа:Малко офтопик, но сега взех да прочета цялата тема и ми направи впечатление това дисковете(203) или по-скоро как ще се връзва с това и аз карам предимно градско и извън градско ?
Иии да, при тези дискове НЕ взимай тази вилка(ако си решил да я взимаш де), че направо...

Аз,май се отказах от нея вече...но какво им е на дисковете не мога да рзбера,те са слх и са на шлици,супер красиви са и от пред 203 и от зад 203/
Преди,тоест винаги карам само с предна която ми е от дясно,досега не съм имал никакви проблеми.Като малък бях каскадьор с бмх,така че няма опасност от падане(да не дава Господ де)ако това имаш в пред вид.Нека има спирачна сила в излишък...мисля си?
Иначе имаш в пред вид че вилката ще се разбие ли?Ако фокса се разбива тогава каква ми остава да взема или какво остава ако остана с разлувтения и разклопан сънтър...

Съгласен съм, наистина дисковете са адски яки, но:
1-во:Гарантирам ти, е ще стоят адски грозно на късоходова вилка(глеедам искаш да ти е красиво, затова с това почнах)
2-ро:Много от вилките(без проходна ос) просто няма да издържат на натоварването. Неслучайно всяка вилка има характеристика "максимален размер на ротора", който може да поеме, и всичко над него може да доведе до разлуфтване и всякакви такива "хубави" истории. А това въобще не зависи от марката.
Караш градско/междуградско-слагай едни 160-ки(в краен случай 180 отпред) и се кефи, със 180 отпред изглежда много по-добре отколкото с 203+няма да рискуваш да си разбиеш вилката.
А ако наистина това колело мислиш да го караш само граско-това си е била чиста загуба на пари. Не ме разбирай нещо, но просто(за мен) това са прекалено добри компоненти, за да ги "хабиш" за градско, особено е, ако го сглобяваш и с цел по-дълги преходи е можело и доста да поолекне.
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот bio » Съб Фев 01, 2014 9:01 am

позволявам си последни коментари по темата:
1. bio съм. case sensitive съм !!!
2. Koki_, следната ситуация. отиваш на курви. сутеньора ти вади 3 бейбита. една изкъртена циганка -30лв, една яка българка 80 кила живо тегло - 50лв, една манекенка - тънко глезенче, здраво бедро, дупара-кошара, цица-мекица - 200лв. отиваш да топнеш чушлето, да о'лабиш - 10-15 минути или час-два. на коя ще платиш ?!? тая от 200 лв, четири пъти по-добре ли се ебе ?!? (въпросите ми са риторични)
виж, поведениети ти е малко "сърдито дете". никой от форума не определя цените и не иска високи цени. такава е действителноста, пазара и целия живот. всеки си намира някакво обяснение или оправдание. самият ти ми звучиш доста объркан и раздвоен по доста от въпросите, но нямам намерение да се правя на психоаналитик.
аз си имам моите обяснения и оправдания, но не ги налагам на хората като правилни.
желая ти успех и приятно каране !!!
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Съб Фев 01, 2014 11:02 am

kobso1245 написа:
Koki_ написа:
kobso1245 написа:Малко офтопик, но сега взех да прочета цялата тема и ми направи впечатление това дисковете(203) или по-скоро как ще се връзва с това и аз карам предимно градско и извън градско ?
Иии да, при тези дискове НЕ взимай тази вилка(ако си решил да я взимаш де), че направо...

Аз,май се отказах от нея вече...но какво им е на дисковете не мога да рзбера,те са слх и са на шлици,супер красиви са и от пред 203 и от зад 203/
Преди,тоест винаги карам само с предна която ми е от дясно,досега не съм имал никакви проблеми.Като малък бях каскадьор с бмх,така че няма опасност от падане(да не дава Господ де)ако това имаш в пред вид.Нека има спирачна сила в излишък...мисля си?
Иначе имаш в пред вид че вилката ще се разбие ли?Ако фокса се разбива тогава каква ми остава да взема или какво остава ако остана с разлувтения и разклопан сънтър...

Съгласен съм, наистина дисковете са адски яки, но:
1-во:Гарантирам ти, е ще стоят адски грозно на късоходова вилка(глеедам искаш да ти е красиво, затова с това почнах)
2-ро:Много от вилките(без проходна ос) просто няма да издържат на натоварването. Неслучайно всяка вилка има характеристика "максимален размер на ротора", който може да поеме, и всичко над него може да доведе до разлуфтване и всякакви такива "хубави" истории. А това въобще не зависи от марката.
Караш градско/междуградско-слагай едни 160-ки(в краен случай 180 отпред) и се кефи, със 180 отпред изглежда много по-добре отколкото с 203+няма да рискуваш да си разбиеш вилката.
А ако наистина това колело мислиш да го караш само граско-това си е била чиста загуба на пари. Не ме разбирай нещо, но просто(за мен) това са прекалено добри компоненти, за да ги "хабиш" за градско, особено е, ако го сглобяваш и с цел по-дълги преходи е можело и доста да поолекне.

Да,добре си се ориентирал че естетичният вид за мен е от първостепенно значение.Искам обаче да подсетя че красотата е относителна за всеки и е въпрос на вкус.Карал съм със 185 дискове,и стоят добре,но 203,стоят превъзходно на къс /100/120/ход.160мм дискове не бих си сложил никога,изглеждат сякаш си си взел куче с отрязани уши :)...но всичко е въпрос на вкус.Колкото външният край на диска се приближава до борда на каплата,толкова по ефективен и красив е той,забележи че на пистовия мотор,тази разлика е минимална,за разлика от колелото,където това няма и как да се постигне разбира се.А по въпроса за лекотата искам да ди кажа че може би имаш леко право,защото главините които взех са от новите и са на шлици и трябва да ти кажа че са значително по леки от старите срамски които бяха на болтове,просто рамото за което се закачват дисковете го няма,а иначе байка ми е много лек(най лекия:) )и е супер бърз..абе гонче направо(трябва на полицията да дават такива та да не може престъпник да им избяга:) ).
А за вилката не можах точно да разбера какво имаш в пред вид,освен че може да се разлуфти мислиш ли че може да се скърши?(нищо чудно като гледам каква техникумаджииска технология е)...
Интересна темичка стана... :beer:
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Skoinks » Съб Фев 01, 2014 11:08 am

Абе човек, като ти чета мненията и оставам с впечатлението, че си толкова далече от нещата, че спокойно до сега можеше да сме обсъждали гардероби. Просто нямаш никаква връзка с нещата за които говорим. Не ти го казвам с подигравка, просто се чудя защо си тръгнал да сглобяваш колело, след като изобщо не можеш да осмислиш какво се опитваме да ти кажем.
Scott Voltage FR20 2010; Rockshox Vivid 5.1 240mm; Marzocchi 888 2011;
Аватар
Skoinks
 
Мнения: 335
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Авг 31, 2011 9:58 pm
Местоположение: София

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот kobso1245 » Съб Фев 01, 2014 11:10 am

Ти си знаеш. Аз никога не бих причинил на ХС вилка 203мм ход отпред(въпреки е моята е една от малкото, които по предписание може да издържи такъв, ама пък тежи 2кг и малко...).
Иначе чак да се скърши не вярвам, но почти сигурно ще се разлуфти....
Иначе и аз по едно време сложиш 203мм, защото излезна на оферта, но с късоходова вилка идва мнооого голям и въобще не ми харесва, но де да знаеш-вкусове, а и мен не ме ибе толкова за външния вид, колкото как се представя, все пак го карам, а не го гледам...
Иначе за теглото-с тая 203-ка отдавна си качил "местата", където се захващат болтовете(то не, е оттам се сваля някво тегло...), но ти си знаеш.
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Съб Фев 01, 2014 11:19 am

bio написа:позволявам си последни коментари по темата:
1. bio съм. case sensitive съм !!!
2. Koki_, следната ситуация. отиваш на курви. сутеньора ти вади 3 бейбита. една изкъртена циганка -30лв, една яка българка 80 кила живо тегло - 50лв, една манекенка - тънко глезенче, здраво бедро, дупара-кошара, цица-мекица - 200лв. отиваш да топнеш чушлето, да о'лабиш - 10-15 минути или час-два. на коя ще платиш ?!? тая от 200 лв, четири пъти по-добре ли се ебе ?!? (въпросите ми са риторични)
виж, поведениети ти е малко "сърдито дете". никой от форума не определя цените и не иска високи цени. такава е действителноста, пазара и целия живот. всеки си намира някакво обяснение или оправдание. самият ти ми звучиш доста объркан и раздвоен по доста от въпросите, но нямам намерение да се правя на психоаналитик.
аз си имам моите обяснения и оправдания, но не ги налагам на хората като правилни.
желая ти успех и приятно каране !!!

Никой не налага мнение,грешно заключение наистина.Просто исках с провокативните си(а не объркани както ти смяташ)въпроси,да разбера има ли някой буден,който да проумява че цените на велокомпонентите на големите фирми като шимано и срам са чиста спекулация и дори бих казал гавра с потребителите.Аз знам че вело индустрията не е толкова развита като авто индустрията която печели от оборот,затова и първата печели от надценка,която трябва да намалява с популярността,но уви,това не става а дори напротив.
Но както и да е,аз отдавна усетих че няма смисъл такъв тип въпрос да се коментира тук,тъй като той няма как да бъде разбран,затова и спрях и съжалявам ако някой не е забелязал това.
А относно примера за курвите,той освен че е абсолютно неуместен,същевременно има за цел да защити именно спекулиращите с твоите пари производители,защото вело компонентите са консуматив,докато разврата,хазарта,алкохола и наркотиците са пороци,а пороците не се измерват по смисъл,те имат друга природа.
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Съб Фев 01, 2014 11:25 am

Skoinks написа:Абе човек, като ти чета мненията и оставам с впечатлението, че си толкова далече от нещата, че спокойно до сега можеше да сме обсъждали гардероби. Просто нямаш никаква връзка с нещата за които говорим. Не ти го казвам с подигравка, просто се чудя защо си тръгнал да сглобяваш колело, след като изобщо не можеш да осмислиш какво се опитваме да ти кажем.

Имаш някаква грешка,не вие,а ние обсъждаме мненията си,а и не мисля че някой те кара да ги четеш.Ние водим диалог и обсъждаме,анализираме и обменяме информация.И аз просто не разбирам защо същество като теб което е "близко до нещата" изобщо се включва темата на нас глупаците.Ако ти е скучно излез на кафе,ако не,не ни натоварвай с хейтърското си присъствие повече.Погледни си мненията и още първият път по какъв начин се включваш в мойте теми.
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Съб Фев 01, 2014 11:28 am

kobso1245 написа:Ти си знаеш. Аз никога не бих причинил на ХС вилка 203мм ход отпред(въпреки е моята е една от малкото, които по предписание може да издържи такъв, ама пък тежи 2кг и малко...).
Иначе чак да се скърши не вярвам, но почти сигурно ще се разлуфти....
Иначе и аз по едно време сложиш 203мм, защото излезна на оферта, но с късоходова вилка идва мнооого голям и въобще не ми харесва, но де да знаеш-вкусове, а и мен не ме ибе толкова за външния вид, колкото как се представя, все пак го карам, а не го гледам...
Иначе за теглото-с тая 203-ка отдавна си качил "местата", където се захващат болтовете(то не, е оттам се сваля някво тегло...), но ти си знаеш.

А иначе като сложи 203 ката както казваш че си направил по едно време,спирачната сила по голяма ли беше от колкото при 180 ката,тоест чувствена ли беше разликата?
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот kobso1245 » Съб Фев 01, 2014 11:31 am

Не съм я карал :Д
Сложих я само да видя как е, но един приятел точно сглобяваше колело за спускане и му я дадох.
Иначе-за твоето каране-100% няма да усетиш ползите. Неслучайно се използват при спускане, където има нужда от по-добро охлаждане. Ти няма шанс да я загрееш до толкова, че да ти потрябва.
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот kobso1245 » Съб Фев 01, 2014 11:38 am

Koki_ написа:Никой не налага мнение,грешно заключение наистина.Просто исках с провокативните си(а не объркани както ти смяташ)въпроси,да разбера има ли някой буден,който да проумява че цените на велокомпонентите на големите фирми като шимано и срам са чиста спекулация и дори бих казал гавра с потребителите.Аз знам че вело индустрията не е толкова развита като авто индустрията която печели от оборот,затова и първата печели от надценка,която трябва да намалява с популярността,но уви,това не става а дори напротив.
Но както и да е,аз отдавна усетих че няма смисъл такъв тип въпрос да се коментира тук,тъй като той няма как да бъде разбран,затова и спрях и съжалявам ако някой не е забелязал това.
А относно примера за курвите,той освен че е абсолютно неуместен,същевременно има за цел да защити именно спекулиращите с твоите пари производители,защото вело компонентите са консуматив,докато разврата,хазарта,алкохола и наркотиците са пороци,а пороците не се измерват по смисъл,те имат друга природа.

Едно не мога да разбера-ядосваш се, че индустрията била спекулативна и т.н., но все пак си си купил чисто нови части пак от тия "спекулиращи с цените производители"?
Нещо не схващам къде е логиката в това...
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот milestone » Съб Фев 01, 2014 11:51 am

Koki_ написа:А иначе като сложи 203 ката както казваш че си направил по едно време,спирачната сила по голяма ли беше от колкото при 180 ката,тоест чувствена ли беше разликата?

Смяната на 180 с 203 мм. дискове се прави единствено от естетически съображения. Спирачната сила няма нищо общо тука.

Коки, прочетох темата и щях да падна от стола. Продължавай в същия дух и не обръщай внимание на забележките на разни заядливи индивиди :lol:
Аватар
milestone
 
Мнения: 244
Рейтинг: 1771
Регистриран на: Пет Сеп 02, 2005 4:37 pm

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Съб Фев 01, 2014 12:08 pm

kobso1245 написа:
Koki_ написа:Никой не налага мнение,грешно заключение наистина.Просто исках с провокативните си(а не объркани както ти смяташ)въпроси,да разбера има ли някой буден,който да проумява че цените на велокомпонентите на големите фирми като шимано и срам са чиста спекулация и дори бих казал гавра с потребителите.Аз знам че вело индустрията не е толкова развита като авто индустрията която печели от оборот,затова и първата печели от надценка,която трябва да намалява с популярността,но уви,това не става а дори напротив.
Но както и да е,аз отдавна усетих че няма смисъл такъв тип въпрос да се коментира тук,тъй като той няма как да бъде разбран,затова и спрях и съжалявам ако някой не е забелязал това.
А относно примера за курвите,той освен че е абсолютно неуместен,същевременно има за цел да защити именно спекулиращите с твоите пари производители,защото вело компонентите са консуматив,докато разврата,хазарта,алкохола и наркотиците са пороци,а пороците не се измерват по смисъл,те имат друга природа.

Едно не мога да разбера-ядосваш се, че индустрията била спекулативна и т.н., но все пак си си купил чисто нови части пак от тия "спекулиращи с цените производители"?
Нещо не схващам къде е логиката в това...

Хеми не си чел.За да няма объркване трябва да има някаква последователност,иначе се налага постоянно повтаряне на даден въпрос или отговор,който винаги остава не разбран...както и да е,това тук няма да стане...повтарям.
Когато казах това,имах в пред вид специално курбелите и вилката(разбира се има и други неща които не съм визирал),при спирачките и скоростите нещата стоят по малко по различен начин,аз вече казах това.Макар че и тук има голяма спекулация,все пак има нещичко за което виждаш защо да платиш малко повече,макар че и тук разликата е спекулативна,защото между някаква срамска спирачка за 600лв,която си е егати боклука честно казано и една шиманска за 150лв,която спира супер добре,пак няма продукт или качество което ти реално получаваш за тази разлика от 450,дори тук е обратното:)...а иначе главините и дисковете ми харесаха много и затова ги взех,както и шини висок клас...пък ще видим дали си е заслужавало,но по красиви от срамските:)
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Съб Фев 01, 2014 12:12 pm

milestone написа:
Koki_ написа:А иначе като сложи 203 ката както казваш че си направил по едно време,спирачната сила по голяма ли беше от колкото при 180 ката,тоест чувствена ли беше разликата?

Смяната на 180 с 203 мм. дискове се прави единствено от естетически съображения. Спирачната сила няма нищо общо тука.

Коки, прочетох темата и щях да падна от стола. Продължавай в същия дух и не обръщай внимание на забележките на разни заядливи индивиди :lol:

Точно,и аз мисля че смяната на тези дискове е единствено от естетически мотив,както всъщност е при мен,но понеже не съм карал досега с 203мм не знаех дали има някаква разлика в спирачната сила.Но както казва колегата kobso1245-и да има,тя едва ли би се усетила в градски условия...но какво пък,в градовете и без друго се набляга повече на естетиката,така че добре съм се ориентирал :)
Благодаря за подкрепата!!
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Skoinks » Съб Фев 01, 2014 12:16 pm

сарзакъм
Scott Voltage FR20 2010; Rockshox Vivid 5.1 240mm; Marzocchi 888 2011;
Аватар
Skoinks
 
Мнения: 335
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Авг 31, 2011 9:58 pm
Местоположение: София

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот kobso1245 » Съб Фев 01, 2014 12:16 pm

Айде спри се с това объркване. В поста си си написал "проумява че цените на велокомпонентите на големите фирми като шимано и срам са чиста спекулация и дори бих казал гавра с потребителите." Визираш всички компоненти и все пак купуваш такива??
Ти си знаеш, все пак в пъти по-евтино можеше да си сглобиш доста по-леко и подходящо за града колело, но, както казах-твоя си работа.
Успех с досглобяването все пак.
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Съб Фев 01, 2014 12:20 pm

kobso1245 написа:Айде спри се с това объркване. В поста си си написал "проумява че цените на велокомпонентите на големите фирми като шимано и срам са чиста спекулация и дори бих казал гавра с потребителите." Визираш всички компоненти и все пак купуваш такива??
Ти си знаеш, все пак в пъти по-евтино можеше да си сглобиш доста по-леко и подходящо за града колело, но, както казах-твоя си работа.
Успех с досглобяването все пак.

Мерси
Преди да смяташ че някой е объркан,провери дали объркването не идва неправилно усвоената информация и липса на разбиране относно казаното.
Успех и на теб!
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот kobso1245 » Съб Фев 01, 2014 12:24 pm

Koki_ написа:
kobso1245 написа:Айде спри се с това объркване. В поста си си написал "проумява че цените на велокомпонентите на големите фирми като шимано и срам са чиста спекулация и дори бих казал гавра с потребителите." Визираш всички компоненти и все пак купуваш такива??
Ти си знаеш, все пак в пъти по-евтино можеше да си сглобиш доста по-леко и подходящо за града колело, но, както казах-твоя си работа.
Успех с досглобяването все пак.

Мерси
Преди да смяташ че някой е объркан,провери дали объркването не идва неправилно усвоената информация и липса на разбиране относно казаното.
Успех и на теб!

Ми не, просто почни да се изразяваш мааааааалко по-точно....
пс:Щом искаш да ти е красиво-вземи направо му сложи една двукоронна и толкова...
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Съб Фев 01, 2014 12:50 pm

Когато Хенри Форд създава компанията Форд Мотор Къмпани,развитието на технологията и изобщо индустриализацията са били още в зората на своето развитие.Тъй като тогава хората не са разполагали както сега с информация за всяко нещо,не е имало как да достигнат до съответното знание освен на принципа-опит греша.На поточната линия на Форд,тогавашните инженери се сблъскват с нерешими за времето си задачи.Тогава на Хенри Форд му хрумва идеята да наеме работници,които нямат никакви познания относно материята и без да бъдат обучавани те умишлено биват поставени на поточната линия.Идеята била че неграмотния е свободен даден модел на знания през които трябва да пречупва своето виждане и така съответно да свърши определена работа,именно затова неуките хора започнали инстинктивно да вършат поставените им задачи по съвсем различен начин,диктуван от усещанията им и освободеният им поглед.Така се родили нови похвати с които Форд се радвал на нечуван успех.
Изводът от всичко това е че мъдрият човек не бърза да изявява и парадира със своите знания,но приема всяко чуждо мнение и поглед.Какво би се случило ако тогавашните инженери бяха подходили към неуките работници поставени наравно с тях от типа на/абе ти къде си тръгнал като нищо не разбираш бе,абе на тебе колко пъти ти се каза бе и тн./На вярно днес нямаше да познаваме тази марка.
Изводът от тази история е че човек обогатява знанията си не практикувайки и парадирайки с това което знае,но приемайки нови виждания,чужди мнения даващи различен поглед за дадено нещо.
Тук във форума е точно обратно,има група хора които се смятат за много и единствено знаещите,като критерии за всичко,нямайки на къде повече да се развиват а можещи само да дават знание с претенциите че само и единствено то е правилното,а когато се сблъскат с различен от техния поглед,това ги вбесява,те започват да обиждат,именно защото чуждият поглед се явява заплаха за техните знания,а това наранява егото им(нещо което те преписват на другия автоматично),защото те се чувстват значими единствено когато са прави,тоест винаги трябва да са такива,на всяка цена.
Предаването на знание изисква обективност и подход,съобразяване с мнението на другия,показване уважение спрямо мнението на другия,като същевременно се привнася знанието което имаш по даден въпрос,така усвояването става неусетно и личността се обогатява като не и са налага да пречупва своя мироглед.Тук е обратното,или приемаш моето мнение или си троши главата.Такъв начин на мислени,обръщение и подход към другия само ограбва и излага на показ нищожността и високомерието на претендиращият за компетентност,което от своя страна води до едно затворено общество,независимо дали то е физическо или виртуално,а в затвореното общество няма развитие,там има само деградация,като същевременно същото това общество си мисли че е висше такова.
Историята изобилства с подобни примери,настоящи такива има също безброй.
"Ако прогледнеш в земята на слепите ще бъдеш обявен за луд"
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот kobso1245 » Съб Фев 01, 2014 1:06 pm

В случая не виждам "приемане на чуждото мнение" от теб. Ти започна с това, че видиш ли не разбираме, че няма никаква разлика между класовете компоненти и всеки, който мисли обратното, нещо не е наред, а в същото време си купуваш компоненти по това дали изглеждат хубаво или не.
Никой няма проблем с това, всеки си има право да си сглобява каквото иска колело с каквито иска компоненти, но да твърдиш, че няма разлика в класовете компоненти, да даваш някакви абсурдни твърдения(ако е 4 пъти по-скъпо-трябва да е 4 пъти по-здраво) и т.н.-еми прави каквото си знаеш.
От бая време съм в този форум и мога да кажа, че хората, които се опитаха да ти помогнат(тук не се включвам аз, защото не смятам, че съм компетентен по всичко), наистина разбират от това, което говорят и са го показвали много пъти в различни теми.
Успех в сглобяването и дано наистина е красиво(това, което целиш с този велосипед).
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Skoinks » Съб Фев 01, 2014 1:14 pm

Доста интересна история. Жалко, че не е подкрепена от факти. Или от история.

Леко следобедно четиво:
http://en.wikipedia.org/wiki/Industrial_Revolution
http://www.newsday.com/opinion/columnis ... -1.6629767

Разбира се, ако ми намериш поне един източник на информация, потвърждаващ историята ти, ще върна думите си назад.

А, за това как ние сме слепци... Ти идваш за съвет тук. Бива ти даден. Оплакваш се от цените на продуктите. Биват ти обяснени. Твоето несъгласие обаче е твърдо закотвено и ти не можеш да приемеш това, което ти се говори. Възможно ли е... Ти да грешиш? Знам, че мисълта е почти ненормална, обаче... Кое е по-вероятно? Хората тук, които желая да ти напомня идват от всякакви сфери, с всякакъв опит и всякакви познания, да грешат? Или ти.
Когато отидеш при механик за ремонт и той ти каже, че някоя част трябва да бъде оправена или заменена, ти започваш ли да му обясняваш защо греши? Ти си отишъл при него, а не искаш съвета, който ти дава, защото не си съгласен. Защо тогава ти е нужен съвет? Щом имаш отговорите на всичките си въпроси, защо питаш нас, затворените, простиq неуки и ограничени люде от MTB.
Scott Voltage FR20 2010; Rockshox Vivid 5.1 240mm; Marzocchi 888 2011;
Аватар
Skoinks
 
Мнения: 335
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Авг 31, 2011 9:58 pm
Местоположение: София

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Съб Фев 01, 2014 1:46 pm

kobso1245 написа:В случая не виждам "приемане на чуждото мнение" от теб. Ти започна с това, че видиш ли не разбираме, че няма никаква разлика между класовете компоненти и всеки, който мисли обратното, нещо не е наред, а в същото време си купуваш компоненти по това дали изглеждат хубаво или не.
Никой няма проблем с това, всеки си има право да си сглобява каквото иска колело с каквито иска компоненти, но да твърдиш, че няма разлика в класовете компоненти, да даваш някакви абсурдни твърдения(ако е 4 пъти по-скъпо-трябва да е 4 пъти по-здраво) и т.н.-еми прави каквото си знаеш.
От бая време съм в този форум и мога да кажа, че хората, които се опитаха да ти помогнат(тук не се включвам аз, защото не смятам, че съм компетентен по всичко), наистина разбират от това, което говорят и са го показвали много пъти в различни теми.
Успех в сглобяването и дано наистина е красиво(това, което целиш с този велосипед).

Наистина няма смисъл от коментар,но аз все пак ще си позволя да направя един последен с цел корекция на казаното от теб,което отново(за безброен път)е тотална липса на разбиране на иначе така ясните ми изказвания..дори не зная дали е неразбиране или изопачаване на казаното от мен,но както и да е.
Първо искам да НАПОМНЯ,че аз съм търсещият помощ,така че съобразяването трябва да дойде от вас "компетентните".
Никога не съм казвал че няма разлика в класовете,напротив,казах ясно няколко пъти точно обратното,може всеки да прочете,така че намирам това изказване за умишлено изопачаване на изказаното от мен.
Твърденията за разликата в цената от (повтарям)в стотин процента,спрямо качеството което не е пропорционално на цената(макар че основният аргумент на високата цена е високо качество) не можаха да бъдат опровергани,нито да бъде даден аргументиран отговор защо е така(аз знам и казах защо,исках да видя дали вие съзнавате защо,отдавна разбрах че не),вместо това получих по горе изказване:/еми прави каквото си знаеш/,така се изказва всеки който не може да даде отговор.С което аз показах че се интересувам само от аргументирани отговори,а такива от типа:"всеки ти казва,ние всички ти казваме",за мен нямат значение,защото само аргументите са фактор а не "ние,вие,те".
Аз казвам че една запалка която струва 20 стотинки се продава неоснователно за стотици левове и казвам че за да струва толкова,при положение че себестойността и е двайсет стотинки,тя трябва да предложи нещо и то не просто нещо си за такава разлика в цената,а ти опрдели че такова мнение и мнения са абсурдни...еми съжалявам,бъди си в матрицата,защото не е прост този който продава баницата...
Никъде не съм казвал че хората тук нищо не разбират,АЗ ГОВОРЕХ ЗА ПОДХОДА НА ИЗЯВЯВАНЕ НА ПОЗНАНИЯ,НЕЩО ТВЪРДЕ РАЗЛИЧНО,КРАЙНО РАЗЛИЧНО(интересно какви убягват подобни най видими неща).
Благодаря за пожеланията за велосипеда,аз със или без 'компетенцията на форума със сигурност ще го сглобя и ще стане красив,той веднъж беше много красив а сега смятам да е още повече такъв.
Няма смисъл да ми пишете повече,писмено декларирах по горе че вече няма да коментирам или отговарям,поради липса на всякакъв смисъл,защото рабрах(не за вело компонентите) всичко което исках да разбера.
Чао!
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот kobso1245 » Съб Фев 01, 2014 1:54 pm

Тя запалката, за да струва толкова пари, сигурно предлага нещо.
То и компонентите го правят, ама как да знаеш като не си се качвал на такива.....
пс:Ако сериозно си мислел, че някой(всъщност аз го направих, ама мнението ми беше игнорирано) ще седне да ти сравнява компоненти по принцип(без конкретни модели)-лъжеш се...
чао и от мен.
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот svrakata » Чет Фев 13, 2014 6:10 pm

Номера е,че малко хора (тук във форума) могат да дадат обектовно мнение за стойността на високия клас компоненти и дали тя отговаря на цените дадени от производители, дистрибутури и т.н., тъй като не можем да си ги позволим, пък и едва ли ще се ползват,за което са предназначени. Не на последно място и това,че купуване на скъпи части си е чиста доза суета, никой няма да го отрече това и Коки тук е прав,че търговците се възползват от тази слабост да я наречем. НО е ясно, че хора с дългогодишна практика, които от потребители и клиенти са се превърнали в прозиводители добре знаят кое колко струва и гарантирайки, това за което е предназначено произведеното, му определят и цената. Демек бидейки скъпо, все пак има защо. :beer:
Според мен и дума не може да става да използваш компоненти не по предназначение само,за да задоволиш естетическа потребност. В крайна сметка добрият дизайн съчетава практичното и естетическото така,че да не са в конфликт. Поздрави, интересна тема!
Аватар
svrakata
 
Мнения: 39
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Сря Апр 28, 2010 2:11 pm
Местоположение: В червената книга.

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Чет Фев 13, 2014 9:17 pm

svrakata написа:Номера е,че малко хора (тук във форума) могат да дадат обектовно мнение за стойността на високия клас компоненти и дали тя отговаря на цените дадени от производители, дистрибутури и т.н., тъй като не можем да си ги позволим, пък и едва ли ще се ползват,за което са предназначени. Не на последно място и това,че купуване на скъпи части си е чиста доза суета, никой няма да го отрече това и Коки тук е прав,че търговците се възползват от тази слабост да я наречем. НО е ясно, че хора с дългогодишна практика, които от потребители и клиенти са се превърнали в прозиводители добре знаят кое колко струва и гарантирайки, това за което е предназначено произведеното, му определят и цената. Демек бидейки скъпо, все пак има защо. :beer:
Според мен и дума не може да става да използваш компоненти не по предназначение само,за да задоволиш естетическа потребност. В крайна сметка добрият дизайн съчетава практичното и естетическото така,че да не са в конфликт. Поздрави, интересна тема!

Да разбира се,става дума точно за суета.Има известна доза спекула с прословутото;"Ние не можем да даваме мнение за компоненти,защото не сме ги ползвали",и тази спекула има за цел да оправдае именно тази суета,така силно внедрена от производителя и търговеца и обхванала нямащия способност на собствено мнение а на наложено такова.На мен не ми е необходимо да имам порше,за да зная че то е бързо,нито ми е необходимо да имам мерцедес за да зная че това е супер кола,защото мога да ги наблюдавам и мога да се повозя в тях.
Никой досега от пишещите не успя да вникне във какво се състои въпроса.Ето аз по най прост начин го казвам за 50 ти път:(ще го напиша с главни,защото явно някой имат проблеми със зрението за да го пропуснат 50 пъти)НИКОЙ НЕ ТВЪРДИ ЧЕ ВИСОКИЯТ КЛАС КОМПОНЕНТИ СА ПО ДОБРИ ОТ НИСКИЯТ И СРЕДНИЯТ,НИТО НЯКОЙ ТВЪРДИ ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ КУПУВА САМО НИСЪК КЛАС,ЗАЩОТО НЯМА СМИСЪЛ ОТ ВИСОК.СТАВА ДУМА ЗАТОВА ЧЕ КОГАТО(51-ВИ ПЪТ)ТИ ЗАКУПИШ ЕДНИ КОМПОНЕНТ ОТ НАПРИМЕР СРЕДЕН КЛАС,А ТОЗИ ОТ НАЙ ВИСОКИЯТ КЛАС Е С 500%(ТОВА СА ПЕТ ПЪТИ СЕБЕ СТОЙНОСТТА ЗА КОЙТО НЕ ЗНАЕ) ПО СКЪП-ТИ ЗАПЛАЩАШ 500% ПОВЕЧЕ ЗА КОМПОНЕНТ КОЙТО РЕАЛНО ТИ ДАВА КАЧЕСТВО ДО МАКСИМУМ 30% ПОВЕЧЕ ОТ КОМПОНЕНТА ОТ СРЕДЕН КЛАС.ВЪВ ТОВА СЕ ИЗРАЗЯВАШЕ ВЪПРОСА-ПО КАКВА ПРИЧИНА СИ ЗАСЛУЖАВА.И ПОНЕЖЕ ПОРАДИ ТОЗИ ФАКТ ОТПАДАТ ВСЯКАКВИ СЪМНЕНИЯ ЧЕ КАЧЕСТВОТО ДАЛЕЧ,АМА МНОГО ДАЛЕЧ НЕ ОТГОВАРЯ НА ЦЕНАТА,ОСТАВА САМО ТОВА:ВИЖТЕ МЕ АЗ СЪМ С ВИСОК КЛАС-А ИМЕННО СУЕТАТА,КИЧА,ЖЕЛАНИЕТО ЗА ПОКАЗНОСТ.Или казано на вашия език;вижте ме к,ъв съм гъзар.Така спекулация няма и във фарма индустриите.И това тъй простичко но очебиино нещо може да убегне само на сляп "вело компетент",който е вътре в обрача(матрицата,джаза или както искате го наречете)и не може,нито има някакъв шанс да погледне някога навън,камо ли отгоре,придобивайки някаква обективна оценка.За съжаление над 90% от байкарите са точно такива.Съжалявам за всеки попаднал под този така общ знаменател,това не е обида а реална констатация на действителността.
Успех на "разбирачите"!!
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Чет Фев 13, 2014 9:38 pm

И само едно скрооомно примерче от края на лятото..
Един приятел си сложи верига ХТR на шимано,най високият клас.На втората седмица веригата се къса в столична градинка,не виждала напън,камо ли балкан,къса се със около 10 км.ч.(сега ше почнете да мънкате като пеленачета..ама..то е защото...не бързайте).
Пролетта на мен ми се къса сравнително новичка верига срам,среден клас.Веригата ми се къса на при висока скорост,при напън за до ускоряване.Къса се на улица Раковска София,след което аз със зверска сила си удрям таза в асфалта,колелото продължава над десет метра пред мен,не мога да стана да си го взема,по средата на улицата съм.
Слава Богу имах невероятнит късмет че беше вечерта,защото ако това беше през деня,задължително бивах сгазен.Добре че също така едно момче и едно момиче виждат всичко и ми донесоха колелото и ме вдигнаха и помогнаха да се добера до една пейка.
Нели се сещате че ако производителя рам беше в бг,той щеше да е обесен с тая скъсаната верига,което и заслужава...както и да е.
Ако ви бях разказал само моята случка,90%(минимум)от съфорумците за които казах че са в обръча щяха да изплюват нелепото;'вземи си по висок клас"...
Преди да си взема висок клас,искам само да ви напомня че една най обикновена и скапана руска верика се караше по 10 години и никога не виждаше масло или завет,украйните някога стояха на вън на снега и дъжда и пека,и такова нещо като скъсана верига не можеше да се чуе.(сега очаквам някой с интелекта на маймуна да каже-еми купи си руска тогава)+(въпроса е защо маймуната не отчита примера и си купува "висок клас")
Не мога да си представя как може да си производител в челната двойка,да имаш продукти разделени на класове и една скапана руска верига да е по здрава във пъти от веригите ти които са в горните класове!!!А същевременно да парадираш че това видите ли е такава технология,онова било такава...
И най скапания и нисък клас мерцедес е във всяко отношение във пъти по добър и от най новия и висок клас москвич.Когато това започне да се случва и при велосипедите,тогава елате да оспорвате мненията и наблюденията ми,а дотогава джавкайте,па дано придобиете някакво прозрение или виждане....ама с джавкане никога не е ставало.
Успех!
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот eMcKu » Чет Фев 13, 2014 9:52 pm

Koki_ написа:!

Коки, на теб веригата ти е най-малкият проблем. :evil:
www.dromride.com
Аватар
eMcKu
 
Мнения: 1873
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 9:03 am
Местоположение: България

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот bio » Пет Фев 14, 2014 10:14 am

Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо и теб те питат;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Koki_ в mtb-bg форум: пита, обяснява му се, но то пак си знае неговото и дрънка ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!!!

честно да ти кажа, Koki_, въобще не ме ебе за ценообразуването на SHIMANO, SRAM и "Украйна". Не ме ебе и за твоите терзания относно тази финасова политика. И никой не го ебе !!! К'во ни занимаваш с тъпотии.
Пита ли за вилката ? Пита.
Обяснихме ли ти за вилката ? Обяснихме ти.
Защо по дяволите ни занимаваш с голфове, мерцедеси, фармация и прочие щуротии ?!?
Щом ти се кара руска верига, карай. И "Украйна" ако искаш карай. никой няма да те спре, никой няма да те съди, никой няма да ти се пресмее.
Само те моля да спреш да се правиш на много компетен по въпроси, където си гола вода.
Лек ден !!!
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Пет Фев 14, 2014 10:58 am

bio написа:Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо и теб те питат;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Koki_ в mtb-bg форум: пита, обяснява му се, но то пак си знае неговото и дрънка ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!!!

честно да ти кажа, Koki_, въобще не ме ебе за ценообразуването на SHIMANO, SRAM и "Украйна". Не ме ебе и за твоите терзания относно тази финасова политика. И никой не го ебе !!! К'во ни занимаваш с тъпотии.
Пита ли за вилката ? Пита.
Обяснихме ли ти за вилката ? Обяснихме ти.
Защо по дяволите ни занимаваш с голфове, мерцедеси, фармация и прочие щуротии ?!?
Щом ти се кара руска верига, карай. И "Украйна" ако искаш карай. никой няма да те спре, никой няма да те съди, никой няма да ти се пресмее.
Само те моля да спреш да се правиш на много компетен по въпроси, където си гола вода.
Лек ден !!!

А,..аз горе упоменах кой вид от животинския свят ще се обади и какво точно ще каже и то се оказа пророчество!!
Първо никой не говори конкретно за теб,нито те занимава с нещо точно пък теб.И второ никой не се терзае за нищо,ни най малко аз,нещо си се объркал,защото ежду терзание и деликатно присмиване за това колко си късоглед има голяма разлика,жалко че ти убягва...това е и целта де!
И естествено че нищо не те 'ебе',нали си българин който го ебът и водят за носа и го навират на кучето в гъза,именно защото мото му е "нищо не ме ебе'.Лишеният от разум нищо не го интересува,"ебе'.
Абе прост народ слаба държава.
Айде и ти неме занимавай с твоите твоите тъпотии повече.И без друго нищо не можехте да обясните като хората,то обясняването не е за всеки,аз обаче все пак разбрах каквото ми е необходимо,но не от теб или видоподобните ти които се изказаха по темата.
Айде карай си строшляка и хич да не те ебе,че същевременно е пълно с такива които го правят без да разбереш!
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот PtD » Пет Фев 14, 2014 11:24 am

Коки_, предлагам да спрем да се занимаваме с дълбоките ти прозрения за ценообразуването и връзката му с качеството.

Hint: Когато си мислиш "никой не ме обича, пък аз съм ебаси пича" - проблемът вероятно е в твоя телевизор.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Предишна

Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта