badzanga написа:....дървени и без необходимата сила , та на въпроса -дискове-203 със спирачки или...
Alexi написа:ако искаш олекотяване вземи си смени каплите ,че са 2 кила поне
Alexi написа:ако искаш олекотяване вземи си смени каплите ,че са 2 кила поне
zarko GT написа:Извинявай за въпроса, но понеже не съм вещ в тези среди, как прецени че капелите са поне 2 кг?
То с гумите, спици те и главните значи са : Предна 3кг.задна 4,5 кг и роторите и то колелото стана 10кг само гуми
Еййййй, опасни сме Българите.
Ти питаш кои спирачки са по добри и шини в последствие, а те всякакъв акъл дават, само не и да ти помагат.
В понеделник ще ти изпратя снимка на окомплектована Предна гума с ротора да видиш, колко е килограма наистина.
Благодаря на всички за изчерпателните отговори.
billclinton написа:zarko GT написа:Извинявай за въпроса, но понеже не съм вещ в тези среди, как прецени че капелите са поне 2 кг?
То с гумите, спици те и главните значи са : Предна 3кг.задна 4,5 кг и роторите и то колелото стана 10кг само гуми
Еййййй, опасни сме Българите.
Ти питаш кои спирачки са по добри и шини в последствие, а те всякакъв акъл дават, само не и да ти помагат.
В понеделник ще ти изпратя снимка на окомплектована Предна гума с ротора да видиш, колко е килограма наистина.
Благодаря на всички за изчерпателните отговори.
Правиш ли разлика между шини,главини,спици,гуми и капли - на кое от всичките тези неща викаш капели?Как се окомплектова ГУМА с ротор?
Алекси ти казва да смениш каплите - ти му даваш линк за шини
Казва ти да попрочетеш малко,а ти философстваш.
Като ти казва 2 кила,има предвид двете общо(според мен са повече с някой и друг грам)
zarko GT написа:billclinton написа:Имах предвид... обеснявам, като на дву годишната ми дъщеря. Външна гума, вътрешна, вентили, спици, главина, ротор. Така добре ли е? Всичко 983гр.
Друго няма да издържи.
zarko GT написа:И може да прочетете темата, каква е!
Моля Админа да я изтрие.
Няма полза от сайта, като има такива незнам как да се изразя, хорица!
zarko GT написа:И може да прочетете темата, каква е!
Моля Админа да я изтрие.
Няма полза от сайта, като има такива незнам как да се изразя, хорица!
Ivan_NL написа:zarko GT написа:И може да прочетете темата, каква е!
Моля Админа да я изтрие.
Няма полза от сайта, като има такива незнам как да се изразя, хорица!
Че това е форум - никога ли не си влизал във форуми.
Сега на темата - Диска дето си го дал на първия пост няма да стане , но не заради спирачките а защото е за CL. Твойте главини са за захващане със 6 болтчетата. Спирачките са добри, но са начален клас и най вероятно си със дървените Деоре дискове. Затова според мен първо смени дисковете - и двата с ХТ ice tec. Пробвай и след това ще решиш сам. Ако държиш да сменяш и спирачките ХТ е най-доброто за аматьор. Аз бих ги сменил комплект.
За накладките - ако често караш по терени където загряващ роторите - метални. Ако държиш роторите студени - меки .
Надявам се да съм ти полезен.
stoyancha написа:На XC колело ще слагаш 4 бутални спирачки?
zarko GT написа:stoyancha написа:На XC колело ще слагаш 4 бутални спирачки?
Просто цената между 2 и 4-и буталните е минимална. А и разликата в грамове е 40гр. За това помислих за тия. А и малко повече спирачна сила няма да е излишна предполагам. Ок. Има и двуботалн комплект и варянт с 4-и бутална отпред и дву отзад.
Мнение между трите варянт или твърдо си за дву, отпред и отзад?
Благодаря предварително. А и ако имаш против Спирачките, предложи др.
Ivan_NL написа:Вземи това което ще те кефи. Ако вземеш чисто рационално решение след това ще ти остане нещо което ще те мъчи . Аз също имам ХТ спирачки и дискове , а пък карам 99% от времето на места където може и без спирачки. Просто така ми харесва.
Успех
Alexi написа:темата си е ок ,ти си за триене
zarko GT написа:Да за това са формите да се дават мнения и да се провеждат дискусии, а не всичко под формата на заяждане, както в момента.
zarko GT написа:Не искам да казвам за колко десетки хиляди лева колела са ми минали през ръцете.
zarko GT написа:И за първи път пускам тем да видя кой какво ще каже.
zarko GT написа:Не ми е трябвало мнение.!
zarko GT написа:И преди да коментираш прочети заглавието и посочи колко човека са помогнали по въпроса!!!
zarko GT написа:Да за това са формите да се дават мнения и да се провеждат дискусии, а не всичко под формата на заяждане, както в момента.
Не искам да казвам за колко десетки хиляди лева колела са ми минали през ръцете. И за първи път пускам тем да видя кой какво ще каже.
Не ми е трябвало мнение.!
И преди да коментираш прочети заглавието и посочи колко човека са помогнали по въпроса!!!
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта