Това което ме изкефи максимално с новата лапа беше новото управление… Тая директност е убийствен кеф… Който има къса лапа знае (предполагам)…
Сега се замислям да сменям колелото. Приципно нищо му няма, но мисля да взема нормалния за мен (една идея по-малък) размер, а кой точно зависи от евентуалните марка и модел. Със сигурност ще му сменя и лапата с възмножно наааай-късата… Притеснява ме следното – на колело с по-малка рамка ще му е по-близо кормилото и с фабричната лапа, а с по-къса лапа ще е и още по-близко и ме притеснява да не стане неудобно близо…
Та въпроса ми е някой слагал ли е къса лапа на стандартен за него размер рамка и дали късата лапа му е пратила кормилото над коленете (т.е. неудобно близо, не буквално над коленете

На който му се четат още разяснения: Когато карам по нещо със завои – в парка с повечко газ, по пътеки, по тротоари и където се налага да се повдигам повечко от седалката (неравно), ми е ОК и управлението е смазващ кеф… Често и не за малко, обаче се отпускам с равна скорост на пътя или на някоя велоалея и не мога да заема по-изправена отпусната стойка, ами се навеждам, за да хвана кормилото или се изправям малко и се подпирам смешно на пръсти, което пак е неудобно... Ако пък сваля седалката, краката ми не се опъват достатъчно и пак е неудобно… Драмата е хипер, „Дързост и красота“ направо, следва ме телевизионен екип и прави документален филм…
Друг проблем е, че по магазините всичко, на което мога си поставя гъза за проба е със лапа, която извежда кормилото пред предното колело (не буквално, разбира се, ама не ги признавам вече тия дъъъълги лапи…)
Мерси, на който се отзове… Къса лапа за тебе, брат…