_SoRa_ написа:https://1001-bike-parts.com/bg-product-details-3948.html Такъв комплект ли ще ми е необходим?
Шока е уреден, само остана да пристигне
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
_SoRa_ написа:С продавача се разбрахме за цената и плащането ( с Пейпал). Но иска да не изпращам парите като "за семейство и приятели" а "Purchase
Get a refund for eligible items" Разноските са 6 евро. Има ли начин да са за моя сметка или да ги прибавя към другата сума?
Вилката написа:Ако не са разлуфтени, могат да се ползват и старите бушинги.
Edit: Не съм много сигурен дали от DT-то ще станат, но при много шокове са съвместими. Пак трябва да се замери.
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
keel написа::dontknow:
Какви са тия лирични отклонения не разбирам.
Рамката ми дойде с такива втулки, такива втулки все още се продават навсякъде, не е нещо което е импровизирано решение.
Не е единстената рамка или шок които съм карал с такива втулки.
Пак казавам, тона ти е неадекватен.
Alexi написа:плътно и неподвижно набита в ухото на шока.
Alexi написа:кое точно предлагаш да изработи стругаря и откъде ще вземеш останалите части ?
keel написа:100 лв за втулки!?
Всеки стругар може да ги изработи в пъти по-евтино.
Да не говорим че може да изработят и с изместена ос, ако искаш да правиш леки корекции в геометрията.
NASIO написа:Не е въпроса до плащането като поп а с кое може да се прави компромис и с кое не. С лекота се хвърлят луди пари за карбонови рамки и "цъкащи" главини защото така е модерно и инстаграмско, но като се стигне до обслужване и почваме със стругарите. Стругар може и главина да устърже или лапа, но си ги купувате като попове нали. Всеки сам си преценява възможностите и къде да се разточителства и къде да пести. И когато си купим поредната съсипана от калпава подръжка рамка от фейс групите, можем само да мечтаем предишния и собственик да беше дал 100лв за втулки. Иначе обратното е да си купим кола за 100 000лв за да сме гъзари пред мола и да и сложим дискове TRW за 50лв парчето, че оригиналните са колкото дизела за цяло лято каране. Аз също съм фен (по принуда) на бюджетните решения, но понякога българина се увлича в мисленето на дребно и тогава стругари правят колела, фелшери правят операции, дюлгери стават кметове а пожарникари...
Alexi написа:не ми отговори на въпроса ,къде се извършва лагеруването .. като не съм наясно обясни ми
В тоя случай също може да се изпълни без пластмасовите втулки - те се заменят с DU бушинг и два спейсъра, останалото се запазва - ос и гумени уплътнения. Това не е гето изпълнение, предлага се и от производители на компоненти. Просто последно време производителите предпочитат да ни "товарят" повече с пластмасови втулки, които се сменят на ръка, вместо стария вариант с DU бушинг, за който трябва специален инструмент.Harka написа:В примера, който е дал Алекси обаче, макар и оста със сигурност да може да се направи на струг остава отворен въпроса откъде човек може да си набави останалите части, които служат да компенсиране на разликата в допуските. Предполагам, че не е невъзможно, но в този случай определено ми се струва по-добре човек просто да си купи комплекта.
_SoRa_ написа:Аз ще мога ли да се справя със смяната на шока или са необходими повече опит, знания и специфични инструменти?
И два комплекта втулки ли ще ми трябват?
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
_SoRa_ написа:Какво ще кажете за тези?
https://88-components.com/products/shock-bushing-kit/
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
Тук ясно се вижда възможността ефтините пластмаси на Фокс да се заменят с по-здраво изпълнение - DU бушинг с два спейсъра, за което писах по-горе.
Вилката написа:Специално за този/тези, които сложиха " - " и на четирите ми мнения в темата, искам да обърна внимание на този комплект:Тук ясно се вижда възможността ефтините пластмаси на Фокс да се заменят с по-здраво изпълнение - DU бушинг с два спейсъра, за което писах по-горе.
Погледнете и списъка с марки шокове, за които може да се ползва - явно има взаимнозаменяемост и не е толкова задължително за Фокс да ползваме само продаваните от Фокс комплекти за над 120 лв за монтаж на един шок.
Погледнете и това - 4 бр. такива плюс 4 бр. О-ринга от магазина ще дойде общо 10-15 лв. Който иска да даде 110 лв. за останалото - две стоманени оси D12,7х22.2 мм - хубаво. Но е добре да знае, че има избор да ги закупи от друг производител на МТБ компоненти, или да си ги поръча при някой по-прецизен стругар.
Не ме притесняват рейтингът ми, не ме ограничава да чета или пиша. Притеснява ме комбинацията самочувствие+невежество. Нелепо е във форум, от който се очаква да получиш съвети, с които да се опиташ да се справиш сам и с по-малко разходи с проблемите, да получаваш съвети да хвърляш нови компоненти, да плащаш пренадути цени и т.н.
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
Вилката написа:А на veloboost каза ли им, че става въпрос за 22х6 мм, че хвърлих едно око в сайта им и мярнах двата варианта, дето са ти писали, но все на 8мм.
Тяхната оферта е за комплект с цял бушинг, а не 2 половинки като на Фокс, което вероятно ще направи монтажа по-специфичен. Аз го правя със специален за това инструмент. Става и с менгеме и подходящи размери камъни от гедоре.
Офсет вариантът не ти е нужен, защото рамката ти има офсет функция на шайбите на болта за шока(мисля че го бяха надписали low-high).
keel написа:Също не разбирам защо някой хора подскачат като чуят стругар - явно не сте виждали как работи и какви неща излизат от ръцете на истински стругар.
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: vaskoms и 34 госта