Niko_ написа:Чисто нови ги купих, но не ги карах доста време и не пазя гаранцията (тя трябва да изтича скоро). Сменял съм накладки, това не виждам да има общо... Просто ги полях с масло като ги обезвъздушавах единия път
Обезвъздушаването го правя в повечето случаи от лостчето, но 2 пъти съм го правил и през апарата със спринцовка.. както си е "по правилата". Ще пробвам и метода на Bi11y и ще пиша пак, тъкмо ще ги снимам ако ще може да помогне.
Питах те за накладките, защото в края на живота на предните - хидравликата, компенсира липсата на материал по накладката - като изкарва буталата на калипъра по-навън.
При 'прибирането' им с каквото там са прибирани (инструмента, с който си ги напъхал за да сложиш новите накладки), така че - да няма търкане с диска.., предполагам, че тогава е глътнала въздух.
Ако съм прав е много лесно да се провери, а и метода на Били ще свърши работа.
Но аз бих пробвал даже нещо по-лесно:
-'Припомпай' лоста няколко пъти
-Завърти лостчето хоризонтално, отвърти порта и леко (много леко и внимателно) натисни лоста, докато не тръгне да излиза маслото.
-Ако системата се нуждае от допълване - ще имаш около 1/3 ход на лоста преди да просълзи през порта. - тогава долей и обезвъздуши ако усещаш лоста 'гумен'
Разбира се това е малко или много "изстрел в мрака"
Ако не е това случая:
!(можеш да си спестиш блийд-а след този тест като се увериш, че не отпускаш лоста, преди да завиеш порта с болчето)!