Айде 40 мъченика отново да се впрегнат

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Айде 40 мъченика отново да се впрегнат

Мнениеот MIRO A » Пет Фев 08, 2008 10:33 am

Искам да ви помоля за помощ! Кажете някакви окомплектовки на велосипед за ХС/АМ като държа и на двете. Спрял съм се на бюджет от 1000-1100 лева. И мисля да е твърдак. Бях се спрял на HT 2, но помогнете или да му оправим на HT 2 окомплектовката или да направим нова. :popcorn:
Live free or die trying
Аватар
MIRO A
 
Мнения: 777
Рейтинг: 971
Регистриран на: Вто Окт 09, 2007 5:15 pm
Местоположение: София

Мнениеот ACID BURN » Пет Фев 08, 2008 10:44 am

Еми.... колелото и окмплектовката за тея пари си е добре.Трябва мн да се мизериш, за да вземеш примерно тора 289.Начините за мен са да си купиш тора 289 на старо за 200 и да продадеш дарт-а за 180 примерно , щото вилката ще бъде нова.Може и диск 185 да си купиш за отпреде , ама мн ще ти излезне.Сега има промоция на хт 2 в http://www.ridespot.net/product_info.ph ... 36b2a778d9
Има и 19 " предложих 17-ката като универсална.Аз мн се чуда дали да взема 19 или 17, щото аз също ще карам хт 2 и стил АМ/ХЦ. :)
Аватар
ACID BURN
 
Мнения: 1267
Рейтинг: 1820
Регистриран на: Вто Май 01, 2007 1:03 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот MIRO A » Пет Фев 08, 2008 11:04 am

Да допълня, че това колело няма да се взима сега а към лятото вече (треа да досъбера парите :D ). А все пак ББ7 185мм диск няма ли да са достатъчни, че нещо не съм почитател на хидравликите (знам, че са по - добри).
Live free or die trying
Аватар
MIRO A
 
Мнения: 777
Рейтинг: 971
Регистриран на: Вто Окт 09, 2007 5:15 pm
Местоположение: София

Мнениеот Alpina » Пет Фев 08, 2008 12:09 pm

Щом сега събираш парите, значи бюджета още не е в конкретните граници 1000-1100.
Лятото си взех именно 2.1 варианта, но с Tora 302, други лапа/кормило, други шина спици и гуми... както и да е, тогава нямаше особено големи наблюдения над Juicy3 и повечето съвети бяха за доказалите се BB7, все пак си останах със стандартните за комплекта 2.1 с 160 ротори.
Не съм ползвал BB7, за да ги ставнявам, но за XC няма да съжаляваш, ако си с Juicy3. Просто не виждам каква по-голяма спирачна сила ще ти трябва. Определено за спускане от Бай Кръстьо вече се усеща недостиг, но пак не бих казал, че е огромна липса. Скоро мисля, да сменя предния ротор с 185 и ще видя дали ще ми е достатъчно, но не мисля да сменям спирачките. Когато трябваше да избирам, също не ми харесваше идеята за хидравлични, но сега вече не бих си взел други. Какви са причините при теб?
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот MIRO A » Съб Фев 09, 2008 10:13 pm

Ми мисля, че възможността за инцидентно прецакване на системата (спукване, въздух в системата и т.н.) е много по голяма отколкото при жилото.

@Alpina твоето колело колко лв. излезе?
Live free or die trying
Аватар
MIRO A
 
Мнения: 777
Рейтинг: 971
Регистриран на: Вто Окт 09, 2007 5:15 pm
Местоположение: София

Мнениеот ACID BURN » Съб Фев 09, 2008 11:53 pm

MIRO A написа:Ми мисля, че възможността за инцидентно прецакване на системата (спукване, въздух в системата и т.н.) е много по голяма отколкото при жилото.

@Alpina твоето колело колко лв. излезе?


Съмнявам се, че ще се случи такова нещо, но нищо не се знае.SHIT HAPENNS :D !Възможноста е 5 - 10 %. Трябва да минаваш през тръни и да се търкаляш с колелото за да се спукат маркучите. :)
Аватар
ACID BURN
 
Мнения: 1267
Рейтинг: 1820
Регистриран на: Вто Май 01, 2007 1:03 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот bdz43r » Нед Фев 10, 2008 11:37 am

ACID BURN написа:Трябва да минаваш през тръни и да се търкаляш с колелото за да се спукат маркучите. :)
И така става доста трудно, моите са само поожулени.
Лошото е, че ако се скъса/спука и няма как да го ремонтираш в полеви условия (в сравнение с резервно жило примерно).
Аватар
bdz43r
 
Мнения: 1220
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 9:57 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот BikeArea » Пон Фев 11, 2008 4:04 pm

@MIRO A
Възможността да се потрошиш в следствие на собственото си малоумие е много по-голяма отколкото тази в следствие на неочаквана авария по велосипеда. Опита го е показал! ;)

Сиреч мисли повече за резултата от работата на спирачките, а не толкова за самата нея. Производителя е помислил, че ще дойде момент, в който ще си заложил много на тези спирачки и е намалил веротността да се случи нещо с тях до минимална.

По твоята логика от стискане можеш да скъсаш и жилото на механичните спирачки. Историята познава и такива случаи. ;)
Your bike, your way !
Аватар
BikeArea
 
Мнения: 291
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пет Юли 14, 2006 3:10 pm
Местоположение: Велинград / Пловдив / Студентски град

Мнениеот mulltex » Пон Фев 11, 2008 5:15 pm

и в тези ред на мисли, колко хора като излизат да карат си носят резервни жила... :)
Аватар
mulltex
 
Мнения: 405
Рейтинг: 1629
Регистриран на: Пон Май 21, 2007 3:44 pm

Мнениеот did » Пон Фев 11, 2008 5:16 pm

mulltex написа:и в тези ред на мисли, колко хора като излизат да карат си носят резервни жила... :)

много хора!
особено при групови карания, задължително един поне носи жила ;)
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот CECO » Пон Фев 11, 2008 5:24 pm

did, готованците са много! Една гума ги мързи да носят :crazy: вече! :offtopic:
Аватар
CECO
 
Мнения: 327
Рейтинг: 1962
Регистриран на: Вто Дек 20, 2005 10:48 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот did » Пон Фев 11, 2008 5:25 pm

CECO написа:did, готованците са много! Една гума ги мързи да носят вече! :offtopic:

то си е за тяхна сметка.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mulltex » Пон Фев 11, 2008 5:56 pm

аз визирах, че готованците са много :D
Аватар
mulltex
 
Мнения: 405
Рейтинг: 1629
Регистриран на: Пон Май 21, 2007 3:44 pm

Мнениеот Alpina » Пон Фев 11, 2008 6:27 pm

MIRO A написа:Ми мисля, че възможността за инцидентно прецакване на системата (спукване, въздух в системата и т.н.) е много по голяма отколкото при жилото.

@Alpina твоето колело колко лв. излезе?


Имаш ЛС

Инак ми се струва, че съксването на жило е еднакво, ако не и малко по-вероятно от това, да имаш проблеми с хидравликата. Естествено става въпрос за хубави спирачки, защото при лоши механични, жилата си заминават много често.

А иначе и аз карах без каквито и да е резервни части, докато един ден не спуках гума без какъвто и повод да има за това и тогава добре че беше PtD :beer: да ми помогне, от тогава си нося освен лепенки и резервна гума, жило и инструменти и...
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997


Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


cron