Имам едно триумене, моля помогнете

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Имам едно триумене, моля помогнете

Мнениеот uglyipl » Вто Апр 01, 2008 11:22 pm

Здравейте,
Обичам да карам колело в свободното си време. Карам по парковете, но и много често се качвам на Витоша. Не съм фен на лудите спускания, но все пак искам като се кача до Черни връх, да се прибера читав и аз и колелото. Затова се чудя между следните три колела:
Избор 1
Избор 2
Избор 3
Тъй като нямам много понятие от екипировката на велосипедите, марки модели и т.н. Не знам кое Шимано е по висок клас примерно :Acera, Alivio, Tourny или Диоре. За спирачките разбрах, че е добре да не са Промакс...
Та бих бил благодарен ако ми кажете, кое от посочените е добре и поради какви причини.
Благодаря ви предварително.

П.С.
Висок съм 180 и тежа към 93-4 кг. От тази гледна точка, какви спирачки са по добре...V-breik или дискови...
uglyipl
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 11:07 pm

Мнениеот rEsPeCT » Вто Апр 01, 2008 11:34 pm

От трите които си изброил, най си струва RAM-a с най-хубав монтаж е, вземаш една 18" или 20" рамка и си готов:)
Аватар
rEsPeCT
 
Мнения: 360
Рейтинг: 1058
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 9:10 pm
Местоположение: neverland..

Мнениеот Reactor » Сря Апр 02, 2008 7:42 am

rEsPeCT написа:От трите които си изброил, най си струва RAM-a с най-хубав монтаж е, вземаш една 18" или 20" рамка и си готов:)

:agree: Това е правилния избор.Колкото до спирачките диска е за предпочитане щом ще караш и в планината :)
Аватар
Reactor
 
Мнения: 3594
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Фев 06, 2007 9:08 am
Местоположение: гр.София жк.Младост 1А

Мнениеот HellBurn » Сря Апр 02, 2008 8:45 am

Reactor написа:
rEsPeCT написа:От трите които си изброил, най си струва RAM-a с най-хубав монтаж е, вземаш една 18" или 20" рамка и си готов:)

:agree: Това е правилния избор.Колкото до спирачките диска е за предпочитане щом ще караш и в планината :)

:agree: И аз смятам, че НТ1 е най-добрия вариант от 3те.
₣®ËÉŘĭĐę
Аватар
HellBurn
 
Мнения: 587
Рейтинг: 1141
Регистриран на: Чет Фев 08, 2007 6:05 pm
Местоположение: София

мда...

Мнениеот uglyipl » Сря Апр 02, 2008 8:50 am

rEsPeCT написа:От трите които си изброил, най си струва RAM-a с най-хубав монтаж е, вземаш една 18" или 20" рамка и си готов:)

Извинявам се предварително, ако задавам глупав въпрос, но някой ще ми обясни ли с думи прости, какво означава "хубав монтаж"?
Добре подбрани елементи...или какво...
Казвате, че щом ще се качвам в планината е добре да съм с дискови спирачки...съгласен съм...само дето като сложа на РАМ-а и дискове и става към 800 лева. А аз искам да се поместя някъде в рамките на 600...нагоре или надолу 50 лева.
От трите драга и този другия крос(под прикритие), като им гледам елементната база са долу горе еднакви...явно пак опираме до този прослувут "добър монтаж".
Моля, ако някой има 10 минути да ми отдели, да ми обясни малко по подробно, ще съм благодарен
:beer:

П.С.
Драга съм го намерил за 650- така, че се помества и той в паричните граници.(макар и с един диск отпред)
uglyipl
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 11:07 pm

Мнениеот bokicha » Сря Апр 02, 2008 9:08 am

Привет, и аз глазувам за HT1.
Хубавият монтаж=по-качествени компоненти:дерейльори, команди, главини и т.н. Повишават лекотата на каране.
Съгласен съм колегата Reactor за дисковете, но пък тях може да си ги добавиш и по-нататък.
Аз лично тъй направих....карам си за сега с V-брейкове, пък к'ва кал газя....колегата Reactor знае..... :D
Успех... :beer: .....
....тичай взимай RAM-а и отивай да караш....
...аааа, забравих, само си взимаш едни по-хубави калодки като износиш оригиналните и си готов... :agree:
Аватар
bokicha
 
Мнения: 1317
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 15, 2007 10:12 am
Местоположение: sofia

Мнениеот goiko » Сря Апр 02, 2008 9:48 am

Един глас от мен за защита на в-брейка и РАМ-а. Ако ще прохождаш в планинското колоездене, като начало приличният в-брейк няма да е зле.Аз също не съм с дискови.Както вече ти казаха-по-добри калодки .Така или иначе идва сухият сезон.Друг е въпросът за килограмите ти и спирачната сила ,от която те се нуждат, но в това отношение не мога да дам компетентно мнение.
" Les esthetes sont une sorte de multinational..." / MC Solaar /
Аватар
goiko
 
Мнения: 68
Рейтинг: 1299
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 4:45 pm
Местоположение: София

Мнениеот RAM-FR » Сря Апр 02, 2008 10:19 am

Дисковите спирачки на първите 2 колела ( SHIMANO Mechanical floating disk brakes (най-вероятно BRM465) и Tektro 832) на сухо спират пъти по-зле от AVID SD 3, a както казаха идва сухия сезон. Спирачките не мисля че ще са ти проблем :)


П.п. сега прочетох колко тежиш .... не мисля че с която и да е от оригиналните спирачки на тези колела ще имаш достатъчно спирачна сила..... най-добре помисли за нещо къстъм със 185 дискове и BB5 примерно. Ще ти излезне малко по-скъпо но поне ще можеш да спираш :beer:
Аватар
RAM-FR
 
Мнения: 3516
Рейтинг: 1958
Регистриран на: Чет Дек 29, 2005 12:56 pm
Местоположение: София

Мнениеот uglyipl » Сря Апр 02, 2008 10:29 am

RAM-FR написа:Дисковите спирачки на първите 2 колела ( SHIMANO Mechanical floating disk brakes (най-вероятно BRM465) и Tektro 832) на сухо спират пъти по-зле от AVID SD 3, a както казаха идва сухия сезон. Спирачките немисля че ще са ти проблем :)


П.п. сега прочетох колко тежиш .... не мисля че с която и да е от оригиналните спирачки на тези колела ще имаш достатъчно спирачна сила..... най-добре помисли за нещо къстъм със 185 дискове и BB5 примерно. Ще ти излезне малко по-скъпо но поне ще можеш да спираш :beer:

Благодаря за смислените отговори.
А дали можете да ми кажете магазин, където мога да отида и да видя този RAM in live. Нашенския принцип...око да види ръка да пипне:)Нещо, като фирмен магазин имат ли, че ги гледам само по интернет.

П.С.
Пак глупав въпрос, но...кой е производител на РАМ?
uglyipl
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 11:07 pm

Мнениеот RAM-FR » Сря Апр 02, 2008 10:33 am

http://bas-bg.com/

Лозенец ул. Голо Бърдо Но5
Телефон 9621335

В сайта има и карта ;)
Аватар
RAM-FR
 
Мнения: 3516
Рейтинг: 1958
Регистриран на: Чет Дек 29, 2005 12:56 pm
Местоположение: София

Мнениеот HouseNation » Сря Апр 02, 2008 10:53 am

HT1 :agree:
Аватар
HouseNation
 
Мнения: 43
Рейтинг: 998
Регистриран на: Нед Мар 23, 2008 4:43 pm
Местоположение: Plovdiv Grada Pod Tepetata

Мнениеот uglyipl » Сря Апр 02, 2008 12:12 pm

RAM-FR написа:най-добре помисли за нещо къстъм със 185 дискове и BB5 примерно. Ще ти излезне малко по-скъпо но поне ще можеш да спираш :beer:


Завидно единомислие проявявате...
Сега се загледах, че RAM HТ1 варианта с диск, го предлагат точно с тази спирачна система, но с диск...160мм...
Което ще рече, че или трябва да сложа 185мм, както казваш...или аз да стана ...80 кила...:)Първото май ми е по лесно:)
Така и не разбрах, кой ги прави тези колела...БГ ли са...или чуждоземски...?!?:)
uglyipl
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 11:07 pm

Мнениеот stroker » Сря Апр 02, 2008 12:56 pm

uglyipl написа:
RAM-FR написа:най-добре помисли за нещо къстъм със 185 дискове и BB5 примерно. Ще ти излезне малко по-скъпо но поне ще можеш да спираш :beer:


Завидно единомислие проявявате...
Сега се загледах, че RAM HТ1 варианта с диск, го предлагат точно с тази спирачна система, но с диск...160мм...
Което ще рече, че или трябва да сложа 185мм, както казваш...или аз да стана ...80 кила...:)Първото май ми е по лесно:)
Така и не разбрах, кой ги прави тези колела...БГ ли са...или чуждоземски...?!?:)

Принципно винаги можеш да си караш и с 160мм,а ако съвсем чувстваш недостиг на спирачна сила тогава да сложиш 180мм диск.
Рамките който използват рам байкс се правят някаде в азия(тайван мисля че),тук рамките само се боядисват.Вече незнам дали рам байкс имат пръст в разработване на окачване геометрия на рамките и т.н.Същите рамки се срещат в чужбина под различни имена.Иначе самите колела се сглобяват тук с компоненти на RockShox,SRAM,Truvativ,formula,avid,maxxis,mavic,alex rims и т.н.
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот vitorino » Сря Апр 02, 2008 2:14 pm

Да направим темата интересна ;) При избора най-важен е субективния елемент, за това при първа възможност посети веломагазин, пробвай/тествай избраните от теб машини, в различни размери на рамките и тогава прецени кое ти е най-удобно, окомплектовката в последствие може да се надгражда. Не вярвам да има уважаващ себе си търговец, който да не ти помогне за това. Оттам на сетне - приятно каране. Лично на мен най ми пасна "петицата", такава карам три години, доволен съм, а и съм със сходни ТТ данни. Друг е въпроса, че към момента само рамката е оригиналната, а цената му е почти и малко над двойно по-висока.
vitorino
 
Мнения: 204
Рейтинг: 1372
Регистриран на: Чет Окт 19, 2006 3:20 pm

Мнениеот niggadick » Сря Апр 02, 2008 2:24 pm

Според мен няма да е зле да погледнеш и DRAG The Bombe http://www.bikescenter-bg.com/index.php ... 207&lang=2 но не е на класата на НТ1.Разбирасе на всеки му се иска новичко но като нямаш достатъчно пари защо не размислиш и върху варианта за 2ра ръка НТ2 (задоволителни дискови спирачки) - или някой друг модел , но нека оставя по-професорите от мен да ти предложат нещо.
скайп: emil_a626
Аватар
niggadick
 
Мнения: 45
Рейтинг: 945
Регистриран на: Пет Мар 28, 2008 9:00 pm

Мнениеот kotka12 » Сря Апр 02, 2008 2:34 pm

според мен ще е много зле
ако погледнеш Драг Дъ Бомб
взимай си ХТ1
евентуално говори с хората в БАС
още като го купуваш
да сменят ротора от 160 на 185 мм
и карай със здраве
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот uglyipl » Сря Апр 02, 2008 2:39 pm

vitorino написа:Да направим темата интересна ;) При избора най-важен е субективния елемент, за това при първа възможност посети веломагазин, пробвай/тествай избраните от теб машини, в различни размери на рамките и тогава прецени кое ти е най-удобно, окомплектовката в последствие може да се надгражда. Не вярвам да има уважаващ себе си търговец, който да не ти помогне за това. Оттам на сетне - приятно каране. Лично на мен най ми пасна "петицата", такава карам три години, доволен съм, а и съм със сходни ТТ данни. Друг е въпроса, че към момента само рамката е оригиналната, а цената му е почти и малко над двойно по-висока.

Чувствам как приятелката ми ще ме "отстреля", като и кажа колко смятам да дам за колело...Напоследък "играчките" ми взеха да стават все по скъпи..."ама няма начин да е ем убаво ем евтино"...
И както със всичко друго, ще трябва да отида и на место да пробвам, кое и как ще ми пасне...
Все пак благодаря Ви на всички за отзивчивостта....бяхте ми от полза... :beer: :beer: :beer:
uglyipl
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 11:07 pm

Мнениеот kotka12 » Сря Апр 02, 2008 2:44 pm

със сигурност е по-добър вариант
да изчакаш малко
за да купиш по-добрия компонент
защото в противен случай
така или иначе ще смениш по-ниския клас
но ще ти излезе по-скъпо

колкото до "отстрелването"-
полека-лека свикват :D
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Reactor » Сря Апр 02, 2008 3:40 pm

bokichaa написа:Привет, и аз глазувам за HT1.
Хубавият монтаж=по-качествени компоненти:дерейльори, команди, главини и т.н. Повишават лекотата на каране.
Съгласен съм колегата Reactor за дисковете, но пък тях може да си ги добавиш и по-нататък.
Аз лично тъй направих....карам си за сега с V-брейкове, пък к'ва кал газя....колегата Reactor знае..... :D
Успех... :beer: .....
....тичай взимай RAM-а и отивай да караш....
...аааа, забравих, само си взимаш едни по-хубави калодки като износиш оригиналните и си готов... :agree:

Верно е.Потвърждавам.Каква кал прегазихме и V - брейка на Boкicha беше на 6 :) :bowdown:
Аватар
Reactor
 
Мнения: 3594
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Фев 06, 2007 9:08 am
Местоположение: гр.София жк.Младост 1А

...

Мнениеот uglyipl » Сря Апр 02, 2008 6:21 pm

Триуменето, вече е двуумене...
Преди малко ходих тук наблизо до офиса в Спорт Депот-а...Продават Raleigh...Ами те от сега са им разлепени лепенките....Верно, че те не карат колелото...Ама спирачките са Shimano...BR-M415 ...демек най-евтините възможни...и изобщо усещането като цяло от колелото нещо не ми допадна....Та това отпадна от листата....
След това...минах да видя и Драг-а....друго си е...(най малкото лепенките му са си на мястото:))))) ) не видях какви са му спирачките...а и не питах...като мина да видя РАМ-а ще се върна и за Драг-а ...евентуално...ако не ме "грабне" РАМ-а от раз...
Та така за сега...
Загледах се и по едно Онтарио Тиим...бяха му сложили разни джаджички и го бяха докарали до 752 лева...при положение, че в интернет е 545. Бяха му сменили лапата, кормилото, някаква седалка"дишаща"..фар и стоп...и май това беше...другото си беше, като в описанието в нета....
Виждам добри отзиви за това колело, с какво го превъзхожда ZX5?
uglyipl
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 11:07 pm

Мнениеот Reactor » Сря Апр 02, 2008 6:30 pm

...евентуално...ако не ме "грабне" РАМ-а от раз...

Ще те грабне... :) :agree:
Аватар
Reactor
 
Мнения: 3594
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Фев 06, 2007 9:08 am
Местоположение: гр.София жк.Младост 1А

Мнениеот mulltex » Сря Апр 02, 2008 6:57 pm

ако нямаш пари за Дискови спирачки като вземеш РАМ-а на първо време е възможно да ти си вземеш В-Брейк, и си поръчай главините да са за дискови спирачки. По-нататъка ще метнеш едни ББ7 и нещата заспиват :D

Съобрази размера на РАМката с височината си !!!
Аватар
mulltex
 
Мнения: 405
Рейтинг: 1629
Регистриран на: Пон Май 21, 2007 3:44 pm

Мнениеот blizzard » Сря Апр 02, 2008 10:11 pm

@ Автора

Имай предвид и че купувайки Ram, купуваш едно компетентно сглобено колело, което е готово за каране, докато за Drag-а... не е съвсем сигурно, че ще е така. А качественото сглобяване е не по-малко важно от качеството на компонентите.
Аватар
blizzard
 
Мнения: 385
Рейтинг: 1835
Регистриран на: Чет Фев 23, 2006 12:42 pm

Мнениеот did » Сря Апр 02, 2008 10:23 pm

blizzard написа:@ Автора

Имай предвид и че купувайки Ram, купуваш едно компетентно сглобено колело, което е готово за каране, докато за Drag-а... не е съвсем сигурно, че ще е така. А качественото сглобяване е не по-малко важно от качеството на компонентите.


колелата пристигат при дистибуторите в полусглобено състояние, така че началното качество на сглобката зависи и от това, откъде точно ще го купи. ако, обаче, подобни маловажни фактори определят избора и човек не може сам да си настройва периодично скорости, спирачките, да обира луфтове, да прави елементарна поддръжка на вилката, да си поддържа веригата и венците... в такъв случай каквото и колело да купи, все ще е недоволен и ще мрънка. а подобни напасвания и донастройвания винаги се налагат.

тези дреболии не може да са определящи за избора на ново колело!
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Сервиза...

Мнениеот uglyipl » Чет Апр 03, 2008 9:38 am

blizzard написа:@ Автора

Имай предвид и че купувайки Ram, купуваш едно компетентно сглобено колело, което е готово за каране, докато за Drag-а... не е съвсем сигурно, че ще е така. А качественото сглобяване е не по-малко важно от качеството на компонентите.

От което следва, че е добре да има къде да отида и да ми го настрои някой разбиращ. Защото от неща които не разбирам не пипам. Компютрите в къщи мога да ги разхвърлям, да си ровичкам по тях и нямам грижи...ама по колата...предпочитам да пипа някой, който знае за какво иде реч...Същото, ще е и с колелото. От тази гледна точка, кои имат по добра сервизна база и мрежа...РАМ или Драг? Щото за мен сервиза по принцип е важна част от цялостното обслужване...
uglyipl
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 11:07 pm

Re: Сервиза...

Мнениеот did » Чет Апр 03, 2008 12:37 pm

uglyipl написа:
blizzard написа:@ Автора

Имай предвид и че купувайки Ram, купуваш едно компетентно сглобено колело, което е готово за каране, докато за Drag-а... не е съвсем сигурно, че ще е така. А качественото сглобяване е не по-малко важно от качеството на компонентите.

От което следва, че е добре да има къде да отида и да ми го настрои някой разбиращ. Защото от неща които не разбирам не пипам. Компютрите в къщи мога да ги разхвърлям, да си ровичкам по тях и нямам грижи...ама по колата...предпочитам да пипа някой, който знае за какво иде реч...Същото, ще е и с колелото. От тази гледна точка, кои имат по добра сервизна база и мрежа...РАМ или Драг? Щото за мен сервиза по принцип е важна част от цялостното обслужване...

И двете фирми имат мрежа от дистрибутори. Поинтересувай се в твоя град кои са дистрибуторите и какви са мненията на хората, ползвали услугите им.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

...

Мнениеот uglyipl » Чет Апр 03, 2008 2:02 pm

Живея в София и честно казано, най на близо около нас ...има сервизи на Драг (Веломаниите са ми все в района)...Обаче...както се усещам, взех да клоня към РАМ-а и ще трябва да видя, къде има техни дистрибутори и съответно поддръжка по наблизо...Или ако не е наблизо, поне колко и къде са...За да ми е по удобно...да ходя веднъж на 1-2 месеца...да го погледнат има ли и какво има за настройка...и поддръжка. Вероятно ...след време и сам ще се справям...но като за начало предпочитам да гледам кое как е....

П.С.
Сигурно няма смисъл да питам...дали си заслужава да давам пари за Скот по нисък клас Voltave YZ25 ...около 870 лева, вместо за същите пари HT1 DB Disk.
uglyipl
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 11:07 pm

Мнениеот blizzard » Чет Апр 03, 2008 3:32 pm

did написа:
blizzard написа:@ Автора

Имай предвид и че купувайки Ram, купуваш едно компетентно сглобено колело, което е готово за каране, докато за Drag-а... не е съвсем сигурно, че ще е така. А качественото сглобяване е не по-малко важно от качеството на компонентите.


колелата пристигат при дистибуторите в полусглобено състояние, така че началното качество на сглобката зависи и от това, откъде точно ще го купи. ако, обаче, подобни маловажни фактори определят избора и човек не може сам да си настройва периодично скорости, спирачките, да обира луфтове, да прави елементарна поддръжка на вилката, да си поддържа веригата и венците... в такъв случай каквото и колело да купи, все ще е недоволен и ще мрънка. а подобни напасвания и донастройвания винаги се налагат.

тези дреболии не може да са определящи за избора на ново колело!


Не говоря за настройване на спирачки, скорости и такива неща. Конкретно в моя случай ставаше дума за монтиране на средно движение без грес по резбата, което в крайна сметка доведе до развалянето на резбата на рамката при демонтирането на касетата. Поне според мен това не е дреболия и мисля, че може да бъде определящо при избора на велосипед. Освен ако не смяташ за нормално да си разглобиш новото колело до последния чарк, за да провериш дали всичко е сглобено както трябва, разбира се. Може да съм бил единичен случай, въпреки че съм чувал и за друг идентичен, но лично аз не бих рискувал да си купя колело сглобено от Веломания, след като знам, че може рамката ми за N лева да е пътник още от магазина.
Аватар
blizzard
 
Мнения: 385
Рейтинг: 1835
Регистриран на: Чет Фев 23, 2006 12:42 pm

Мнениеот did » Чет Апр 03, 2008 3:35 pm

blizzard написа:Не говоря за настройване на спирачки, скорости и такива неща. Конкретно в моя случай ставаше дума за монтиране на средно движение без грес, което в крайна сметка доведе до развалянето на резбата на рамката при демонтирането на касетата. Поне според мен това не е дреболия и мисля, че може да бъде определящо при избора на велосипед. Освен ако не смяташ за нормално да си разглобиш новото колело до последния чарк, за да провериш дали всичко е сглобено както трябва, разбира се. Може да съм бил единичен случай, въпреки че съм чувал и за друг идентичен, но лично аз не бих рискувал да си купя колело сглобено от Веломания, след като знам, че може рамката ми за N лева да е пътник още от магазина.

Нямах предвид такива идиотии. Не съм предполагал, че още в България има магазини, където механиците не знаят къде трябва и къде не трябва да се слага грес. :agree:
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот uglyipl » Пет Апр 04, 2008 11:07 am

Е сега бях в един магазин ..и там ме хвърлиха в нов размисъл...
По добре било да си взема
ЕТО ТОВА Вместо HT1, дори и с дискови спирачки.
щото на това цената му отива на 850, малко повече от РАМ-а с дискови спирачки.
Един от аргументите беше, че тъй като се качвам в планината е добре вилката да се заключва, а тази на РАМ-а не се заключва. Освен всички приказки, за утвърдената марка...
Какво мислите Вие?!?
uglyipl
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 11:07 pm

Следваща

Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта