ТА: остава другият въпрос въздух или метална пружина е по-гот за каране (досега не сам карал въздушна вилка). Всъштност това ми е въпроса метален vs. въздушен U-turn.
P.S. Sorry за 4 и шт, но съм в Германия и клавиатурата е ужасна

Rock Shox Pike 409 Dual Air
Освен очевидните предимства, които предлага въздушната пружина, а именно по-ниско тегло и възможност за настройка според килограмите на колоездача, има и още едно – прогресивността на хода. Казано по-просто, в последните 2-3см вилката се втвърдява, което прави много по-трудно продънването й. Тези от вас, които са чели теста на Pike SL, публикуван на сайта, знаят, че при варианта с метални пружини ходът е доста линеен, така че ако това е проблем за вас, Pike Air може би е решението му. Има и един „недостатък” обаче - липсата на външен реглаж на хода (такава възможност има при U-Turn Air, но тези модификации са по-скъпи и едва ли ще ги видим на нашия пазар догодина). От гледна точка на работата, въздушният Pike, ако е добре настроен, не показва никакви недостатъци спрямо моделите с метална пружина – отзивчивостта към терена е чудесна, а предвид втвърдяването в края на хода, човек би могъл да направи вилката по-мека в началото за максимален комфорт при по-леки неравности. Да не забравяме и новите метални врътки – специално тази за реглаж на връщането е доста по-удобна от досегашната.
stan_007 написа:Това малко излиза извън темата: доколкото разбрах твърдостта в на4алния ход се регулира от негативната камера, нали така??
dido85 написа:Докато при Air U-turn-а, ако ти се наложи промяна на хода по време на преход става доста по-бавно, трябва да носиш и помпа.
Така че, ако промяната на хода ти е приоритет (както при мен) по удобния вариант е металната пружина.
dido85 написа:Предимство на металния U-turn е, че за 5 секунди си променяш хода от максимално положение на минимално дори и в движение (в обратна посока не става в движение, но е пак за няколко секунди).
Докато при Air U-turn-а, ако ти се наложи промяна на хода по време на преход става доста по-бавно, трябва да носиш и помпа.
.
bikerider написа:Металната пружина има едно основно предимство - не изпуска налягане и не се налага да се сменят уплътнения. Включете и това в уравнението.
bikerider написа:Металната пружина има едно основно предимство - не изпуска налягане и не се налага да се сменят уплътнения.
bikerider написа:@Хамстер: просто казвам да сложите И това на кантара.
bikerider написа:Проблемите на тукашните дистрибутори да комплектоват вилките си според теглото на купувача няма как да ги включиш към недостатъците на металните пружини - проблема с комплектовката и custom-spring-ването не е проблем на пружините.
HepBeH_XaMcTep написа:къстъм ю-търн пружина би струвала доста
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта