Като гледам е трябвало да предпочетеш съвет номер три от предния ми пост
Естествено, че при стар и нов компонент, работещи заедно, новия ще се скапва, няма да се рефрешне стария. Въпроса е да намериш оптималната комбинация, при която всичко ще се износва максимално бавно. Под "при всяко дълго каране" не се разбира ако караш само градско по 15-20км, да не въртиш веригите. Давам "всяко по- дълго каране" като ориентир, представяйки си, че караш поне веднъж седмично стотина километра накуп, което значи няколкостотин седмично.
Най- голямата грешка, която можеш да направиш, вече си я направил - да си пазиш новите вериги, защото са нови, е вече една е стара, ако подходиш по същия начин с останалите нови, и те доста бързо ще са стари.
Пак ти казвам - сложи нови венци/венче (5 и 6, щом караш на тях), и тогава върти веригите, в противен случай ще изхвърляш всяка верига на колкото си карал тази, после и венците, вместо всичко да живее в пъти повече.
П-с: Прави разлика между разтегната и изразходвана верига.