echelebiev написа:Някой има ли наблюдения относно тази вилка, според вас по-добре ли ще работи от TORA 302?
289-Rebound damping adjustment, STKM steel stanchions, bushings not serviceable
302-Rebound damping adjustment, Turn Key compression damping lockout, STKM steel stanchions, bushings not serviceable
318-Rebound damping adjustment, Motion Control compression damper with lockout, 4130 Cro-Mo taperwall stanchions, bushings ARE serviceable.
bio написа:echelebiev написа:Някой има ли наблюдения относно тази вилка, според вас по-добре ли ще работи от TORA 302?
това може да си е направо 302 .. дори според това тук
- Код: Избери целия код
289-Rebound damping adjustment, STKM steel stanchions, bushings not serviceable
302-Rebound damping adjustment, Turn Key compression damping lockout, STKM steel stanchions, bushings not serviceable
318-Rebound damping adjustment, Motion Control compression damper with lockout, 4130 Cro-Mo taperwall stanchions, bushings ARE serviceable.
си е точно 302.
echelebiev написа:Предстои ми покупка на 289 или 302 и тази също ми грабна окото макар и без U-turn и ето от къде се съмнявам, че може би поне като работа ще е по-добре. Или пък са на една цена с 302-ката само защото е нов модел?? Какво мислите?
zinc написа:Rock Shox Tora 302 U-turn 130 to 95 Знае ли някой тази вилка да ли ще стане на Драг Онтарио про?![]()
![]()
zinc написа:Да не се счупи рамката?
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта