reddevil написа:Близо 2 години карах MT7, определено са много добри спирачки. Казуса с накладките е, че свободния ход до ротора е минимален. Малко да е крив диска и почва едно 'зън, зън'. Дали са четири единични накладки или двойни няма разлика, единичните са по-лесни за монтаж/демонтаж и настройка. Иначе в комбинация с MDRP дискове не съм имал недостиг на спирачната сила.
MT5 са нелоша алтернатива, единствено стандартните лостчета са тотал щета като ергономия. Като опция тук има MT5 Pro, които са с HC 1-finger лостчета, но и цената е малко по-висока.
За Dominion само позитивни коментари, но са в друга ценова категория.
Дано ти се счупи climber-a докато караш DH или ФР лайно
Alexi написа:тия дето не харесват шимано спирачки на това му викат "модулация" .. работи като шимано с въздух в системата .. между другото липсата на накладки с радиатори е достатъчен довод да се откаже човек от магура и подобни спирачки ,при дълго спускане доста по лесно прегряват и колко леверидж има лостчето ,колко квадратни мм са буталата - остава на заден план
Alexi написа:тия дето не харесват шимано спирачки на това му викат "модулация" .. работи като шимано с въздух в системата .. между другото липсата на накладки с радиатори е достатъчен довод да се откаже човек от магура и подобни спирачки ,при дълго спускане доста по лесно прегряват и колко леверидж има лостчето ,колко квадратни мм са буталата - остава на заден план
_SoRa_ написа:Имам cura 4 и cura. Не мога да кажа, че са УАУ. Може накладките и дисковете също да оказват влияние. Меко ми се струва лостчето.
Pr3d4t0R написа:
Относно прегряването -> техниката на спиране играе много повече от компонентите. Няма спирачна система, която да издържи постоянно стисната за дълги периоди от време. Трябва да се оставят моменти, когато спирачката да "диша" и да се охлади. Ако спирачната течно загрее прекомерно вече е твърде късно. Аз бих приоритизирал по следният начин компонент при прекомерно загряване:
0. Редовна подмяна на спирачната течност - поне веднъж годишно, ако правите каранаия с извозване/лифт по-често
1. по-голям диск и/или по-дебел диск (има от 1.8мм до 2.3мм)
2. метални накладки и/или high-performance такива (TRP/Trickstuff и др.)
3. Floating disk
4. Радиаторни накладки
martin.radev написа:А иначе при мен модулацията се случва в главата ми, никога спирачката не ме е поставяла в опасна ситуацията заради липса на модулация.
И ако трябва да съм до болка честен модулацията като терминология в нашия спорт/хоби - я намирам като изтънчена думичка, с която СРАМ потребителите
прикриваха липсата на мощност в моделите от близкото минало (Guide/Level както и това недоразумение АВИД).
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта