hitar_potar написа:Съвсем мъничко над 1.70 съм - но от това, което усещам с 27.5 ми се струва, че то е моят размер!![]()
Пък и не ми се наливат луди пари за 29тка - то ако не е цял байк, ще е минимум шини (ако въобще има такива, каквито ми трябват, иначе си говорим за цели капли), вилка, рамка. А за конверсия към 27.5 (да, още съм с 26, макар вилка и рамка отдавна да са 27.5) ми остават само гумите (ако реша за тюблес - и винтилите). С оглед рядкото ми каране някак не е обосновано това с 29.
airborneone написа:hitar_potar написа:Съвсем мъничко над 1.70 съм - но от това, което усещам с 27.5 ми се струва, че то е моят размер!![]()
Пък и не ми се наливат луди пари за 29тка - то ако не е цял байк, ще е минимум шини (ако въобще има такива, каквито ми трябват, иначе си говорим за цели капли), вилка, рамка. А за конверсия към 27.5 (да, още съм с 26, макар вилка и рамка отдавна да са 27.5) ми остават само гумите (ако реша за тюблес - и винтилите). С оглед рядкото ми каране някак не е обосновано това с 29.
При нашият ръст, пробвай някъде мълет и просто ще спреш да мислиш всички други комбинации.
Иначе за мен, при тестовете на чиста 29ка, сцеплението в завой беше все едно съм с cheat кодове. Нереално много е.
Проблемът идва на по-стръмни участъци / скокове / дропове където просто задната гума се търка в четирибуквието ти.
При мълета нямаш тия проблеми, за нашият ръст.
hitar_potar написа:airborneone написа:hitar_potar написа:...
...
Склонен съм да пробвам мълет-конверсия (вилката го позволява - чара на USD-вилките), ако някой ми намери здрава шина 29тка за 24 спици с вътрешна ширина 25-28мм, по-евтина от 140-150 долара!
airborneone написа:hitar_potar написа:airborneone написа:hitar_potar написа:...
...
Склонен съм да пробвам мълет-конверсия (вилката го позволява - чара на USD-вилките), ако някой ми намери здрава шина 29тка за 24 спици с вътрешна ширина 25-28мм, по-евтина от 140-150 долара!
Такова животно май няма. При 29ките искаш да има спици на богато
Kkrase написа:няма ли да е прекалено 29/26, аверчето си направи 27.5 предна с твърда вилка и 26 отзад, на пръв поглед неси личи, после си личи, абе разликата е приятна, ама 29 на 26 ще е доста видимо и различно, да не кажа и грозно, но все пакуспех
hitar_potar написа:Kkrase написа:няма ли да е прекалено 29/26, аверчето си направи 27.5 предна с твърда вилка и 26 отзад, на пръв поглед неси личи, после си личи, абе разликата е приятна, ама 29 на 26 ще е доста видимо и различно, да не кажа и грозно, но все пакуспех
Хах, неее, отзад при всички положения минава на 27.5 - специфично задната шина също чака в шкафа.
Батко Еърборн Уан обаче ме вкара в едни греховни мисли сега за предната…
airborneone написа:hitar_potar написа:Kkrase написа:няма ли да е прекалено 29/26, аверчето си направи 27.5 предна с твърда вилка и 26 отзад, на пръв поглед неси личи, после си личи, абе разликата е приятна, ама 29 на 26 ще е доста видимо и различно, да не кажа и грозно, но все пакуспех
Хах, неее, отзад при всички положения минава на 27.5 - специфично задната шина също чака в шкафа.
Батко Еърборн Уан обаче ме вкара в едни греховни мисли сега за предната…
Да ти вкарам още една муха. Ако ще сменяш шини, вземи zipp 3zero moto... Няма друга такава шина.
mbg написа:Гледам спора от предната страница насам - аз карам Х и няма да се върна на Y... споделете какво ви е карането като стил, какво търсите? Аз от скоро ще съм на 27.5 от 26, карам АМ/Ендуро, преди това бях на DH с 26ца... и имах възможност да карам тестово надолу 29ка при спускане надолу по добре познати технични пътеки. Геометрия, височина на средното и всичко съвпадаха с 26цата ми. Тогава останах с впечатлението, че тази 29ка не мога да я накарам да завива, каквото и да правя, не и със скоростта, с която можех с 26цата. Много пъти успях да изтърва пътеката и много дървета отнесох, от тогава гледам с лошо око на 29китеама за последните 7-8 години сигурно са си оправили геометриите
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта