mrdaka написа:Разлика между АМ и Trail е малка, но все пак идеята на trail е да една идея по-леко от AM.
тук съм ги подредил от по-леко и по-нежно към по-тежко и по-здраво. Написал съм и примерен ход на окачването + размера на гумите + челен ъгъл.
XC - 100 мм ход, гуми 2.0, челен ъгъл 70
Trail - 120 мм ход, гуми 2.1, челен ъгъл 68
AM - 140 мм ход, гуми 2.25, челен ъгъл 67
Enduro - 160 мм ход, гуми 2.4, челен ъгъл 66
Freeride 180 мм ход, гуми 2.5, челен ъгъл 65
DH -200 мм ход 2.5, гуми 2.5, челен ъгъл 63
Числата, които съм написал не ги приемай буквално на 100%. Те са обект на тенденции, които еволюират с годините.
Поздрави
outfaced написа:Сменяш вилката, сменяш спирачките и ще заприлича![]()
Тука въпроса е по скоро какви пари могат да и се вземат на вилката или дали може да се купи без нея.
Спирачките мисля, че и да ги подариш няма кой да ги вземе.
moridinbg написа:С тоя сплескан чейнстей, въобще не се занимавай! Посредствен шок, ХТ, но 9 скорости, и най-вече това ужасно сплескване...
1500 за SFR не е зле, но с какви компоненти е? Освен адският 888.
Pr3d4t0R написа:Спешито е на доста повече от година и полвина като възраст.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта