
moz написа:Тази гума е за електрически скутерчета - дебели стени, стоманен борд, не пише колко тежи, но с това колело не ти трябва такова прасе, да не говорим защо ти е 2.8 за градска гума.

 ! Сложих ги и софийското градско пресечено трасе, което минавах за 32 минути сега го взех за 25. Много гладки, мазни. По гладък асфалт ако въртя педалите не се чува никакъв шум. Сега си поръчах нова голяма плоча за курбела - 38T. Да, NS Bikes разправят, че за тази рамка максимума е 34T, но аз си премерих всичко. На 38T със zero offset всичко ще е точно, даже ще ми останат два-три милиметра до рамката. Може би тогава ще махна трите най-големи задни венеца - като дойде плочата ще тествам и ще реша.
 ! Сложих ги и софийското градско пресечено трасе, което минавах за 32 минути сега го взех за 25. Много гладки, мазни. По гладък асфалт ако въртя педалите не се чува никакъв шум. Сега си поръчах нова голяма плоча за курбела - 38T. Да, NS Bikes разправят, че за тази рамка максимума е 34T, но аз си премерих всичко. На 38T със zero offset всичко ще е точно, даже ще ми останат два-три милиметра до рамката. Може би тогава ще махна трите най-големи задни венеца - като дойде плочата ще тествам и ще реша.
pcconsult написа:Може би тогава ще махна трите най-големи задни венеца - като дойде плочата ще тествам и ще реша.



 ) - тежа 113кг и съм висок 182см. Жена ми все готви хубаво, а аз на масата рядко имам спирачки. Карам най-вече софийско градско - до работата и обратно предимно по 16-20 километра дневно. Знаете как е - най-вече асфалт, от време на време бордюр, дупка на пътя или прекрасни павета с трамвайни релси. Та от яко MTB колело си правя градско, което мене лично ме кефи все повече и повече. Официалното Djambo не е с такава идея. С оригиналните планински гуми и предавки повече от 30км/ч. не могат да се вдигнат по гладък, равен асфалт. Новата вилка е по-лека (с около половин кило) и по-добра, а с новите гуми установих, че каквито и изкачвания да правя ползвам до половината задни предавки (бързите), останалите просто си се въртят и си седят неизползвани. Та поради тази причина сменям предната плоча от 30T на 38T - с идеята, че от 30км/ч ще мина на 38км/ч максимална скорост. Концепцията ми е за максимално издържливо градско колело с дебели градски гуми за мощни балканджии като мене.
 ) - тежа 113кг и съм висок 182см. Жена ми все готви хубаво, а аз на масата рядко имам спирачки. Карам най-вече софийско градско - до работата и обратно предимно по 16-20 километра дневно. Знаете как е - най-вече асфалт, от време на време бордюр, дупка на пътя или прекрасни павета с трамвайни релси. Та от яко MTB колело си правя градско, което мене лично ме кефи все повече и повече. Официалното Djambo не е с такава идея. С оригиналните планински гуми и предавки повече от 30км/ч. не могат да се вдигнат по гладък, равен асфалт. Новата вилка е по-лека (с около половин кило) и по-добра, а с новите гуми установих, че каквито и изкачвания да правя ползвам до половината задни предавки (бързите), останалите просто си се въртят и си седят неизползвани. Та поради тази причина сменям предната плоча от 30T на 38T - с идеята, че от 30км/ч ще мина на 38км/ч максимална скорост. Концепцията ми е за максимално издържливо градско колело с дебели градски гуми за мощни балканджии като мене.


 - там са тия със шосейките дето като им тежи колелото повече от 6кг и получават главоболие. Аз искам само да ми е здраво и да ме кефи из града.
 - там са тия със шосейките дето като им тежи колелото повече от 6кг и получават главоболие. Аз искам само да ми е здраво и да ме кефи из града.

pcconsult написа:Пич тоя байк направо е out of space!









Boyan1984 написа:Много хубаво е, ама е грехота да не се спуснеш поне веднъж отнекъде.

 викат му на моето "звяра".
 викат му на моето "звяра".

 .
.
 Веригата не ми я удължиха и сега на трите най-големи задни плочи стърже, но пък аз тях и сега не ги ползвам и май ще отпаднат. Като измия байка през уикенда ще го снимам пак във финалния му вид.
  Веригата не ми я удължиха и сега на трите най-големи задни плочи стърже, но пък аз тях и сега не ги ползвам и май ще отпаднат. Като измия байка през уикенда ще го снимам пак във финалния му вид.



Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта