Tonkata написа:veskoz написа:Съвет: Бегай от максимално допустимия размер вилка за таз рама -160mm
![icon_smile_wink.gif ;)](./images/smilies/icon_smile_wink.gif)
Защо ? Марзочито е с U-turn,а и аз се грижа за байка и не го лашкам ...
![icon_smile.gif :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Вилка- около 500 лв
1. U-Turn е патент на Rock Shox. Не на Marzocchi.
2. Тая рамка постига около 150 mm ход на задницата. С вилка по-малка от 130 mm - убиваш рамката... да не кажа 140 mm
3. За 500 лева не можеш да си купиш нито една от горепосочените вилки (нова). Или поне ще е трудно за някой Z1 втора ръка. Който има такава вилка -трудно се разделя с нея.
4. За какво ти е такава комбинация, ако няма да я "лашкаш:"
5. Помисли за какво ще използваш колелото на базата на тази рамка. АМ, ХС или начален FR.
Успех!
![icon_peace.gif :peace:](./images/smilies/icon_peace.gif)
LandShark написа:Та ми е чудно дори... защо не се препоръчва?
И на баварецо пише, че от 7000 rpm започва критичната зона на мотора. Може да се държи, но полезно ли е?!
Според мен 150 mm абсолютно достатъчен ход на вилка за тази рамка. Z1 или 55. И Lirik няма да е грешка в никакъв случай, но не е хубаво на каквото и да е да се гонят максималните стойности... освен в F1
LandShark старата рамка имаше 3 варианта за промяна на шока=>геометрията=>вилката
![icon_smile_big.gif :D](./images/smilies/icon_smile_big.gif)