
- при М-ката позицията ще ти е по-изправена при изкачване, което за някой начинаещи е предимство. Надолу ще стоиш една идея по-напред, което спомага за повече сцепление на предното колело, но пък карача трябва да знае какво да прави, защото е по-лесно да се човкира човек така.
- при Л позицията при изкачване ще е по-наведена, като това е по-ефективно, тъй като се генерира повече сила, но някой може да го намери за неудобно. Надолу позицията ще е по-неутрална (т.е малко по-назад сравнено с по-късата рамка).
Както виждаш няма еднозначен отговор - надявам се да съм ти помогнал да се ориентираш за правилният избор при теб.
Разликата в геометриите на 950 и 750 е във големината на гумите, дължината на chainstay-я, височината на средното. Геометрията на кокпита им е на практика еднаква.