Избор на АМ колело

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот Pr3d4t0R » Сря Сеп 09, 2015 8:17 am

Цените в http://bikescenter.bg/ не изглеждат никак лоши. Въпросът е дали могат да ти предложат точно окемплектовката, която си харесал.
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4056
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот psixopat » Сря Сеп 09, 2015 1:20 pm

Reign 2016 има цени за Германия http://www.giant-bicycles.com/de-de/bik ... 7.5/25243/ Аз би избрал него пред Cube -то. Само пак да попитам - някой знае ли колко е дължината на седалковата тръба на Reign-а? Никъде не мога да намеря този размер.
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
:)
Аватар
psixopat
 
Мнения: 1211
Рейтинг: 1867
Регистриран на: Сря Май 16, 2007 8:11 pm
Местоположение: Габрово

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот hitar_potar » Чет Сеп 10, 2015 10:05 am

Първия линк, който е дал @MacLeod, съдържа геометрията на Рейн. Височината е дадена в сантиметри, но лесно се префасонира в инчове, разделяйки я на 2,54см. L-размера е 19 инча, М-размера е 17 инча, S-размера е 15 инча.
@MacLeod - относно размера на горната тръба, това си е ефективната такава, посочена в сайта. Байк с горна тръба 640мм (но не ефективна такава) ще има метър и половина междуосие - ще е ебаси дългото животно. :) С каква лапа караш в момента? Висок си, доколкото разбрах, настоящия ти байк е твърдак и въртиш яко, тей че предполагам си с 50-70мм лапа минимум. На Рейн с 640мм ефективна можеш да сложиш и 35мм лапа (дори е препоръчително, за да подобриш контрола на предницата - все пак е ендуро байк за предимно надолЕ). Мисля така ще се уеднаквят малко размерите, макар чувството да е различно - все пак е мекица. :) И относно стърченето на кола - имаше 1 дропър-постче от много завъртяно-звучаща немска компания: най-голямата му версия е с 200мм ход ( :bigeyes: :bigeyes: :bigeyes: ). Струва си колкото всички останали.
И знам, че новото си е новичко, ама аз имам изкривена логика и не съм почитател на новите байкове, закупени от магазините. Бих предпочел да докопам 1 Рейн 2015 година от Пинкбайка. ;)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот MacLeod » Чет Сеп 10, 2015 8:07 pm

Карам твърдак.
Рамката е тази:
http://www.on-one.co.uk/i/q/FRTITFL29/titus-ti-fireline-evo-29er-frame 20 инчовия размер.
Висок съм 1.89, дължина на чатала около 93 - 94 см.
Почти всеки уикенд драпам по някой баир с колелото, мисля и с мекицата да го правя, така че ще се качва и нагоре. Със спускането бях доста зле до тази пролет. Въобще не съм се и замислял, че ще ми се докара мекица, докато не понаучих някой техники и не почнах да спускам по - стръмни места и да минавам през неравности, които сега здраво ме раздрусват. Но това малко офтопик. :)
Иначе лапата я премерих около 60 мм, ефективната горна тръба към 620 мм.
Да, излиза че 640мм тръба с 40мм лапа ще ми е ок също. Но ме притеснява ниската седалкова тръба на Рейна, а и моделът за 3200 евро е с по - скапани части от кюба. 11 скоростно движение на шимано срещу 1х11 на срам. Да, вярно колът се сменя, но и той си е едни 500, 600 кинта. :) Пък моя кой ще ми го купи на старо за толкова, дори да не е каран.
Тука всички сте за Рейна май. :) Но бих се радвал да прочета още доводи. Не мисля, че частите са му по - добри. Нещо специално може би в рамката, което да не знам ? Между другото кюба има височина на средното -14 мм, което изглежда ще е стабилно, на Рейна не пише колко е.
Аватар
MacLeod
 
Мнения: 882
Рейтинг: 1785
Регистриран на: Съб Авг 02, 2008 3:22 pm

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот hitar_potar » Пет Сеп 11, 2015 12:27 am

Рейн е име в ендуро-сегмента от години. Карах преди години Рейн 2006 и Маестро окачването работеше чудесно. Мога само да си представям как вози 2015 версията.
Относно цената - в пинкбайка има 2015-ки цели байкове за по 1500 паунда. Изглеждат ми като колелета, карани из парка в рамките на 2-3-4 месеца. С повече късмет някой продавач би смъкнал още някоя пара от цената. Това е малко повече от половината на твоя бюджет - остава 1 значителна сума, която можеш да ползваш за ъпгрейд. Мисля, че конкретно байка за тези пари, които видях, бе с движение SLX, което е доволно добро както като качества, така и като цена - мисля си, че лесничко би се продало, за да донадиш за ъпгрейда. Но цялата тая работа си е занимавка и хамалогия. Отделно не знам доколко държиш на гаранцията - с байк втора ръка малко хора се навиват да ти помогнат да използваш името им като първи собственици при евентуален проблем. Аз лично въобще не обръщам внимание на това - не смятам, че мога да строша 1 рамка с уменията си, че да търся гаранционно обсужване.
Относно Кубчето - мен лично просто не ме кефи като дизайн, а и като окачване не ме впечатлява особено. Ако все пак търся нов байк и нямам нищо против 4-ставния дизайн, май бих се насочил към YT Capra - ниски цени, хубав дизайн, високо качество, приятни цветове. Другото, което е много харесвано (ама там парите май ще стигнат за топ-версия втора ръка, пък макар и само на няколко месеца) - Мондрекър Фокси/Дюн 2015. :evil:

П.п. Средното на Рейна май беше около 350мм...
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот MacLeod » Съб Сеп 12, 2015 10:04 am

Не мога да отрека, че Рейна е доста красив велосипед. Кюба е повече с немски дизайн :) А този мундрейкър с 670 мм ефективна горна тръба е страшен тролей. :) Не е за мен.
Защо ги правят такива дълги ? Не е ли по - добре да е по - късо, за да се изнася човек по - добре назад по стръмното, пък и да е по - маневрено ? Тук не съм наясно, само питам.
Аватар
MacLeod
 
Мнения: 882
Рейтинг: 1785
Регистриран на: Съб Авг 02, 2008 3:22 pm

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот bio » Съб Сеп 12, 2015 12:56 pm

ами wheelbase им става дълъг и уж са по-стабилни. ама и аз не ги разбирам много много ...
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот Pr3d4t0R » Съб Сеп 12, 2015 9:02 pm

Различни неща са - може да имаш дълго междуосие и при къса горна тръба (разгледай някой ДХ модел) :)

Дължината на горната тръба и нейния ъгъл ти ориентация за позиция при педалиране. Reach, Stack и челен ъгъл са ти ориентация за позиция при спускане. Междуосието и дължината на чейнстея определя повратливост VS стабилност. Както всичко при планинското колоездене печелиш нещо и губиш друго - хубаво е, че MacLeod изглежда ориентиран какво е комфортно (все пак по-голямата част от едно каране обикновено се прекрва нагоре по баира) за него.

Cube като цяло са по-скоро консервативни с дължината на горната тръба, спрямо тенденцийте в момента (да е ултра дълга), в което няма нищо лошо.
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4056
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот hitar_potar » Пон Сеп 14, 2015 8:24 am

Логиката на Мондрекър, доколкото си спомням, е в по-голямата стабилност при високи скорости. За да компенсират дължината на предния триъгълник, бяха изкарали супер къси лапи, от порядъка на 10-20мм. Мисля, че имаше и такава с 0мм дължина, ама не съм сигурен нормална лапа ли беше това, или такава за директен монтаж на двукоронна вилка. Идеята е, че хем е супер дълго и съответно супер стабилно при скорост, хем с такава лапа се запазва нормалния размер на кокпита. :) Колегата @Pr3d4t0R много хубаво го е обяснил за характеристиките. :) Аз лично се чувствам комфортно на рамки със стандартните размери отпреди няколко години - модерните нещо не са ми по вкуса. Например - карам М размер Съндей и ми е страшно удобен, но М размер Демо 2011-2012 ми идва голямо (а разликата е нещо от порядъка на 3-4см при еднакъв кокпит-чарколяк). :agree:
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот MacLeod » Чет Сеп 24, 2015 9:19 pm

Мисля, че темата е подходяща някой разбиращ колега да разясни каква е разликата между
horst, dw-link, vpp, maestro, single pivot, ETC 4-Link и подобни видове задни окачвания ?

Аз търсих в нета, много не разбрах от написаното. Даже за ETC 4-Link, което най - много ме интересува почти нищо не намерих.
Причината да питам е, че колелото към което съм се насочил с пълна сила е това:
http://www.bike-discount.de/de/kaufen/cube-stereo-160-hpa-tm-27.5-bermudablue-n-flashorange-479384/wg_id-2
Но се опитват да ме разубедят, че окачването не било кой знае какво. VPP било истината, а аз нищо не разбирам от окачвания и не мога да преценя.
Имам време да реша до нова година. :) Всяка информация е добре дошла. Аз лично съм на мнение, че при спускане далеч по - важно е предната вилка, челният ъгъл и височината на средното.
VPP е на санта круз. Гледам, че новите им модели са само карбонови, съответно доста солени като пари. :) Аз предпочитам ново колело и да е от алуминий. :agree:
Аватар
MacLeod
 
Мнения: 882
Рейтинг: 1785
Регистриран на: Съб Авг 02, 2008 3:22 pm

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот halfdone » Пет Сеп 25, 2015 8:30 am

:offtopic:
Само на мен ли ми се вижда, че цената на този кюб е неоправдано висока за това, което предлага :)

Байкцентъра тази година бяха пуснали добри цени, предполагам и тази ще е така.
Продавам : .
Аватар
halfdone
 
Мнения: 587
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 19, 2010 8:14 pm
Местоположение: София о884о974о5

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот TheUndertaker » Пет Сеп 25, 2015 8:53 am

Ето ти малко инфомация за окачванията на кюб, като цяло да не са кой знае какво ;) . Като гледам окачванията са доста линейни. Имай го в предвид какво точно окачване искаш - линейно, прогресивно смесено и тнт.
VPP не е зле има хубава ефективност на педалиране, за сметка на силен педалкикбак и брейкскуад ;)
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот MacLeod » Пет Сеп 25, 2015 12:21 pm

Много хубаво. :) @TheUndertaker съвсем ме отказа.
Какво ти е мнението за Giant Reign и неговото окачване ? Горе ми го препоръчаха колегите, а и изглежда супер като дизайн. Май на там се преориентирам.
Аватар
MacLeod
 
Мнения: 882
Рейтинг: 1785
Регистриран на: Съб Авг 02, 2008 3:22 pm

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот TheUndertaker » Пет Сеп 25, 2015 1:15 pm

Ми ако трябва да съм честен след като ти писах, го погледнах баш него, покрай темата на Harka /Юли/. И това , че и двамата караме 6поинти , а Giant имаха доста съдене за патента DW LINK. МИ беше интересно, защо си е избрал този велосипед и доколко наистина се доближава окачването до DW link-a . Като цяло се оказва, че се доближава, е правилната дума.

Като цяло на сайта , който т дадох по-горе има описание на окачването на този модел. По-добре е от кюба като поведение, с 32 зъба ще е перфектен х10 или 11. Окачването е прогресивно в началото и линейно в края. Лично аз предпочитам прогресивни окачвания пред линейното, но това е въпрос на вкус.
Антискуада става до средата на хода, после не пада рязко което е ок. Другите неща са в рамките на нормалното.
Доколкото чета, основното предимство е агресивната геометрия ;).
Питай Юли ако искаш, на лично за велосипеда, все пак го кара и може да ти даде директен опит и сравнение с DW-link-a.

P.S. Единствено тоя шок 200х57 не ме радва много :), но виж в сайта, има много хубава дискусия за това с какъв шок е хубаво да се кара велосипеда.
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот Flatmo » Нед Сеп 27, 2015 2:56 pm

Аз също търся подобно универсално колело. Хем да катери хем да спуска. Четох доста статии за окачванията. В последните години тоя пич Dave Weagle е хит сред разработките на окачвания и за момента има 3 различни модела и всичките уж са най-най-яките - ABP (Active Braking Pivot), DW-link и DELTA.
От веломания може да се купи Trek Fuel, който ползва ABP но под друго име и се съдят с Weagle за патента.
Марки, които ползват оригиналното ABP по патент са Santa Cruz, Salsa, Devinci.
Идеята, е че най-задната ставата (между чейнстея и тръбата към амортисьора) съвпада със задната ос. Това било най-добрия вариант на всички възможни окачвания от типа single pivot каквито са Horst и 4bar. Като разликата между хорста и 4 бар, е че в единия случай задната става е по-високо от задната ос а в другия случай е по-ниско от задната ос (за прпедпочитане) - такива са всички RAM-ове.
И като стана въпрос за родното производство, какво ще кажете за модела Trail? Изглежда доста добре и цената си я бива но е половин кило по-тежък от западняците. Продава се и само рамка и за около 4000лв. може да се сглоби едно много хубаво колело.

При DW-link задния триъгълник е цял - няма става около задната ос и се движи вертикално на две стави в предната част.

А пък делтата е последното изобретение и все още не мога да разбера какво точно представлява.
Flatmo
 
Мнения: 71
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Май 12, 2014 8:07 am
Местоположение: Варна

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот outfaced » Нед Сеп 27, 2015 3:24 pm

... от типа single pivot каквито са Horst и 4bar ...

Нещо ги обърка понятията :dontknow: ... Horstlink не е single pivot.
А ABP не прави нищо друго освен да изолира много успешно влиянието на спирачката, което е проблем при някои single pivot дизайни. Да е най доброто - не бих казал. По принцип няма най добро. Има различни неща и най доброто може да е само за теб, ако знаеш какво точни търсиш и го намериш.

http://www.feedthehabit.com/mountain-bi ... rrelevant/
http://forums.mtbr.com/shocks-suspensio ... 62728.html
http://forums.mtbr.com/turner/horst-lin ... 42666.html

http://www.bikeradar.com/gear/article/b ... t-1-28367/
http://www.bikeradar.com/gear/article/b ... t-2-28438/
http://www.bikeradar.com/gear/article/b ... t-3-28498/
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот Flatmo » Нед Сеп 27, 2015 4:50 pm

Имах в предвид че и при четирите модела (Single Pivot, Four Bar, Horst, ABP/Split Pivot) се разчита на една основна точка на въртене и това е оста, която се намира до средното движение. Т.е. при тези дизайни движението на задната ос описва кръг с център ставата (pivot) до средното движение.

Точно това казват и в ето това клипче:

https://www.youtube.com/watch?v=bP41p98q978

Около 22-рата секунда. "Split pivot is the best possible single pivot rear suspension"

П.П. Това го давам само като пример, че тези модификации са подобрения на тема Single Pivot. Изобщо не искам да определям кое било най-доброто. Всеки производител твърди, че неговото е най-доброто. Автора Weagle казва в едно интервю, че всеки дизайн има някаква слабост.
Flatmo
 
Мнения: 71
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Май 12, 2014 8:07 am
Местоположение: Варна

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот outfaced » Нед Сеп 27, 2015 7:13 pm

А гледал си интервюто на чичкo Уигъл, където казва, че надали и 5% от каращите са способни да направят разлика между две добре сметнати системи. Едно че са малцина тия, които имат нужната база за сравнение и друго, че също така са малцина тия, които хем карат много добре хем могат да анализират поведението на рамката под себе си. Така че извода е ... не се вживявайте толкова много ;)
Отделно от това самата система не е гаранция за качествено сметната работа. Със всяка една система могат да се натворят глупости.
И за финал все пак хубавата новина е, че вече даже и тайванските гаражни производители се научиха вече да смятат и е много трудно да попаднеш на нещо, което хитч да не става.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот Ozzie » Нед Сеп 27, 2015 7:27 pm

Flatmo написа:При DW-link задния триъгълник е цял - няма става около задната ос и се движи вертикално на две стави в предната част.

Движи се и хоризонтално, напред, т.е. получава се движение напред и нагоре, при сгъване на окачването.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот TheUndertaker » Пон Сеп 28, 2015 11:00 am

Flatmo написа:И като стана въпрос за родното производство, какво ще кажете за модела Trail? Изглежда доста добре и цената си я бива но е половин кило по-тежък от западняците. Продава се и само рамка и за около 4000лв. може да се сглоби едно много хубаво колело.

трейла е хубаво колело, за нормално каране без извращения, надявам се Любо скоро да му пусне ревщто. Ако ще го взимаш искай го с шока от точка 2 или 3, че има значение.
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот Pr3d4t0R » Пон Сеп 28, 2015 12:26 pm

В тази връзка как се държи при педалиране и спиране RAM AM2, и с кой шок е най-добре да се комбинира?
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4056
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот TheUndertaker » Пон Сеп 28, 2015 1:06 pm

Pr3d4t0R написа:В тази връзка как се държи при педалиране и спиране RAM AM2, и с кой шок е най-добре да се комбинира?

двете са със сходни окачвания. Ам2 започва с леко линейно начало, при Трейл е леко регресивно. Ам2 е с малко по-прогресично окачване от трайла - 2.8-2.4 и в края става регресивно. Трейла е с подбна крива но, е по линеен в средата на хода и в края отново регресивен.
Ам2 задължително с насторйки M рибаунд, Л компресия . За Трейла - L3 компресия ако тежите повечко Л. Това е за RS , шокове.

Повечето потребители не намират голяма разлика в насторйките на компресията, за тях по чувствителни са ъпгрейдите като учеличен обем на някоя от камерите. Тук опита на Любо със стандартен шок и такъв подбран за рамката при РАМ. Дет се вика въпрос на вкус.
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот MacLeod » Нед Окт 04, 2015 9:07 pm

И така след като успешно ме отказахте от кюба, не можах да се навия достатъчно за рейн, сантакруз бронсън имат само карбон за 2016 и казаха, че алуминий чак юли 2016 ( не ме устройва ),
сега имам нов фаворит, на който съм се навил на 100% до коледа да го взема.

http://www.orbea.com/gb-en/bicycles/rallon-x10/

Минава ми бюджета с 1000-ка, но ще ги събера. Има време.
Ще се радвам спецовете по окачванията да кажат, как им се струва. Дано да не ме откажете пак, че ми омръзна всяка вечер след работа да зяпам постоянно по сайтовете за колела. :)
Аватар
MacLeod
 
Мнения: 882
Рейтинг: 1785
Регистриран на: Съб Авг 02, 2008 3:22 pm

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот moridinbg » Нед Окт 04, 2015 10:49 pm

А на карбонът какво му е?
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот MacLeod » Нед Окт 04, 2015 11:01 pm

Карал съм карбонова седалка. Не съм доволен от здравината и. Всяко докосване с камък и се отразяваше зле. Два пъти съм я изглаждал с шкурка след пренебрежимо леки удари. Знам за човек, който е счупил такава седалка, след като колелото му паднало, подпряно на стълб. Става дума за selle smp carbon или full carbon.
При рамките може и да не е така, но знам ли. Не ми се рискува. Седалката е модел 2013, така че е нов карбон.
И не на последно място цената не ми харесва.
Аватар
MacLeod
 
Мнения: 882
Рейтинг: 1785
Регистриран на: Съб Авг 02, 2008 3:22 pm

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот largo_hs » Нед Окт 04, 2015 11:28 pm

Не мога да видя колко тежи тази Орбеа?
largo_hs
 
Мнения: 177
Рейтинг: 1125
Регистриран на: Чет Мар 26, 2015 7:42 pm
Местоположение: Хасково

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот TheUndertaker » Пон Окт 05, 2015 8:38 am

MacLeod написа:И така след като успешно ме отказахте от кюба, не можах да се навия достатъчно за рейн, сантакруз бронсън имат само карбон за 2016 и казаха, че алуминий чак юли 2016 ( не ме устройва ),
сега имам нов фаворит, на който съм се навил на 100% до коледа да го взема.

http://www.orbea.com/gb-en/bicycles/rallon-x10/

Минава ми бюджета с 1000-ка, но ще ги събера. Има време.
Ще се радвам спецовете по окачванията да кажат, как им се струва. Дано да не ме откажете пак, че ми омръзна всяка вечер след работа да зяпам постоянно по сайтовете за колела. :)

:agree: от мен за окачванто :) сложи му само хубав шок, че да се накевиш максимално :) няма нужда да е шок със заключване
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот MacLeod » Пон Окт 05, 2015 1:56 pm

Супер, мерси много. То си идва с фокс, така че ще е хубав. :) :agree:
Аватар
MacLeod
 
Мнения: 882
Рейтинг: 1785
Регистриран на: Съб Авг 02, 2008 3:22 pm

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот bio » Пон Окт 05, 2015 2:39 pm

много красиво колело, но едно ме учудва:
Защо горните рамена на задния триъгълник не са спънати помежду им ?!? няма ли да се получи по-голямо усукване ?
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Избор на АМ колело

Мнениеот Любо » Пон Окт 05, 2015 4:37 pm

" сложи му само хубав шок, че да се накевиш максимално :) няма нужда да е шок със заключване[/quote] "
Какво значи " хубав шок " ? FOX - ът не е ли хубав :bigeyes:
Nicolai Ion 16
Аватар
Любо
 
Мнения: 665
Рейтинг: 1357
Регистриран на: Вто Дек 10, 2013 10:44 am
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта