1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот psixopat » Чет Мар 17, 2016 7:54 pm

https://www.youtube.com/watch?v=ZiALL1fnolk Хммм интересно :D
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
:)
Аватар
psixopat
 
Мнения: 1211
Рейтинг: 1867
Регистриран на: Сря Май 16, 2007 8:11 pm
Местоположение: Габрово

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот jungleraver » Чет Мар 17, 2016 9:41 pm

:rofl: и без това предните им дерита бяха скапани в сравнение с шиманските : ) Как оплюват нещо, което са правили десетки години...а тоя от клипа как се мръщеше на курбела с трите венеца.. :D Ако не друго, поне от сърце се смях, и според мен 1Х е бъдещето, но това изхвърляне с 11 и 12 скорости е вече overkill, след някоя годинка ще има двайсе клика на дясната команда, и на двайстия веригата направо ще е омотана на задната гума, естествено заради многото венци веригата ще стане тънка като струна, и ще се сменя на всяко каране, а нова ще се продава само в аптеката със зелена рецепта.
jungleraver
 
Мнения: 366
Рейтинг: 1725
Регистриран на: Чет Май 09, 2013 9:14 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот Alexi » Чет Мар 17, 2016 10:06 pm

може да пуснат универсални венци .. примерно 42ка ,кеф ти да го сложиш отзад ,кеф ти отпред :evil:
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6608
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот outfaced » Чет Мар 17, 2016 10:44 pm

Ами крайно време е производителите на рамки вместо само да надуват цените за 5 парчета алуминий на кръст, които вече се различават само по шарките да вземат да мислят малко по сериозно над темата скоростни кутии.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот MacLeod » Чет Мар 17, 2016 11:16 pm

То вече е измислено - пинион. Просто тежи доста повече от среден клас 1xX решение, затова си остава нестандартно, не може да стане масово и е скъпо. За съжаление...
Аватар
MacLeod
 
Мнения: 882
Рейтинг: 1785
Регистриран на: Съб Авг 02, 2008 3:22 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот jinsou420 » Чет Мар 17, 2016 11:45 pm

Това ли е единствения производител на такъв тип кутии?
Като жизнен цикъл..по издържлива ли е от 1хх дистема?
Kindzadza
Аватар
jinsou420
 
Мнения: 200
Рейтинг: 1397
Регистриран на: Чет Мар 12, 2015 7:45 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот outfaced » Чет Мар 17, 2016 11:47 pm

Pinion е само една от многото възможности. Никога не е било мислен като масов продукт.
Иначе те и колчетата с хидравлика бяха тежки. Въпроса е какво се предлага като функция насреща. Една скоростна кутия предлага не само голям рейндж, капсулована система нямаща нужда от поддръжка, но и сваля тегло от окачването и то много (> 0,5кг) и прави чейнлана непроменлив.
Pinion предлага в момента повече от това, което има нужда масовия потребител и като рейндж и като издръжливост. Трябва да се мисли над масово решение.
Пък следващата стъпка - скоростна кутия със серовомотор за превключване и само едно копченце на кормилото. Такава иновативност и визионерство искам поне аз да видя, а не някакви бууст стандарти и 27.5+ , 12венеца и фешън имена на в крайна сметка едни и същи като характеристики окачвания. Иначе то е ясно че няма да стане от раз.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот Alexi » Пет Мар 18, 2016 12:16 am

е то има с копченца и моторчета ,как са като надеждност не знам за шосейка предполагам ок но в гората ..
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6608
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот moridinbg » Пет Мар 18, 2016 9:50 am

jinsou420 написа:Това ли е единствения производител на такъв тип кутии?
Като жизнен цикъл..по издържлива ли е от 1хх дистема?


В пъти. Сменяш верига от време на време, а ако си с подходяща рамка и ремък и това става по-рядко. Скоростната кутия е затворена система, сменя се масло по някога, но нямаш никакви стърчащи и външни елементи изложени на вода/клони/камъни/пясък.
Проблемът е, че 18 скоростният пиньон тежи с 1 кило повече от 3х10 ХТ система или близо 1.5 кила повече от 1х. Вярно, центъра на тежестта се концентрира където му е мястото - около средното, но кило и половина...
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот Pr3d4t0R » Пет Мар 18, 2016 9:57 am

outfaced написа:Pinion е само една от многото възможности. Никога не е било мислен като масов продукт.
Иначе те и колчетата с хидравлика бяха тежки. Въпроса е какво се предлага като функция насреща. Една скоростна кутия предлага не само голям рейндж, капсулована система нямаща нужда от поддръжка, но и сваля тегло от окачването и то много (> 0,5кг) и прави чейнлана непроменлив.
Pinion предлага в момента повече от това, което има нужда масовия потребител и като рейндж и като издръжливост. Трябва да се мисли над масово решение.
Пък следващата стъпка - скоростна кутия със серовомотор за превключване и само едно копченце на кормилото. Такава иновативност и визионерство искам поне аз да видя, а не някакви бууст стандарти и 27.5+ , 12венеца и фешън имена на в крайна сметка едни и същи като характеристики окачвания. Иначе то е ясно че няма да стане от раз.


Байк индустрията се държи като автомобилната - ще цеди бизнес модела (сложно устройство и много следпродажбена подръжка) до последно, докато не се появи някой външен играч, който да промени пазара. Неслучайно в момента опции за скоростни кутии предлагат само някои по-скоро бутикови производители на рамки като Nicolai и Allutech - големите американски (Спеши, Трек и Канъндейл) измислят какви ли не техни си стандарти, за да държат потребителя в тяхната еко система и на този бизнес модел въобще не му се вижда края.
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4056
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Пет Мар 18, 2016 11:02 am

[quote="moridinbg"]
За какво ти е 18-скоростния Пиньон, след като рейнджа на 12-скоростния май беше 600%? За сравнение 10-42 на Срам е с 420% рейндж. А пиньон 12 е половин или цяло кило по-лек от Пиньон 18.
Зачетох се по-сериозно и аз за кутиите, след като четох интервюто с човека зад Зероде, по случай новия ендуро-байк, който е създал. Доста интересни разсъждения и виждания има. Дотам ми въздейства на мен, че чак почнах да се чудя какъв е смисъла от тия 11- и бъдещата 12-скоростна група на Срам? Всичко е навън, след 3-4 карания веригата пак ще е пълна с гняс, трябва да чистиш, да поддържаш, проблеми с чейнлайна, а пък тая касета (ако е Срамска) струва мама си и тати си... Общо взето да кажем, че Срам Х01 DH 7-speed за мен има смисъл при спускарските байкове. Но Пиньон вече ми се струва по-смислен при ендуротата. :)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот outfaced » Пет Мар 18, 2016 11:43 am

Aз понеже не само съм го и карал мога да ти кажа, че е утрепало за АМ/ендуро ...
Следните неща все пак правят впечатления в момента от гледна точка на клиента (не говоря за инженерната гледна точка или тази на маркетинг и търговци) ...
Допълнителното теглото е множко.
Имаш и по бързи и по бавни скорости от всяко 1х. На конфигурацията, която аз карах най бавната биеше 22х32 ... та това донякъде компенсира теглото по баира нагоре.
Не ти се мандахерца някъв дерейльор като си на бързи скорости и въобще не ти пука дали няма някъде да го удариш - отзад няма нищо :)
Не мога да коментирам колко по добре реагира окачването понеже не съм имал възможността да сравня 1:1, а и бях с един умрял шок и карах в няква гняс по мокри корени.
Яко е обаче че е тихо и няма нищо за настройване.
Ревошифта е нетипично и според много хора неудобно и непрактично. Според други е много по удобно от нормалните шифтър и се свиква, а веднъж свикнеш ли никога не си и мислиш пак за "нормални" шифтъри. Склонен съм да се съглася, доколкото и при моторите в крайна сметка е така с газта. Просто всички са свикнали с палцови шифтъри. Това което не ми хареса обаче е, че се върти сравнително тежко (дърпат се две жила).
Хубавото е. че може да превключваш по всяко време и под натиск с изключение между 8 и 9та скорост (или беше 7-8ма ... все тая). Иначе ревошифтъра сам по себе си има плюса, че не се чупи лесно при удар/падане, но пък и минуса, че те ограничава с гриповете (но пък това може да се промени ... въпрос на масовост).

В идеята има много потенциал, ако се подхване от хора, които знаят как да направят едно решение масово. Николай и алутех философията им е бутикова и не се напъват и грам да излезнат от тая рамка.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Пет Мар 18, 2016 5:58 pm

hitar_potar написа:Зачетох се по-сериозно и аз за кутиите, след като четох интервюто с човека зад Зероде, по случай новия ендуро-байк, който е създал. Доста интересни разсъждения и виждания има. Дотам ми въздейства на мен, че чак почнах да се чудя какъв е смисъла от тия 11- и бъдещата 12-скоростна група на Срам?



Де това интервю? Преди гоидни ми беше попадала снимка на тоя пичага с една карбонка АМ колело със скоростна. за това ли иде реч?


УРА за скоростните кутии!!! :D Ето една галерия със снимки на колела с пинион
http://pinion.eu/en/customer-gallery/


При мен на Alutech Fanes-а с пиньон ми е фаворит все още.

Карал съм градско колело с шимано главина с 12 скорости и е мечта...
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот TheGeek » Пет Мар 18, 2016 9:01 pm

Преди няколко години се сещам че и Sr Suntour бяха извадили Gearbox. Сега в сайта им има и за 2016г. http://www.srsuntour-cycling.com/bike/v-boxx/V-BOXX-GB10-VB-FR9-BAZ-5074.html
TheGeek
 
Мнения: 92
Рейтинг: 1227
Регистриран на: Сря Май 09, 2012 5:52 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот Alexi » Пет Мар 18, 2016 9:05 pm

за тия железа специална рамка ли трябва или пасват на стандартна .. щото ако не пасват утече ..
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6608
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот outfaced » Пет Мар 18, 2016 9:33 pm

Няма стандарт за скоростни кутии за да има стандартна рамка за тях. Е затова казах, че някой трябва да се заеме да ги направи масови ... и нещата ще си дойдат едно по едно на мястото - и ще олекнат и ще поевтинеят и ще се появят и стандарти.

http://www.effigear.com/#!gearbox/c1ekm
:eyebrow:
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Съб Мар 19, 2016 7:59 am

Alexi написа:за тия железа специална рамка ли трябва или пасват на стандартна .. щото ако не пасват утече ..


Аз съм толкова зарибен , че ако ми попадне пинионче, ще си изрежа рамката з да закрепя скоростната кутия с усмивка до ушите!
Архаични технологии като обтегачите, ненавиждам колкото и още по архаичните двигатели с вътрешно горене. Но както и при едното и при другото ЗАСЕГА, това има това се ползва. :)
Пък и pinion-и не съм виждал отделно да се продават...

outfaced написа:Няма стандарт за скоростни кутии за да има стандартна рамка за тях. Е затова казах, че някой трябва да се заеме да ги направи масови ... и нещата ще си дойдат едно по едно на мястото - и ще олекнат и ще поевтинеят и ще се появят и стандарти.

http://www.effigear.com/#!gearbox/c1ekm
:eyebrow:


The gears ratio is 444% with 9 speed. явно са супер плавни една от друга, за разлика от сънтурското ...


TheGeek написа:Преди няколко години се сещам че и Sr Suntour бяха извадили Gearbox. Сега в сайта им има и за 2016г. http://www.srsuntour-cycling.com/bike/v-boxx/V-BOXX-GB10-VB-FR9-BAZ-5074.html


това сънтурското го виждам за 1ви път. не са написали тегло, но изглежда по-голямо от Пинион-а. и 610% с 9 скорости, ще има голяма стъпка м/у предавките. Мен лично и това не ми пречи.


Друг вариант е като при ZERODE-а. С главината на шимано интегрирана в рамката.
Изображение

И на пук на всичко , ето най-скорошният ми експеримент с нов обтегач.
Изпадна едно XTR, което имаше нужда от ремонт и вкарване " в права линия", но го нагласих. Рамото е от деоре хт и някавка италианска ролчица и отново wolf tooth дръжката.

http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=153609&start=90#p1047314

Като работа няма разлика със Zee.
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот fena7 » Съб Мар 19, 2016 11:42 pm

Колеги а какво ви е мнението за ALFINE 11 скорости. Преди време бях чел доста неща за тях и също са добра алтернатива. Не изискват почти никаква поддръжка, единствено не знам как ще се справят с натоварването и здравината, макар че не мисля че ще е много податлива на вибрации и издевателства. :beer:
Аватар
fena7
 
Мнения: 140
Рейтинг: 1325
Регистриран на: Сря Май 04, 2011 4:45 pm
Местоположение: Видин / Белоградчик

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот Alexi » Съб Мар 19, 2016 11:44 pm

главината е 1.6 кг ..
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6608
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот moridinbg » Нед Мар 20, 2016 1:30 am

Трошат се много на активно планинско каране. По западни форуми хора са пробвали и са разправяли. И да, кило и половина в задната главина ще ти съсипе карането, освен ако просто не се возиш по леки пътеки...
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Нед Мар 20, 2016 7:54 am

снимката на zerode-a която сложих в предишния си пост е с Alfinе, сложен на правилното място ;) За градско колело или такова за дълги пътешествия е мечта!
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот TheUndertaker » Нед Мар 20, 2016 8:33 am

близките години тренда е Е-МТБ , та въпроса е дали ще се залитне на там по скоро не към скоростни кутии и тнт ;) Или в бъдеще ще има някаква симбиоза ....
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот jinsou420 » Нед Мар 20, 2016 9:11 am

С тези цени... много трудно ще са достъпни до нашия пазар :D иначе изглеждат чудесно всички тез новости(така да се каже)
Някой от вас имал ли е възможността да ползвала подобни системи в България?
Kindzadza
Аватар
jinsou420
 
Мнения: 200
Рейтинг: 1397
Регистриран на: Чет Мар 12, 2015 7:45 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот halfdone » Пон Мар 21, 2016 9:31 am

OneUp Goes to 10-50 - http://nsmb.com/oneup-goes-10-50/
Продавам : .
Аватар
halfdone
 
Мнения: 587
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 19, 2010 8:14 pm
Местоположение: София о884о974о5

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот moridinbg » Пон Мар 21, 2016 11:17 am

Ако го вкарат още няколко зъба ще може да си ползваш дерайльора за стойка за подпиране на колелото...
Не разбирам съвсем, ако на някой му трябва 11-50, може би просто да си беше останал на 2х10...
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Пон Мар 21, 2016 12:13 pm

windv написа:
hitar_potar написа:Зачетох се по-сериозно и аз за кутиите, след като четох интервюто с човека зад Зероде, по случай новия ендуро-байк, който е създал. Доста интересни разсъждения и виждания има. Дотам ми въздейства на мен, че чак почнах да се чудя какъв е смисъла от тия 11- и бъдещата 12-скоростна група на Срам?



Де това интервю? Преди гоидни ми беше попадала снимка на тоя пичага с една карбонка АМ колело със скоростна. за това ли иде реч?



Намери представянето на новото ендуро-колелце на Зероде в Пинкбайк отпреди 2 седмици някъде. Статията носеше името на байка - Zerode Tanipha или нещо подобно беше. Там освен представянето на байка имаше и интервю с човека, както и разни негови рисунки на байкове, снимки на ендуро-прототипа, за който предполагам ти говориш, и също малко завоалирана новина, че ако ендуро-модела е успешен (т.е. има достатъчно продажби, а оттам и капитал), може да видим и Zerode G3, ама от карбон (приложена е снимка точно на рисунка на такова).

П.С. G3-името е моя идея, но ми се струва съвсем на място, като имаме впредвид досегашната логика в имената на спускарите му. :)

ЕДИТ: онтопик - айде вече и 50т-зъбчатката е реалност, OneUp изпревариха Срам в представянето на такова нещо, макар и да не е 12-ка. Имам чувството, че до края на годината 50т няма да е най-голямото число, на което ще сме свидетели. А и почва сякаш да става прекалено вече. Тия хора зорлем ще насочат индустрията към скоростните кутии обаче.....
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот moridinbg » Пон Мар 21, 2016 12:32 pm

Thanks to the gearbox and the constant chain position, the Taniwha achieves 'the ideal' amount of anti-squat throughout the bike's 160mm of travel. This is impossible to achieve with a normal derailleur system, as the ever-changing sprocket diameters alter the effects of chain tension upon the rear suspension.

:agree:
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот zero knowledge » Пон Мар 21, 2016 5:50 pm

moridinbg написа:
Thanks to the gearbox and the constant chain position, the Taniwha achieves 'the ideal' amount of anti-squat throughout the bike's 160mm of travel. This is impossible to achieve with a normal derailleur system, as the ever-changing sprocket diameters alter the effects of chain tension upon the rear suspension.

:agree:

Кефя се на zerode-четата и на идеите вкарани в тях, но това твърдение просто не е вярно.

Rob Metz написа:There is a massive lack of understanding of suspension in general.

За това обаче е прав. Но дори и тези които признават съществуването и важността на анти-скуата, като че ли по-скоро само го експлоатират с идеализирани твърдения.
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Пон Мар 21, 2016 8:19 pm

zero knowledge написа:
moridinbg написа:
Thanks to the gearbox and the constant chain position, the Taniwha achieves 'the ideal' amount of anti-squat throughout the bike's 160mm of travel. This is impossible to achieve with a normal derailleur system, as the ever-changing sprocket diameters alter the effects of chain tension upon the rear suspension.

:agree:

Кефя се на zerode-четата и на идеите вкарани в тях, но това твърдение просто не е вярно.

Защо? :? На мен ми изглежда логично. Многото зъбчатки отзад при 1х11 не променят ли наистина значително анти-скуата в сравнение с едно решение като Пиньона? :)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот jinsou420 » Пон Мар 21, 2016 8:58 pm

От известно време ползвам 1x10 и когато съм на най-големия венец....чак ме хваща страх :D колко е усукана веригата,представям си ...какво ще е с 11/12.
Kindzadza
Аватар
jinsou420
 
Мнения: 200
Рейтинг: 1397
Регистриран на: Чет Мар 12, 2015 7:45 pm

ПредишнаСледваща

Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта