
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
jinsou420 написа:Това ли е единствения производител на такъв тип кутии?
Като жизнен цикъл..по издържлива ли е от 1хх дистема?
outfaced написа:Pinion е само една от многото възможности. Никога не е било мислен като масов продукт.
Иначе те и колчетата с хидравлика бяха тежки. Въпроса е какво се предлага като функция насреща. Една скоростна кутия предлага не само голям рейндж, капсулована система нямаща нужда от поддръжка, но и сваля тегло от окачването и то много (> 0,5кг) и прави чейнлана непроменлив.
Pinion предлага в момента повече от това, което има нужда масовия потребител и като рейндж и като издръжливост. Трябва да се мисли над масово решение.
Пък следващата стъпка - скоростна кутия със серовомотор за превключване и само едно копченце на кормилото. Такава иновативност и визионерство искам поне аз да видя, а не някакви бууст стандарти и 27.5+ , 12венеца и фешън имена на в крайна сметка едни и същи като характеристики окачвания. Иначе то е ясно че няма да стане от раз.
hitar_potar написа:Зачетох се по-сериозно и аз за кутиите, след като четох интервюто с човека зад Зероде, по случай новия ендуро-байк, който е създал. Доста интересни разсъждения и виждания има. Дотам ми въздейства на мен, че чак почнах да се чудя какъв е смисъла от тия 11- и бъдещата 12-скоростна група на Срам?
Alexi написа:за тия железа специална рамка ли трябва или пасват на стандартна .. щото ако не пасват утече ..
outfaced написа:Няма стандарт за скоростни кутии за да има стандартна рамка за тях. Е затова казах, че някой трябва да се заеме да ги направи масови ... и нещата ще си дойдат едно по едно на мястото - и ще олекнат и ще поевтинеят и ще се появят и стандарти.
http://www.effigear.com/#!gearbox/c1ekm
TheGeek написа:Преди няколко години се сещам че и Sr Suntour бяха извадили Gearbox. Сега в сайта им има и за 2016г. http://www.srsuntour-cycling.com/bike/v-boxx/V-BOXX-GB10-VB-FR9-BAZ-5074.html
windv написа:hitar_potar написа:Зачетох се по-сериозно и аз за кутиите, след като четох интервюто с човека зад Зероде, по случай новия ендуро-байк, който е създал. Доста интересни разсъждения и виждания има. Дотам ми въздейства на мен, че чак почнах да се чудя какъв е смисъла от тия 11- и бъдещата 12-скоростна група на Срам?
Де това интервю? Преди гоидни ми беше попадала снимка на тоя пичага с една карбонка АМ колело със скоростна. за това ли иде реч?
Thanks to the gearbox and the constant chain position, the Taniwha achieves 'the ideal' amount of anti-squat throughout the bike's 160mm of travel. This is impossible to achieve with a normal derailleur system, as the ever-changing sprocket diameters alter the effects of chain tension upon the rear suspension.
moridinbg написа:Thanks to the gearbox and the constant chain position, the Taniwha achieves 'the ideal' amount of anti-squat throughout the bike's 160mm of travel. This is impossible to achieve with a normal derailleur system, as the ever-changing sprocket diameters alter the effects of chain tension upon the rear suspension.
Rob Metz написа:There is a massive lack of understanding of suspension in general.
zero knowledge написа:moridinbg написа:Thanks to the gearbox and the constant chain position, the Taniwha achieves 'the ideal' amount of anti-squat throughout the bike's 160mm of travel. This is impossible to achieve with a normal derailleur system, as the ever-changing sprocket diameters alter the effects of chain tension upon the rear suspension.
Кефя се на zerode-четата и на идеите вкарани в тях, но това твърдение просто не е вярно.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта