Boyan1984 написа:Сънрейс повече няма да си купя, поради преки лични впечатления...Постоянно я карам с едно на ум в главата, затова и сега си правя капла с микросплайн главина, шиманската XT касета изглежда страхотно, нямам търпение да я покарам. А и при положение, че струва 184 лева в България, не виждам смисъл от другите. Да, инвестиция е главина с микросплайн, на пък не я купуваш всяка година.
А тия касетки по 50 долара се съмнявам да изкарат един сезон...Ако караш само събота и неделя лежерно крос кънтри - сигурно. Но да давам по 50 долара през 2-3 месеца не ми се струва удачно. трябва да си поръчваш по 3, за да ти изкарат
Е 2-3 месеца сигурно едвам ще ги изкарва на е-байк, че те ядат касетки и верижки по-бързо, но на нормален байк едва ли ще е чак такова положението (освен ако не си някакъв ултимативен мундар, каращ предимно в дъжд, гняс и прахоляк и редовно без смазка.
Относно дължината на дерайльорите - направо съм си олдскул с настоящата 10-ка 11-36 и Сейнт дерайльор късо рамо (на спускар - като единствено колело тия леки предавки са ми за лежерно разтакаване и ми е приятно, като трябва да изкатеря някоя наклонена улица, не се мъча). Визуално всичко над 40-42т отзад и от средно рамо нагоре почва да ме дразни. Да кажем, че срамските 11-ки дерайльори са ми на границата - пробвах веднъж една хх1-група на един приятел, монтирана на ултимативно лек ендуро-байк - сякаш повече от 42т не ми трябва наистина. А и ако е монтирана на е-байк, каквото възнамерявам да е следващия дзвер (щото, колкото и да ми е неприятно, одъртявам), смисъла от повече още ми се губи - айде да изкареря дълъг черен път или наклонена горска пътека, да, кеф има. Ама да е брутален сингълтрак или нещо съвсем засукано и да го катеря, пазейки баланс, каданс, и да се пъна и мъча само и само да остана върху байка - мне, ще се поразходя.