madsnake написа:Всъщност е около 70-80 лв, защото 7100 както и 8100 се продават без плоча.
Там някъде идва щом плочата е включена към курбела Деоре...
madsnake написа:Всъщност е около 70-80 лв, защото 7100 както и 8100 се продават без плоча.
Alexi написа:без гръмки анонси GX Eagle AXS е вече в продажба ,както прогнозирах още началото на миналата година .. цената е порядъчно надолу от ХX1
https://www.bike-discount.de/en/buy/sram-gx-eagle-axs-upgrade-kit-1082043
Boyan1984 написа:КАто станат по 300 евро комплекта може и да се замисля. Евентуално братския китайски народ да изкара нещо
hitar_potar написа:... ХТР вместо ХТ.
outfaced написа:hitar_potar написа:... ХТР вместо ХТ.
XTR е по здрав и по лек - доказано и премерено
Или аз съм куцуз и като сложа ХТ и му виждам сметката за норматив ... ама чак пък с два да се повтори историята
Виж с два ХТR-a никакви проблеми въпреки същия бой.
Това 11sp.
А 12sp. ХТ има мнооого тъпо слабо място. Не са ми под ръка само снимките на едно такова прекъцано от малко по дебел клон. Средния линк е пластмасов както и на XTR, но има едно много тънко място.
hitar_potar написа:Отделно, каква е точно дължината на рамото при SGS? Тъкмо представиха ХТ GS средно рамо, което водят 28мм по-късо от SGS, но какво ще рече това в мм? И колко по-дълго е примерно от SS рамо на Зий/Сейнт?
Yash написа:Хари имаше предвид размер в милиметри.
Yash написа:Хари имаше предвид размер в милиметри.
Bi11y написа:Към момента според мен може да се каже ,че е с размерите на RD-M8000-GS - някой милиметър отгоре ... Едва ли някой във форума го има ...
hitar_potar написа:Добре тогава, какви са размерите на 8000 gs? Някой знае ли? Щото аз колкото и да търся, или не намирам инфо, или е противоречиво такова.
ЕДИТ: намерих... в сайта на Wolf Tooth... ебаси, 88мм за ХТ 8000 GS (а ХТР 9000 GS е 4мм по-къс...). Прекалено голяма разлика се очертава със Зий/Сейнт - ще се мислят тогава гето-извращения за 10-скоростни дерайльори!
hitar_potar написа:Що пък Хари? Иначе да, точно това ме интересуваше!
outfaced написа:XTR е по здрав и по лек - доказано и премерено
Bi11y написа:9000 e по-къс защото е за касети до 11-40 , а 8000 хваща касети 11-46 ...
hitar_potar написа:Тъкмо представиха ХТ GS средно рамо, което водят 28мм по-късо от SGS
Zayphod написа:[Bi11y написа:9000 e по-къс защото е за касети до 11-40 , а 8000 хваща касети 11-46 ...
Няма разлика между дватa (GS) от гледна точка на това каква касета можеш да сложиш. С малко игра хващат и 11-48 (Garbaruk).
Zayphod написа:е се сетят, но хората са сетили преди тях - може да се ползва 11s GS с новите им 10-45 касети без никакви проблеми - при Шимано от 10 скоростната им система насам не се е променило нищо при дерайльорите. Даже този вариант е за предпочитане, особено като чета колко често се оплакват от заял или корозирал clutch при новите и то след няколкостотин километра. Оказа се, че вече не са толкова добре изолирани там спрямо M*000.
Неслучайно тази и миналата година в нета се появиха толкова ръководства за сервизация.
Bi11y написа:10 скоростните имат различно тегленето от 11 и 12 скорости. 11 и 12 мисля ,че имат еднакво теглене . Карал съм 11 скоростна команда ХТ 8120 дерейльор и касети ХТ и 1150.
Тази команда е остатък е нереализираната концепция да има 11-скоростен групсет със спейсинг на 12-скоростна касета (предимството - разширяване на фланците, нещо като екстра бууст за главината). Касетата за 11-Скоростния режим на тази команда е CS-M9110-11 със спейсинг на 12-скоростна касета. Естествено че командата не работи с нормална 11-скоростна касета и това нищо не означава.Alexi написа:това позволява да има ХТР команда за 11/12 скорости като само ограничават 1 позиция
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 109 госта