kawasuna написа:За 3412лв. го взех от Scott.Явно не съм се изразил точно,ще вземам цял сет,но не знам главините(новите) дали ще са съвместими с моята касета
kawasuna написа:Моя сет тежи-1111гр.задна и 920 предна,общо 2130
kawasuna написа:Въйййй малееее срамотия!!
Значи 200гр разлика=500 кинта
hitar_potar написа:Какво ще спести от минаването тюблес? Маха вътрешните, но налива бозица и слага и винтили (които са част от вътрешните). И тя разликата някак си се стопи. Най-удачно е да намери по-леки външни гуми - хем най-евтино, хем няма да я има разправията с тюблеса. А за 500лв 200г надолу за мен не си заслужава. Ако беше повече - да. Моя опит е за малко под 700лв успях да смъкна около 1400-1500 грама от уилсет и гуми, но втори път така и не видях подобна оферта за уилсет. И това преди да продам стария уилсет и да върна малко над половината от похарчената сума (говорим все за висок клас).
hitar_potar написа: Моя опит е за малко под 700лв успях да смъкна около 1400-1500 грама от уилсет и гуми, но втори път така и не видях подобна оферта за уилсет.
kawasuna написа:Врншната ми гума тежи 860гр.,вътрешната 152гр.
Имам гуми на michelin с телго 720гр.Абе грубо 250гр на колело,което е 500гр.за двете и това почти без пари защото гумите ги имам!
hitar_potar написа:Какво ще спести от минаването тюблес? Маха вътрешните, но налива бозица и слага и винтили (които са част от вътрешните). И тя разликата някак си се стопи. Най-удачно е да намери по-леки външни гуми - хем най-евтино, хем няма да я има разправията с тюблеса. А за 500лв 200г надолу за мен не си заслужава. Ако беше повече - да. Моя опит е за малко под 700лв успях да смъкна около 1400-1500 грама от уилсет и гуми, но втори път така и не видях подобна оферта за уилсет. И това преди да продам стария уилсет и да върна малко над половината от похарчената сума (говорим все за висок клас).
martin.radev написа:hitar_potar написа:Какво ще спести от минаването тюблес? Маха вътрешните, но налива бозица и слага и винтили (които са част от вътрешните). И тя разликата някак си се стопи. Най-удачно е да намери по-леки външни гуми - хем най-евтино, хем няма да я има разправията с тюблеса. А за 500лв 200г надолу за мен не си заслужава. Ако беше повече - да. Моя опит е за малко под 700лв успях да смъкна около 1400-1500 грама от уилсет и гуми, но втори път така и не видях подобна оферта за уилсет. И това преди да продам стария уилсет и да върна малко над половината от похарчената сума (говорим все за висок клас).
E не, тази първата част заклевам, се че принадлежи на 2015 година.
първо на 2 х вътрешни гуми за 29ка говорим за 440-480 гр. боза слагаш по 100на на гума (2х100) и печелиш 250 грама груби сметки (вентилите са 20грама и двата)
Най-важното не е дори тези 250 грама, които спестяваш за под 100 лева в този ненадминат ъпгрейд за пари срещу качество.
А възможността да караш с ниско налягане, да намалиш съпротивлението при търкалянето на гумата - и то осезаемо още от първите метри, които изминеш.
Спираш да се разправяш със спукани гуми, прещипани/перфорирани (Snake-Bytes) и най-важното не губиш време да сменяш и правиш гуми на пътеката
време, което дори ти да имаш на разположение всички други хора в групата нямат и не могат да си представят, че последния човек на планетата, който кара с
вътрешни гуми се е паднал да кара - точно с тях днес .
И да, 2020 година - трябва да е ясно Тюблес гума се прави за същото време като тази с вътрешни - ако срежеш гумата, мяташ вътрешната вътре и се занимаваш със следващите
20 спуквания - по същия начин, по който щеше да го правиш и ако си с вътрешни гуми първоначално . А за всички останали видове пукания на гума...минаваш през тях и се молиш
всички от групата да са тюблес иначе седиш, чакаш и пропушваш за 3ти пореден път тази година.
P.S: Колко по-леки гуми от Maxxis rekon 29х2.4 (800гр.) мислиш, че може да си намери - без да се налага да смени размера...?
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 75 госта