Имам прeки впечатления от Sprint Outrage, който ползвам за основен велосипед в последните 3 месеца и 1/2.
Не съм карал Pulse QRS 2.
Всичко, споменато до тук в темата е вярно - Пулса е с по - голям ход на вилката, по - добри спирачки. Не съм ползвал, поради което не мога да сравнявам каплите - шини WTB и Mach 1, както и главините на каплите, но ми харесва факта, че шините WTB са по-широки от Mach 1.
Лично аз бих предпочел отново Спринта, поради:
DW-Link окачването (липсващата става на чейнстейя прави по - стабилен задния триъгълник);
По - дългата рамка (и по - дълго междуосие) на Спринта правят колелото много стабилно при спускане. Предполагам, че и Пулса ще е ОК, но мисля, че поради по - късата си дължина ще бъде малко по - нестабилен, но за сметка на това по - повратлив. Кой каквото търси.
Shimano компонентите - както спомена
halfdone - въпрос на лично предпочитание. Моето е такова

Относно спирачките: Ползвам SLX, които ги премествам на всеки следващ велосипед. Не ми допада работата на SRAM в ниския ценови клас.
Относно кормило и лапа - не карам с тези от окомплектовката. Още не съм срещнал велосипед, чийто лапа и кормило да ми паснат и да не се налага да ги сменям;
Относно хидравличното колче за седалка - голям плюс е наличието на такова на Пулса. При мен не върши работа, щото при транспортиране свалям колчето със седалката. Трябва да си взема такова с управление под седалката, което пък ме ограничава до избор на хидравлично колче с предварително зададени ограниченя в позицията на седлката, което пък от своя страна ограничава корекцията в ъгъла на седалката ... дълго стана, но мисля, че ме разбрахте
Теглото на Спринта е по каталог 1.4 кг по - ниско от това на Пулса. Моя велосипед натежа до 14.3 кг. след като го начкичих с чантичка с инструменти с инструменти - комплект за лепене на вътрешна гума, мултитул, 3 бр. щанги за гума, втулки за накладките за спирачките, компактни кланици за кал - на рамката, вилката и на задното окачване, помпа, бидон за вода, кошница за бидон, часовник, компютър, фар, платформени педали, дето са близо 600 гр. и грипове, които тежат над 200 грама. Е, смених вътрешните гуми с такива, които са 80 гр. по -леки за гума. Не карам тублес, поради което фактора безкамерни за капли и джанти не ме ангажира при избора на велосипед.
Това, което ми харесва в QRS-а са допълнителните аксесоари, които вървят с него при цената, хидравличното колче за седалка, което е удобство и в перспектива ще се оборудвам с такова, както и по-широките шини на каплите.
Сътоношение цена/комплектовка и аксесоари - в полза на Pulse - тук нямам коментар;
Гаранционно обслужване - тук също не мога да коментирам - не ми се е налагало, но след коментарите в темата за Shockblaze Skin Elite не смея да си помисля за гаранционно обслужване от Макском, дано не се налага. Надявам се всички производители да достигнат поне нивото на Cross когато става въпрос за гаранция и сервиз на велосипеда.
Надявам се съм бил полезен за автора на темата, като отбелязвам, че написаното отразява личното ми мнение.
