Alexi написа:това чудо на природата не можеш го смъкна под 16 кила ,с рамка тежаща 4.5 кг .. та ако катеренето изобщо ти е някакъв интерес не е това велосипеда според мен .. води се трейл ( вече с Лирик станаха трейловете тцтцтцц .. ) само че трейла трябва да е пъргав ,да катери добре ,и според мен да тежи макс 14-14.5 кг с педалите ..
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
jayblack написа:Ново ли търсиш или втора ръка, някакъв ориентировъчен бюджет, също ако е ново, колко време си склонен да чакаш? Аз мога да ти споделя моите отзиви за transition sentinel v1 (2018-2019). Скоро ще станат 2 години от както го имам.
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
jayblack написа:Ново и без чакане, също и да покрива изискванията, ще е трудна работа. И все пак аз бих направил компромис с чаканетото, отколкото с някое от другите изисквания.
Ето го моето https://ep1.pinkbike.org/p6pb20283491/p6pb20283491.jpg
Gworan написа:Мисля че един стъмпджъмпър като моя (последния модел) покрива изикванията, 190мм кол влиза със сигурност на S4 (L) размера, пробвал съм, и геометрията гледам че отговаря. Само че наскоро им вдигнаха цените с едни 20%...
jayblack написа:Ново и без чакане, също и да покрива изискванията, ще е трудна работа. И все пак аз бих направил компромис с чаканетото, отколкото с някое от другите изисквания.
Ето го моето https://ep1.pinkbike.org/p6pb20283491/p6pb20283491.jpg
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
jayblack написа:И аз съм хвърлил око на новите след като обявиха и алуминиевата версия. Не знаех, че ги внасят в България. На моята М-размер 175мм колче е максимума (brand X), от по компактните колчета и малко повече сигурно ще се събере. Иначе моето е сглобявано, рамката беше леко ползвана от Германия , всичко друго е купувано ново.
Alexi написа:от какви марки тръгна ,стигна до Драг ..
Harka написа:Мите, Stanton-а безспорно е интересно и екстравагантно колело, но аз поне няма как да ти препоръчам нещо, в чието име се съдържа, че тежи един тон.
Много близо като геометрия до него е Canyon Spectral. 64° челен ъгъл, 76,5° седалков, сходна дължина, малко по-къси чейнстейове, 170мм понижаващ колец при размер L и 200 при ХL. Има място за бутилка, май май отговаря като цяло на изискванията ти. Има го във всякакви вариации - 27,5, 29 и Mullet версия, като някои от версиите дори ги има налични в момента (например). Въпросния Спектрал на Каньон (29-инчовата версия) спечели теста на списание Ендуро за най-добро колело на 2021-ва година, така че сигурно не е лошо. Линк към теста. Като недостатък са посочили дългата седалкова тръба, което в твоя случай ще е предимство.
Друго колело, на което може да обърнеш внимание е този Simplon. Седалковият ъгъл е още по-голям - 79° (във версията със 150мм ход). Колелото изглежда доста добре и ми се струва, че също отговаря на критериите ти.
И Каньончето, и Симплона ще тежат доста по-малко от СтанТОН-а.
Alexi написа:според мен не е все тая ... тоя драг ако се строши нещо от 9 кладенеца ще ти извадят вода но надали ще ти сменят рамката ( имаше една тема как разлуфрено средно не искат да сменят ,на велосипед на 2 месеца кво остава за мека рамка ) .. от по големите производители е точно обратното - без никакви пазарлъци ще ти пратят нова в кашон
Boyan1984 написа:Абе това дори и да им беше в ред....Драг, човече, не си го причинявай....
pascoff написа:А за Камьона имам смесени чувства. На хартия и на тест е чудесно. Няколко пъти се опитвах да ги харесам през годините и не мога.
Harka написа:Между другото сега като гледам пак цените - силно се съмнявам Stanton-а да можеш да го докараш под цената на Симплона. Особено като му платиш митото и ддс-то.
Harka написа:При всички положения е по-яко да си го сглобяваш част по част. Това е оптималния подход, макар и доста по-скъп, освен ако не пазаруваш части 2-ра употреба. Ако се спреш на този вариант, това автоматично стеснява доста избора, защото не всички производители предлагат рамките си отделно. Така на прима виста се сещам за Коменсал Мета, която се продава за 1800 евро без шок, но там трябва да внимаваш коя точно взимаш - 2021-ва модела е с много спорна геометрия, особено в по-големите размери и е точно това, което не искаш - дълга като автобус. Коменсал явно са осъзнали това и Mullet (която се казва SX) версията за 2022 е доста по-хармонична. Чистата 29-ка обаче май няма версия 2022 и все още е със старата геометрия.
Другия вариант е все пак да вземеш цяло колело и да му разпродадеш частите, които би сменил. Не знам дали би ти се занимавало и това го споменавам само и единствено защото в момента има все още прилично търсене на части. Дали обаче ще купиш цяло колело и ще го разглобиш без да го караш, за да събираш n на брой седмици други компоненти - не знам колко е реалистично.
Edit: Също така при много производители (примерно Specialized) фрейм сетовете са толкова безсрамно скъпи, че колкото и да е яко да си го сглобяваш част по част, просто не си заслужава.
pascoff написа:[Stanton-a е точно такъв и като гледам на там отиват нещата, няма какво да го мисля повече.
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
jayblack написа:Няма нужда да дава пари, аз имам лиценз. Рамката е доста прогресивна започва ~2.5 и свършва на 1.5 . Бих заложил на пружинен шок, а и гледам окомплектовките излизат с такъв. Анти скуота е над 120% на всички предавки, с много лек спад преди ботъмаут (доста далеч от спадането на други велосипеди със същия тип окачване.)
Обратния проблем също е наличен при леки велосипедисти и окачвания с коефициент около 2:1. В повечето случаи custom tune е решението.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: Bender и 4 госта