Нужна ли е подсилка на ушите на Drag Assault

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Нужна ли е подсилка на ушите на Drag Assault

Мнениеот vaniopi4a » Съб Яну 19, 2008 12:33 am

Търсих тема, която да описва моето положение, но или става дума за некви скапани спринтове и кросове или пък е близко до това, което ме интересува, но не отговаря пълноценно на това, което искам да узнам. Както и да е ситуацията е следната, имам Drag Assault от сравнително малко време и на пролет ще му правя тунинг. Едно от нещата които ще подобря е, че ще сложа предната спирачка отзад, защото отпред ще си сложа Авид ББ7. Дали това Шимано ще ми скъса ушите на Асалта със 160мм диск? Каква е вероятността това да се случи и дали трябва да ги подсили заварчик? В такъв случай да ми препоръчате някой добър и да ми обясните мястото и горе-долу цената. Моля за компетентни и сериозни мнения, а не тъпи постове, защото това наистина ми е важно.
Благодаря ви предварително много ще ми помогнете. :agree: :) ;) :bowdown: :beer:
Me & [url=http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5388222]My
[/url]Bike
Аватар
vaniopi4a
 
Мнения: 105
Рейтинг: 982
Регистриран на: Сря Юли 11, 2007 5:16 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот Gh0s7 » Съб Яну 19, 2008 1:21 am

Принципно, не би трябвало brake mount-овете да се скъсат от нормално спиране, по-скоро, ако караш назад и обръщаш със спрачка и тн. Но и тогава не би трябвало, тъй като се предполага, че тоя BRM не спира чак толкова много. А да правиш каквито и да е промени по рамката е супер глупава идея, най-малкото нагряваш алуминия излишно, което хич не е хубаво и по-скоро ще отслабиш рамката, а и гаранцията ти гори, ако въобще имаш де.
Аватар
Gh0s7
 
Мнения: 1011
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Апр 04, 2005 9:16 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот assgiver » Съб Яну 19, 2008 3:45 am

Така.. Задницата на асаута е като на клаймъра, а за нея е изписано с тонове ;). Ако сложиш тази спирачка от зад, няма да повреди ушите. Но, ако сложиш и този диск повишаваш вероятността да се сбогуваш с ушите си до 99%. Ще ти обясня защо - това е CL (central lock) специално на тия "дискчета" живота им е доста малък. Отваря се луфт в нитовете, които снаждат двете части. Самия луфт се получава, защото женския е от алумин (или подобен слаб материал, или може би някаква сплав) а мъжкия е от по трърд материал и както сам можеш да се досетиш се отваря луфт. Тоя луфт нищо неможеш да го направиш. Най много да си купуваш дискове през месец. Та... идеята ми е да сложиш диск на IS с 6 болта. Така ще е малко по пдсугурено. Ако питаш мен лично - сложи една подсилка. Няма да е излишна. Цената е от 15-25 според зависи. Порови се в форума има адреса и работното време на Юлиян. Той има отвратително голям отпит специално с такива уши и знае кво да прави.

Ти не си споменал какъв стил ще го караш ?
не става само със спамене и пари !Трябва каране И АКЪЛ!!!.....
Аватар
assgiver
 
Мнения: 1206
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 10:55 pm
Местоположение: София

Мнениеот HellBurn » Съб Яну 19, 2008 8:57 am

assgiver написа:Така.. Задницата на асаута е като на клаймъра, а за нея е изписано с тонове ;). Ако сложиш тази спирачка от зад, няма да повреди ушите. Но, ако сложиш и този диск повишаваш вероятността да се сбогуваш с ушите си до 99%. Ще ти обясня защо - това е CL (central lock) специално на тия "дискчета" живота им е доста малък. Отваря се луфт в нитовете, които снаждат двете части. Самия луфт се получава, защото женския е от алумин (или подобен слаб материал, или може би някаква сплав) а мъжкия е от по трърд материал и както сам можеш да се досетиш се отваря луфт. Тоя луфт нищо неможеш да го направиш. Най много да си купуваш дискове през месец. Та... идеята ми е да сложиш диск на IS с 6 болта. Така ще е малко по пдсугурено. Ако питаш мен лично - сложи една подсилка. Няма да е излишна. Цената е от 15-25 според зависи. Порови се в форума има адреса и работното време на Юлиян. Той има отвратително голям отпит специално с такива уши и знае кво да прави.

Ти не си споменал какъв стил ще го караш ?


Ще се учи на АМ ;)
₣®ËÉŘĭĐę
Аватар
HellBurn
 
Мнения: 587
Рейтинг: 1141
Регистриран на: Чет Фев 08, 2007 6:05 pm
Местоположение: София

Мнениеот tailor » Съб Яну 19, 2008 12:37 pm

assgiver написа:Така.. Задницата на асаута е като на клаймъра, а за нея е изписано с тонове ;). Ако сложиш тази спирачка от зад, няма да повреди ушите. Но, ако сложиш и този диск повишаваш вероятността да се сбогуваш с ушите си до 99%. Ще ти обясня защо - това е CL (central lock) специално на тия "дискчета" живота им е доста малък. Отваря се луфт в нитовете, които снаждат двете части. Самия луфт се получава, защото женския е от алумин (или подобен слаб материал, или може би някаква сплав) а мъжкия е от по трърд материал и както сам можеш да се досетиш се отваря луфт. Тоя луфт нищо неможеш да го направиш. Най много да си купуваш дискове през месец.
Има най-малко 2 000 човека в София с дискове Center Lock и има само 2 диска с проблеми и те са от 2005 -ако има някой с такъв проблем и не си е потърсил гаранцията - моля да ми пише на ЛС
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот MaN1aK » Съб Яну 19, 2008 1:01 pm

Такааа чакам включване от biker-kj за да каже колко време кара с задна дискова спирачка първата,от която му беше шимано бр(незнам си кой модел),а втората както виждате на снимката http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=4306196 хейс мх-2 160' и мисля,че също е карал с маг,но не съм сигурен.И все още рамката няма никакви проблеми. ;)
п.с.Сега си го продава. :) :agree: http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=32182
MaN1aK
 
Мнения: 1761
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Нед Фев 25, 2007 8:32 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот fefooo » Съб Яну 19, 2008 1:34 pm

Видях тази, тема и имам подобен въпрос, за това не смятам че е нужно да поствам друга. Аз съм с Кламер 2007 и отзад съм с ББ5. Някой ми беше казал че на 2007 моделите ги били оправили ушите за диск, но дали е така???
P.S.Не карам СТРЕЕТ за това няма да правя фейкита и тем подобни.
Изображение
Аватар
fefooo
 
Мнения: 114
Рейтинг: 1317
Регистриран на: Чет Юни 14, 2007 10:21 pm
Местоположение: Варнъ

Мнениеот vaniopi4a » Съб Яну 19, 2008 5:21 pm

Добре мн ви благодаря за мненията, само че имам още един въпрос, защото съм малко объркан. За сега мисля да карам отзад Шиманото с 160 мм ротор към комплекта на АВИД ББ7, а АВИД-а ще го карам с 180 мм-ровия диск Шимано. Може ли по нататък да сложа по здрава спирачка като например АВИД ББ7 или Шимано Деоре при положение, че няма да правя Фейки, да върта колелото вляво и дясно докато съм го изправил на задна гума или да подскачам на задна гума, докато съм стиснал спирачката. Смятам да карам АМ на Витоша и да карам по пътечките, и да скачам скоковете в Южния Парк.
Me & [url=http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5388222]My
[/url]Bike
Аватар
vaniopi4a
 
Мнения: 105
Рейтинг: 982
Регистриран на: Сря Юли 11, 2007 5:16 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот Admin » Съб Яну 19, 2008 8:02 pm

Наистина в този форум е писано много пъти за проблеми с ушите на Climber, но аз не помня да е имало такъв случай, който да не е предизвикан от street или траял, така че в твоя случай не би трябвало да имаш проблеми.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот vaniopi4a » Съб Яну 19, 2008 9:20 pm

Мс админ ама по нататъка може ли да си сложа не6то по-хардкор кат Avid bb7 или Shibano Deore :D :) ;) :agree: :D
Me & [url=http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5388222]My
[/url]Bike
Аватар
vaniopi4a
 
Мнения: 105
Рейтинг: 982
Регистриран на: Сря Юли 11, 2007 5:16 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот Admin » Нед Яну 20, 2008 9:56 am

Точто това се опитах да ти кажа - не съм чувал някой да си е счупил ушите на Climber при движение напред, дори и с по-мощни спирачки. Ако съм пропуснал такъв случай, извинявам се, но мисля че всички "патиланци" са си патили при спиране в посока назад (за движение на задното колело говоря).
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот biker-kj » Нед Яну 20, 2008 11:38 am

MaN1aK написа:Такааа чакам включване от biker-kj за да каже колко време кара с задна дискова спирачка първата,от която му беше шимано бр(незнам си кой модел),а втората както виждате на снимката http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=4306196 хейс мх-2 160' и мисля,че също е карал с маг,но не съм сигурен.И все още рамката няма никакви проблеми. ;)
п.с.Сега си го продава. :) :agree: http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=32182
:agree:

Kaжи речи позна ;) !

Карах го около 3 месеца със шимано БР-495 на ЦЛ-никакъв проблем!
А сега го карам вече 5-6 месеца с Хейс МАГ 203'' и пак нямам никакъв проблем само ще отбележа че го карам само на право вие си правете изводите(60кг. съм)

ПС.Мисля да минавам на 160мм сега защото 203мм ми идва много спирачната му сила и не мога да я контролирам много добре! :popcorn:
Аватар
biker-kj
 
Мнения: 791
Рейтинг: 1941
Регистриран на: Пет Окт 28, 2005 8:21 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот vaniopi4a » Нед Яну 20, 2008 3:07 pm

Мерси за мненията мн ми помогнахте, но реших за да съм напълно подсигурен занапред и да не ми се налага да сменям повече 4асти ше направя следното, макар и да хварля повече от предвидените средства:
Ще си купя предка капла на IS(rhino lite,dt champion и най-ев
тината главина на 6 болта от 16 лв)
Задна капла 2ра ръка защото неможах да намера нова задна главина на 6 болта или само задна главина 2ра ръка(rhino lite,dt champion и главина на 6 болта)
Спира4ките ще са Шимано Деоре (тая вариация ми казаха, че спира най-добре) и 175 мм дискове Тектро на IS.
Надявам се да си ползвам сичко без проблеми.
Отново мерси са постовете.
Me & [url=http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5388222]My
[/url]Bike
Аватар
vaniopi4a
 
Мнения: 105
Рейтинг: 982
Регистриран на: Сря Юли 11, 2007 5:16 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот URNEST » Нед Яну 20, 2008 4:37 pm

А защо не се възползваш, от това което написа tailor.Ползвай си сегашните CL главини с оригиналните 180мм ротори на Shimano Deore и ако възникнат няккви проблеми ще си търсиш гаранцията.
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София


Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта