GT Ruckus I-Drive Flowta

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

GT Ruckus I-Drive Flowta

Мнениеот Pla-men » Пет Май 16, 2008 12:40 pm

Здравейте .
Бях се спрял на конфигурация на АМ.2 с вилка RS Pike или колело от порядъка на 2000 лв. като колелото ще се ползва по предназначение. Но попаднах на това, цената е повече от добра и монтажа не може да се сравнява с този на АМ.2 . Разглеждах ревюта, хората са доволни от работата на рамката, единственото което ме спира е теглото (особено вилката) и прекъсната седалкова тръба (смятам, че това може да се пренебрегне).
Ще се радвам на отзиви за велосипеда и особено за работата на рамката.

Edit: Предлагания размер рамка е точният за мен.
Аватар
Pla-men
 
Мнения: 223
Рейтинг: 1440
Регистриран на: Нед Фев 29, 2004 12:31 am
Местоположение: Бургас

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пет Май 16, 2008 1:14 pm

Прекъснатата седалкова тръба може да се компенсира с едно телескопично колче;
Вилката спокойно може да се замени с някой по-модерен еквивалент;
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот kotka12 » Пет Май 16, 2008 1:27 pm

окомплектовката е отлична
а вилката е от прекрсно работещите екземпляри
с чудесна хидравлика
и е с въздушна пружина
защо реши че е много тежка????
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пет Май 16, 2008 2:46 pm

kotka12 написа:окомплектовката е отлична
а вилката е от прекрсно работещите екземпляри
с чудесна хидравлика
и е с въздушна пружина
защо реши че е много тежка????


Всъщност по сегашните стандарти за вилка със 150мм ход... определено тежичка - приблизително 2470 грама(20мм стержен, официално тегло - 2191 грама)
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот kotka12 » Пет Май 16, 2008 2:54 pm

не ти разбрах съвсем тезата
но вилкта е чудесна
а за тия пари...
:D
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот outfaced » Пет Май 16, 2008 3:50 pm

абе човека май по се интересува от рамката ... всъшност с тоя I-Drive :dunno:
и мен ми е интересно доколко работи и доколко има смисъл от това усложняване

малко таралеж в гащите ми се види
което си е лично мое мнение де (в немския форум зачетах, че и трудно се намирали части ... дори там)
споменава се че тая процедуратребе да се прави 2пъти в годината

та така
както вече споменах в една друга тема ... CANYON NERVE AM - семпло и доказало се :) ...
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bikerider » Пет Май 16, 2008 4:10 pm

outfaced написа:абе човека май по се интересува от рамката ... всъшност с тоя I-Drive :dunno:
и мен ми е интересно доколко работи и доколко има смисъл от това усложняване

Работи перфектно. Има голям смисъл.

outfaced написа:малко таралеж в гащите ми се види

До тoва разсУждение стигна от четене по форумите, нали?

outfaced написа:в немския форум зачетах, че и трудно се намирали части ... дори там

А ремонт се налага през колко км?

outfaced написа:споменава се че ... требе да се прави 2пъти в годината

Мда, също като главините? :idea:

outfaced написа:CANYON NERVE AM - семпло и доказало се :) ...


Е и? :dunno:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пет Май 16, 2008 4:19 pm

kotka12 написа:не ти разбрах съвсем тезата
но вилкта е чудесна
а за тия пари...
:D


Парите не ги коментираме - окомплектовката е чудна за тази сума;
Мисълта ми беше, че вилката може да се занмени с доста по-лека с подобни характеристики и наличието на някои екстри, като настройка на хода - което би дошло добре за такъв стил каране
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот CECO » Пет Май 16, 2008 4:19 pm

bikerider, ако се замислиш има доза истина в "думите" на outfaced.
Аватар
CECO
 
Мнения: 327
Рейтинг: 1962
Регистриран на: Вто Дек 20, 2005 10:48 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пет Май 16, 2008 4:42 pm

CECO написа:bikerider, ако се замислиш има доза истина в "думите" на outfaced.


Истината излиза след сравнение. Глупаво е да се сравнява нещо, което няма аналог и да се твърди, че е по-лошо от друго нещо.
Карал ли си I-Drive? Лично аз съм карал и мога да твърдя, че бях пре-доволен. За профилактиката не ми се коментира, защото срока цитиран от outfaced е един напълно нормален срок за профилактика на лагери изложени на мръсотия.

Факт е, че това окачване с евтин шок без платформа работи пъти по-добре от "интелигентен" шок с платформа, що се отнася до катерене и anti-bob. Цените няма сми да ги сравнявам. Единствения малко кофти момент е, че ако катериш през препятствия трябва да отпуснеш леко педалите при преминаването през тях. Което не е ясно изобщо дали е минус.

Ако не ми вярвате на мен, питайте CrZ дали си струва I-Drive.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот GECKO » Пет Май 16, 2008 5:13 pm

bikerider написа:...Карал ли си I-Drive? ....



Абе и аз не съм карал, но бих го взел щото е красива рамката (или поне на мен мноУ ми аресва) а и от финансова гледна точка си струва дори и само за монтажа.

Тва за седалковата трЪбЪ не е фактор, аз карам със също толкова дълга и нямам проблеми нито при въртене нито при спущане (със едно и също колче). Друг е въпроса, че трябва да се мисли точно къде да се кръцне :idea:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот Pla-men » Пет Май 16, 2008 5:22 pm

kotka12 написа:окомплектовката е отлична
а вилката е от прекрсно работещите екземпляри
с чудесна хидравлика
и е с въздушна пружина
защо реши че е много тежка????


Реших, че е много тежка, първо защото е обърках с нормалния z150 (не SL модела) за който знам че надвишава 3 кг. (по спомен) и втора защо първоначално бях решил да взимам нещо от класа на PIKE.
Пробвал съм подобен клас вилка и зная как работи.

Мисля, че колелото няма база за сравнение с Ram АМ ?
Аватар
Pla-men
 
Мнения: 223
Рейтинг: 1440
Регистриран на: Нед Фев 29, 2004 12:31 am
Местоположение: Бургас

Мнениеот GECKO » Пет Май 16, 2008 6:07 pm

Pla-men написа:...
Мисля, че колелото няма база за сравнение с Ram АМ ?


Абе база има, но GT-то идва на смешни пари... предвид всичко, ясно защо - всичко е морално остаряло, но дори да решиш да смениш уплътненията на амортисьорите и на I-Drive-а и смазките... пак ще стане ново, като току-шо произведено, по-евтино, и доста стойностно. Друг е въпроса, че като цяло колело ще е по-тежко, но поне може да разчиташ да е вечно с тоя монтаж :agree:

А да и... GT-то е FR рамка, та е правено да е по-джелезно от AM-а ;)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот Admin » Съб Май 17, 2008 8:57 am

Още един глас за GT-то, според мен си струва да го пробваш за тези пари. С този монтаж от гл.т. на теглото наистина е повече FR, отколкото АМ велосипед, но ако държиш да го олекотиш, мисля че има начин да го направиш допълнително чрез продажба на някои части и купуване на по-леки и то без да реализираш загуба.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16380
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот XTR » Съб Май 17, 2008 10:00 am

GT-то несъмнено по-добрия избор :agree:
Аватар
XTR
 
Мнения: 540
Рейтинг: 1395
Регистриран на: Нед Фев 24, 2008 8:42 pm
Местоположение: neverland...

Мнениеот Pla-men » Съб Май 17, 2008 10:58 am

Благодаря за отговорите на всички, определно това ще е избора ми.

Имам само един въпрос, някой знае ли как стоят нещата с гаранцията ?
Аватар
Pla-men
 
Мнения: 223
Рейтинг: 1440
Регистриран на: Нед Фев 29, 2004 12:31 am
Местоположение: Бургас

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Съб Май 17, 2008 11:04 am

Pla-men написа:Благодаря за отговорите на всички, определно това ще е избора ми.

Имам само един въпрос, някой знае ли как стоят нещата с гаранцията ?


Прати един мейл до сайта ;)
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот kotka12 » Съб Май 17, 2008 11:25 am

по-скоро провери на сайта на GT
предполагам, че гаранцията ще е международна
само дето май GT нямат представител за БГ
и може да се наложи да пращаш до чужбина рамката
ако нещо се случи
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот outfaced » Съб Май 17, 2008 5:36 pm

абе то представител има ... ма до колко е офишъл и до колко може да ти свърши работа е друга тема ...

за топбайкс в Пловдив става дума

@bikerider, ми кат си карал кажи си ... аз кат не съм, мога само да кажа какво съм чел. Всъшност ако трябва да сме честни хората верно пишат , че са доволни ... само с горните ми две забележки.

Иначе моето мнение генерално за "екзотичните" неща ... :dunno: ами извинявай, ама като трява за един шок (и то от доста разпостранените) само за да го погледнат да дойда до София и в цяла София да има двама човека способни да го отворят и затворят и да ти гарантират после, че ще работи (никой не гарантира обаче 100% че може да го оправи) ... та определено у наща мила родина положението е яко куцо. Говорим си за редовни сервизи с техника и резервни части ... това че някой неивестен самоук майстор също може да го фиксне в момента итч не ма топли.
Та я си представи сега тоя и-драйв, земе та се скапе ... и след като и немци се жалват, че трудно се намирали части ... та само исках да спомена за тоя риск.

Иначе явно байкчето си струва :)
ама всеки си решава
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bikerider » Нед Май 18, 2008 8:42 am

1. Не зная от какво си останал недоволен, но от няколко години едни момчета при Каймата оправят шокове на килограм. Ако това, че някой не е поискал да ти даде гаранция за шока те ядосва, помисли си колко пари струва да се стане оторизиран сервиз. После си помисли дали в момента това би било рентабилна дейност (инструменти, обучение и прочие нужни неща за сертифициране от производителя). Помисли си после колко трябва да струва профилактика/ремонт на амортисьор при тези условия. Ако се сетиш и това, помисли кой е отговорен за сегашното положение - колко хора са готови да платят по 50-60 евро за профилактика, че да има оторизирани сервизи? Щото ем ревем, че ги няма, ем после ще ревем, че са скъпи като се появят.
2. Относно частите - спекулации може много да се правят, като човек не е виждал/карал I-Drive. Според теб какво може да се прецака по този механизъм и от какво? Дали опасността е по-голяма от това да се счупи каквото и да е друго по колелото при падане?

Щом ще коментираме генерално:
Дори и само на теория и с генерализации не можеш да докажеш, че по-сложния механизъм е по-чуплив от по-простия. До момента не си казал нищо освен спекулации без факти. Представи си да те блъсне кола и да изкриви рамката. Откъде да намерим резервни части за рамката? :)

Извинявай, че така с хумор подхождам, но според мен не е редно да се обобщава ЧАК толкова (и то на база спекулации), защото е меко казано подвеждащо.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот GECKO » Нед Май 18, 2008 12:46 pm

bikerider написа:... по-сложния механизъм е по-чуплив от по-простия. ....


Абе... реално аз виждам нещата така:

GT-то има 3 елемента на задницата... точно толкова колкото повечето многоставни задници, но при GT-то има 2... доста големи лагери, чиято функция е да носят основното тегло на ездача. Ако това не стига ето:

клипче

не теябва да се знае японски, за да стане ясно какво се случва на демонстрацията. Много рамки... не правят така. :D
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот PtD » Пон Май 19, 2008 11:46 am

i-Drive работи перфектно. :agree:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот Rancid » Пон Май 19, 2008 4:39 pm

PtD написа:i-Drive работи перфектно. :agree:

А за Freedrive някой да има информация?Доколкото знам би трябвало да е подобно на I-drive? :dunno:
Изображение
Аватар
Rancid
 
Мнения: 1303
Рейтинг: 1710
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2005 10:35 pm

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пон Май 19, 2008 5:23 pm

Rancid написа:
PtD написа:i-Drive работи перфектно. :agree:

А за Freedrive някой да има информация?Доколкото знам би трябвало да е подобно на I-drive? :dunno:


Мда....
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот Rancid » Пон Май 19, 2008 10:57 pm

А не толкова лаконично.... :)
Изображение
Аватар
Rancid
 
Мнения: 1303
Рейтинг: 1710
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2005 10:35 pm

Мнениеот Pla-men » Съб Юли 19, 2008 10:33 pm

HepBeH_XaMcTep написа:Прекъснатата седалкова тръба може да се компенсира с едно телескопично колче;


Рязах колчето, направих го да ми е добре надолу, но за да въртя нагоре се налага да го вдигна доста над това което беше дадено като минимум и се притеснявам за седалковата тръба.
Реших да търся телескопично колче, но се оказа трудна работа. Досега съм намерил един модел на Titec и един на NC-17, но и двата са трудно достъпни.
Предложете ми някакъв вариант.

p.s. Не ме притеснява втора употреба колче
Аватар
Pla-men
 
Мнения: 223
Рейтинг: 1440
Регистриран на: Нед Фев 29, 2004 12:31 am
Местоположение: Бургас

Мнениеот Pla-men » Нед Юли 20, 2008 7:31 pm

Някой има ли впечатления от този модел ?
Аватар
Pla-men
 
Мнения: 223
Рейтинг: 1440
Регистриран на: Нед Фев 29, 2004 12:31 am
Местоположение: Бургас

Мнениеот flex » Нед Юли 20, 2008 10:34 pm

Ако диаметъра ти е 30.0 мога да ти услужа с моето телескопично понеже сега само събира прах.
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот Pla-men » Пон Юли 21, 2008 7:26 am

Диаметъра е 31,6.
Аватар
Pla-men
 
Мнения: 223
Рейтинг: 1440
Регистриран на: Нед Фев 29, 2004 12:31 am
Местоположение: Бургас

Мнениеот bikerider » Сря Юли 23, 2008 1:01 am

Pla-men написа:Диаметъра е 31,6.


2 x 0.8 от старо 31.6 колче? :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Следваща

Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта