XeDoX написа:Ето дето похвалих гумите с боза,днес направих змииска захапка и отиде...добре,че беше майка ми да ме вземе с колата.Тъпото беше,че имах помпа,щангички само лепенки нямах Като я смъкна гумата ще видя колко дупки е запълнила бозата,защото често вадех тръни от гумата и ще пиша вече пълни впечатления.
airborneone написа:XeDoX написа:Ето дето похвалих гумите с боза,днес направих змииска захапка и отиде...добре,че беше майка ми да ме вземе с колата.Тъпото беше,че имах помпа,щангички само лепенки нямах Като я смъкна гумата ще видя колко дупки е запълнила бозата,защото често вадех тръни от гумата и ще пиша вече пълни впечатления.
Информативно,
карал си с или без вътрешни,
щото нещо не се сещам как се прави Снейк байт на безкамерни гуми?
Ozzie написа:Ако говориш за "бозата на Стан", от тези 60 мл. след месец няма да е останало много.
Обаче имат много голям ценови плюс - 8лв/бр. Освен това се слагат лесно, не ги пипаш дълго време и наистина предпазват от трънчета.GECKO написа:...Човека е писал CST вътрешни с боза - характерни с това, че имат минусите на 2-те системи със.... теглото на 2-те системи взети заедно ...
bodo написа:Обаче имат много голям ценови плюс - 8лв/бр
trix написа:Един въпрос-при използване на обикновени външни гуми,срязани по дължина вътрешни и сипана малко боза във външните,как става първоначалното напомпване докато краищата на външната гума прилепнат за каплата за да не издиша?С голяма помпа с бързо помпене?
trix написа:С голяма помпа с бързо помпене?
GECKO написа: UST гумите в повечето случаи са малко по-тежки от стандартните - шините също,
did написа:...но най-лесно е с компресор.
Ozzie написа:И с компресор не винаги е лесно.
airborneone написа:Ботъм лайн, спрямо по-разпространения Миниън, Миниън УСТ е по-лек.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта