Е чак Монк... изхвърлил съм се малко, но при мен е общо взето така - едно нещо или се прави като хората или не се прави изобщо. Проблемите ми са конструктивна недомислица, за която
момчетата от БАС нямат абсолютно никаква вина. Всичко беше стегнато с изключение на болта на долната става, който няма и как да се стегне при наличие на монтиран курбел. За щастие Цуцо ми обърна внимание и ме инструктира за тези сглобки. Тъй като разполагам с стабилен набор инструменти си го стегнах сам без да махам курбела.
1. След 800-900 km се появи скърцане. Оказа се че втулката на долната става СЕ ВЪРТИ В РАМКАТА!!! При опита да се отвият кашкавалените болтове познайте какво стана и внимавайте!!!
2. Поради някакво странно усукване на задницата ПЪК се появява досадно свирене в задния спирачен апарат. Спирам, центрирам, карам цял ден, спускам и на равно с ниска скорост пак свири. Е с течение износването на накладките проблема леко-леко затихва.
3. На първата вечер блокира вилката PIKE 426 coil - изкарах си акъла, но както и да отидох в БАС и миго оправиха веднага. Причина - някакво О-пръстенче се разместило. Заводски дефект от който няма и помен, но какво бихте си помислили карайки новия си велосипед за 3к лв и още на първото безобидно каране по асвалт да усетите, че нямате вилка.
4. При първата смяна на гума настройкаите на скоростите буквално отидоха подяволите - "Нищоооо... - викам си аз - врел и кипел съм ей ся ги оправих -УЙ! Реглаж само на шифтъра, на дерайлора няма, а ми трябва фина настройка - фина настройка с Jagwire капачки на жилата ->УЙ! btw вчера си сложих нови, евтини, шимански брони и жила....еее родих се деба.
5. За малко да забравя за седлото... пустата седалка(120лв) и колче(70) I-beam. На 5тия ден челюстите изрониха релсата на пластмасовото шаси на седалката. Стана ми ясно че не са я стегнали достатъчно в магазина и съм я разлуфтил. Отидох в Бас казаха ми да изчистя малко от малко замазаните зъби на алуминиевите челюсти на колеца...да да ей ся сядам с ножката и почвам да дълбая

Стиснах само челюстите притегнати към кОла с менгемето, после го нафляках с POXYPOL и няма мърданйе.

Този проблем за мен е напъно гаранционен, но както и да е.
(накратко и:)6. Хлабави спици.
7. Луфт след луфт в челните чашки.
8. Луфт в тефлоновата втулка на шока за 1000 км - ХС !!!
10. Има още много. Да продължавам ли?!
Карам и подържам велосипедите си от 10-11 години. Нямам проблеми с обслужването и ремонтните дейности по тях, но... бах мама му, толкова шит по колело на няколко месеца няма и в колелата в метро.
Като цяло по-принцип съм доволен от работата на рамката, вилката, спирачките, скоростите след отстраняването на проблемите им.
Все пак това си е моето колело. Каквото е такова. Аз пак си го обичам и карам, но когато колега се чуди между същото или TREK, Giant, Specialized и др. - не мога да си кривя душата - ЗАЕБИ РАМ-а

Съвет от горчив опит натрупан за 3-4 месеца както вече споменах
hitar_potar написа:батка, аз пък не си падам Монк по отношение на чистенето на байка...
Често досадните леки проблеми идват от това. Тежките от abuse. Главоблъсканиците идват от недомислици - първо на производителя и най-вече на клиента му.
