Тунинг на Драг Климбер 10

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот zrtd » Сря Апр 21, 2010 10:16 pm

Исакм да си понаправя наскоро купения климбер (преди около 1 седмица) за сега сам му сменил само кормилото.Вече е ТРУВАТИВ СУМБОЛ СЛ бих искал да си взема и предна спирачка сигурно авид бб7 и шини джъмбо ако ме посъветвате още нещо ще сам много благодарен. Колелото щте се изолзва за много агресивен ХЦ.Модела е от 500лв :D :D
zrtd
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1155
Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 9:34 pm

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот fall_out » Чет Апр 22, 2010 1:28 am

Ами бих ти препоръчал да караш. Ама много да караш, карай го както решиш явно е, че незнаеш какво още искаш. Ако имаш някакви пари и си решил просто да ги харчиш не бързай. Със карането ще дойде всичо и ще разбереш какво трябва да му сменяш. Ако ти хареса да спускаш най-добре за начало смени вилката и предната спирачка, ама и това е на посоки, просто сам трябва да усетиш какво искаш, никой тук не може да ти каже какво да правиш, още по-повече с малкото информация която си дал. Купи си протекция по-добре ако нямаш.


Не бързай!!! Карай, карай, блъскай и чети! Другото сам ще го разбереш, така както си задал въпроса си никой няма да ти отговори, най-вероятно и темата ще е изтрита скоро.

Айде успех от мен, и карай и чети.
Аватар
fall_out
 
Мнения: 597
Рейтинг: 1685
Регистриран на: Вто Май 27, 2008 12:39 pm

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот t.kyosev » Чет Апр 22, 2010 12:25 pm

fall_out ти дава добър съвет. Потъркаляй колелото в този си вариант. С времето частите ще започнат да се износват и така или иначе ще имат нужда от смяна. Тогава ъпгрейдвай, като вече ще знаеш, какво ти липсва и към какво да се насочиш. Евентуално на този етап бих сменил гумите, ако не отговарят на терена и начина ти на каране.
Изображение
Аватар
t.kyosev
 
Мнения: 371
Рейтинг: 1724
Регистриран на: Нед Апр 13, 2008 9:33 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот zrtd » Чет Апр 22, 2010 1:57 pm

а само да попитам авид бб7 струва ли си парите?
zrtd
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1155
Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 9:34 pm

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот Antares » Чет Апр 22, 2010 2:40 pm

Авид bb7 е една от най-добрите, като съотношение цена-качество спирачки. От повече от година карам като задна една такава бибитка, като дори не съм й първия собственик. Не знам дали и новата серия са все така добри, но аз съм им тотален фен.

Също ще те посъветвам да караш и то много. С времето ще усетиш кое не ти харесва, дали спирачките не ти дават достатъчно чувство на увереност, дали обтегача често ще изтърва предавки, дали гумите няма да са ти достатъчно устойчиви. Усетът за тези неща идва с карането.
Карикатурите ми
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7462
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот zrtd » Чет Апр 22, 2010 2:45 pm

вече сам карал достатъчно за да реша че трябва да сменям минал сам около 600км
zrtd
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1155
Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 9:34 pm

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот zafirovp » Чет Апр 22, 2010 4:38 pm

Според мен много зависи къде си ги минал тези 600 км, на ВитошКА или ВитоША? Примерно на мен едно ходена до лифта, разходка горе и после спускане по някоя обиколна пътечка ми е към 50-60 км.
Търся Marzocchi Roco на части.
Аватар
zafirovp
 
Мнения: 1086
Рейтинг: 1297
Регистриран на: Съб Май 16, 2009 10:00 pm
Местоположение: София

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот zrtd » Чет Апр 22, 2010 9:28 pm

Еми за съжаление не сам от София :nono: а от Русе и повечето път сам го минал по горите с бащами (тои не кара колело :D )
Надявам се тая година да отида на Сопот да покарам малко за кефа
zrtd
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1155
Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 9:34 pm

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот zafirovp » Чет Апр 22, 2010 11:13 pm

По-добре инвестирай в по-добра вилка и хубави дискови спирачки, но внимавай хода на вилката да не е повече от определения от Drag(май 130 беше). И ако ходиш на Сопот си вземи поне каска. Малко :offtopic: но в Русе има ли добри места за каране?
Успех!
Търся Marzocchi Roco на части.
Аватар
zafirovp
 
Мнения: 1086
Рейтинг: 1297
Регистриран на: Съб Май 16, 2009 10:00 pm
Местоположение: София

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот zrtd » Пет Апр 23, 2010 6:44 am

В русе няма много добри места но ако отидеш към някое село има страхотни гори а най доброто и най близкото място до Русе е Улея което е и АТВ писта.
А бб7 е добра спирачка нали? :D И за вилката в Русе има много хора които си слагат вилки с по 150мм ход че и повече и на рамката и няма нищо.
А ако отида на сопот има ли шанс да се счупе рамката или нещо друго?
zrtd
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1155
Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 9:34 pm

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот Antares » Пет Апр 23, 2010 9:26 am

Ако отидеш на Сопот без необходимата потготовка за такъв тип каране и протекция, може да счупиш доста повече неща, освен рамката. Не мисля, че тя ще ти е проблема. 600 километра не са нищо. В по-активния си период правех по 100-на километра седмично, като продълажам да смятам, че съм аматьор и имам какво да уча. Ако смяташ, че за 600 километра си се научил да караш си в сериозна заблуда, а ако отидеш на Сопот с мисълта, че можеш да караш - това може да свърши в болницата.

В края на краищата парите са твои и имаш пълното право да ги харчиш за каквото поискаш.

И спомагателния глагол се пише с "ъ". "Аз съм".
Карикатурите ми
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7462
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот zafirovp » Пет Апр 23, 2010 5:04 pm

zrtd написа:В русе няма много добри места но ако отидеш към някое село има страхотни гори а най доброто и най близкото място до Русе е Улея което е и АТВ писта.
А бб7 е добра спирачка нали? :D И за вилката в Русе има много хора които си слагат вилки с по 150мм ход че и повече и на рамката и няма нищо.
А ако отида на сопот има ли шанс да се счупе рамката или нещо друго?



Ами то и тука има много хора, който си слагат и Boxxer на Climber-a (той е 200 мм) и си карат. Въпросът е колко дълго. Ако отидеш на Сопот с такава вилка и твърдак ще имаш доста ядове, като например шчупено чело (едно от двете със сигурност). Иначе бб7 и бб5 са най-добри в своя ценови клас но аз препоръчвам хидравлични спирачки. Също трябва да внимаваш какъв размер ротор може да сложиш на вилката.
Търся Marzocchi Roco на части.
Аватар
zafirovp
 
Мнения: 1086
Рейтинг: 1297
Регистриран на: Съб Май 16, 2009 10:00 pm
Местоположение: София

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот storm » Нед Апр 25, 2010 1:38 pm

Лично много съм тормозил бившия "Катерач" (170-160 мм вилки и не е мръднал), но зависи и от начина на каране :beer: Въпреки, че вече 2-3та година се занимавам със спускане не съм посмял да стъпя на Сопот - дори когато няма състезание, просто не се чувствам уверен все още. Този ред на мисли - "за кефа", според мен е по-удачен ако отидеш с приятели да гледаш и попиваш поне малко технически умения за каране, после да се стремиш да ги интегрираш в твоето :)
Все пак не си посочил конкретен стил на каране, а тези 600 км ме навеждат на XC поне на този етап (ако са преминати с велосипед). От където и да го погледнеш обаче 600км са наистина крайно недостатъчни, но поне според мен си избрал добра база като начало (визирам Climber-a) Както казаха другите- КАРАЙ,КАРАЙ и пак - КАРАЙ ! Времето и експериментирането с различните стилове, ще ти даде ясна представа какво искаш като стил и вече съответко каква машина и части са ти необходими за този стил. До тогава чети и се интересувай, гледай клипчета и виж какво ще те грабне :beer: Със здраве и успех ! :peace:
Барзи :peace:
Всеки луд :crazy: с номера си :scatter:
Аватар
storm
 
Мнения: 183
Рейтинг: 1269
Регистриран на: Пет Юни 27, 2008 12:05 pm
Местоположение: Велико Търново

Re: Тунинг на Драг Климбер 10

Мнениеот zrtd » Нед Апр 25, 2010 5:06 pm

Да ще ходя на Сопот но само да гледам,надявам се да бъде много яко.Никога не съм казал че сам много добър или нещо от този сорт просто ще ходя за кеф а пък може да отида и да карам но по късно като науча нещо.
zrtd
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1155
Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 9:34 pm


Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта