Относно YZ 35 и смяната на компоненти, какво да ти кажа:
1. Вилката с която идва е SR Suntour XCT v2 100 mm - вилка, предвидена за кроскънтри. За скокчета ще ти трябва нещо от рода на
Marzocchi Dirt Jumper - т.е. допълнителна инвестиция от почти 400 лв. Ако загледаш и "по-сериозните" модели, цената скача още повече.
2. Шините на каплите, както и главините им са компромис. Вярно, шините са двустенни, но отново са си бюджетно решение. Главините са най-обикновени, като задната е за скостна касета на резба, от което следват проблеми със здравината на самата гавина и т.н. (най-вече визирам теглото ти). Ако решиш да смениш каплите с качествени такива, ще трябва да дадеш поне още 250 лв. (предна + задна капли + скоростна касета).
Гледам, че цента на YZ 35 в момента е 750лв. Като прибавим по-горните разходи, вече става 1400 - според мен, не си заслужава. По-добре е да си намериш готово, сглобено колело за тия пари, на което може да се качиш още от магазина и да си караш.
Тука вече, нека се изкаже някой по-компетентен, кой модел би бил подходящ.
ПП: Всичко по-горе, написах на база опита си с YZ 2
