MZ All Mountain III 2005 и историите около него

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

MZ All Mountain III 2005 и историите около него

Мнениеот Quasar » Чет Апр 28, 2011 9:23 pm

И те така взех си такава вилка (доста запазена навид между другото), само че ми изскачат два проблема на първо четене. Първия-рибаунд просто няма, просто рита като сърдит кон в ръцете. Въпроса е какво може да се направи. Вилката си няма врътки и прочее рибаунда се води internal. Нивата на маслото са както е казал производителя с разликата че сложих 10W вместо 7,5 щото с по рядкото е съвсем луда работа. Идеята е ако знаете какво може да се модне и как че да започне да връща по бавно ще се радвам да споделите.
Втората ми мъка е че работи някак си регресивно. Саг няма, а като и скоча потъва яко. Това е по малка болка, тъй като с малко напасване на налягането в камерите може да се замаже положението :)
Ще се радвам на помощ по темата с рибаунда много :clap:
Аватар
Quasar
 
Мнения: 294
Рейтинг: 1305
Регистриран на: Сря Сеп 10, 2008 2:24 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: MZ All Mountain III 2005 и историите около него

Мнениеот FireFoXa » Чет Апр 28, 2011 10:23 pm

По-гъсто масло? Може да опиташ с 15w вискозитет.
Щом ребаунда ти пише че е "вътрешен", трябва да разбереш дали е фиксиран, или може да се настройва. Ако не ме лъже паметта, самите дупки на ребаунда от където преминава маслото са в долната част на шишовете. Ако е като VF2 хидравликата, може и да се измайстори някаква настройка като се навие резба на долната част на шиша и се настройва колко точно масло да минава през отвора?
Дано си ме разбрал какво имам напредвид... :beer:
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

Re: MZ All Mountain III 2005 и историите около него

Мнениеот Quasar » Пет Апр 29, 2011 8:12 pm

Настройки няма ровихме я ровихме-ефект нула...чудя се как тъй ще излезе такава вилка от завод на цоки...не може да е а няма разлика от това което трябва да е вътре и това което реално е. И аз седя и мисля схеми как може да се направи някаква джуфка долу...ако има някой с идеи да се обажда :)
Аватар
Quasar
 
Мнения: 294
Рейтинг: 1305
Регистриран на: Сря Сеп 10, 2008 2:24 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: MZ All Mountain III 2005 и историите около него

Мнениеот FireFoXa » Пет Апр 29, 2011 8:22 pm

Жокер: Виж устройството на SSVF a.k.a. VF2, и може да ти дойде някоя друга идея. Ако не правиш модификации, по-гъсто масло е варианта за по-бавен ребаунд.

А отностно фабриката на марзочи, това е най-елементарната им хидравлика, няма кой знае какво да очакваш от нея... :) :beer:
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна


Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта