


EccentricMOTION написа:Амортисьорна вилка X-Fusion Vengeance HLR
Лека и почти толкова добре работеща колкото Fox, само че на половин цена
Определи бюджет или парите не са проблем ?
Да наистина е с 130мм ход.D0wnH1LL F0r lIve написа:А тората наистина ли е със 130мм ход защото сум чувал, че е със 120мм а не с 130мм. Ако може дайте и някои модели от марката Marzocchi за бюджета не се притеснявайте
Snevk написа:Карам такава от 1 година и съм много доволен от работата и. Е признавам че съм имал и доста технически проблеми, но досега всичките са били отстраними. Мисля че за парите си заслужава
botroid написа:Snevk написа:Карам такава от 1 година и съм много доволен от работата и. Е признавам че съм имал и доста технически проблеми, но досега всичките са били отстраними. Мисля че за парите си заслужава
Вилка, която прави "доста технически проблеми", в никакъв случай не е добра вилка, дори и в изправно състояние да работи добре. Хубавите вилки, като ги сложиш на колелото, настройваш ги и повече не ги бараш, освен за профилактика, която толкова по-рядко се налага, колкото по-кадърно са направени уплътненията. Безпроблемността е най-желаното нещо на даден компонент от колелото, особено при каране в тежки планински условия, на голямо разстояние от населени места. Проблемната вилка, не си заслужава парите, защото проблемите, дори и отстраними, водят до ядове, нерви, разправии, разходи и загубено време.
D0wnH1LL F0r lIve написа:А кой модел е тази тора 302 ли? Имам и още един въпрос. Всички ли модели на тора са с 130мм ход?
D0wnH1LL F0r lIve написа:Благодаря ти за съветите мисля наистина да е тора-та не знам но все нещо ми казва че трябва да си купя тази вилка.
botroid написа:Snevk написа:Карам такава от 1 година и съм много доволен от работата и. Е признавам че съм имал и доста технически проблеми, но досега всичките са били отстраними. Мисля че за парите си заслужава
Вилка, която прави "доста технически проблеми", в никакъв случай не е добра вилка, дори и в изправно състояние да работи добре. Хубавите вилки, като ги сложиш на колелото, настройваш ги и повече не ги бараш, освен за профилактика, която толкова по-рядко се налага, колкото по-кадърно са направени уплътненията. Безпроблемността е най-желаното нещо на даден компонент от колелото, особено при каране в тежки планински условия, на голямо разстояние от населени места. Проблемната вилка, не си заслужава парите, защото проблемите, дори и отстраними, водят до ядове, нерви, разправии, разходи и загубено време.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта