Страница 1 от 2
От какво може да се свали тежеста на колелото ???
Публикувано на:
Съб Окт 27, 2007 2:17 pm
от Bellboy
Става въпрос за олекотяване на колело за Стиит с всякви екстри (скорости, спира4ки у т.х.) с цел по-добра маневреност. Слушам предложения...
Публикувано на:
Съб Окт 27, 2007 2:18 pm
от Bellboy
Стриит
Публикувано на:
Съб Окт 27, 2007 3:10 pm
от Black cat
Колко кг е сега ?
Щом искаш да е леко дай няколко хилядарки.
Публикувано на:
Съб Окт 27, 2007 3:27 pm
от Bellboy
16 кг и неколко стотин грама
Публикувано на:
Съб Окт 27, 2007 3:55 pm
от Bellboy
еми 4есно казано си мисля да махна скоростите и да си напрая баика сингъл спиид , да сложа по-лека вилка (сеа съм с Дуро Е) и да сложа Ванила ама не съм мноо сигурен , да отрежа кормилото да скъся кол4ето,
да си напрая гумите безкамерни да махна задните венци и предния малък венец махам командите и ако трябва и о6те но просто т1рся предложения.
Публикувано на:
Съб Окт 27, 2007 4:10 pm
от dudi
земи си карбонова рамчица
Публикувано на:
Съб Окт 27, 2007 4:51 pm
от Zink
Напиши спецификация на частите и тогава ще можем да ти кажем откъде.
Публикувано на:
Съб Окт 27, 2007 10:00 pm
от Bellboy
рама-Драг климбер
вила-Сънтур дуру Е
кормило и лапа-Труватив Хъсфелт
капли-сънрингъл сингъл трак
гуми-континентал петрол 2.5
спици-Ди Ти Суис
главини-Шибано хоун
заден дераилиор-шимано хоун
преден-аливио
кол4е-золум 3д
седалка-тиога
команди-шимано ел хикс
лост4ета-Авид некви си там
предна дискова-шимано БРМ-М495
задна дискова-шимано БРМ-465
курбели-дуру лукс
педали-випи
Слушам
Публикувано на:
Съб Окт 27, 2007 10:12 pm
от bobiracing059
вилката и най-вече гумите според мен
Публикувано на:
Съб Окт 27, 2007 10:22 pm
от Black cat
Първо започни с махането на скоростите и преминаваш на сс.Ако караш със свалена до долу седалка може да скъсиш колчето , кормилото също може да го скъсиш ако обичаш да караш с по-малко кормило.Махни предната спирачка (ако искаш и двете) , може би и някакви по-леки гуми.
Публикувано на:
Съб Окт 27, 2007 10:29 pm
от FireFoXa
Ае вие хапчетата пиете ли си ги
Безкамерни гуми за стриит, Дуро Е, Фокс Ванила... просто нямам думи!
@автора на темата, земи прочети малко за стила, и ще ти се изяснят нещата...
Едит: Пусни една снимка на колелото...
Публикувано на:
Съб Окт 27, 2007 11:39 pm
от Zink
Ще ти изброя няколко примерни компонента, които може да купиш в България. Иначе от чужбина можеш да си намериш перфектни леки части.
Кормило Truvativ Team
лапа Holzfeller
вилка Rock Shox Pike 454 Dual Air
Махаш предната спирачка и също така преминаваш на SingleSpeed
задна спирачка: Shimano Deore XT 160 mm
колче: Truvativ Team- ако няма да си вдигаш седалката можеш и да го изрежеш.
спици: DT swiss Alpine III
гуми: Maxxis Hookworm
курбели: Truvativ Holzfeller OCT
педали: Crank Brothers 5050XX
Публикувано на:
Нед Окт 28, 2007 9:52 am
от FireFoXa
Zink написа:....
И оставя 3000 за колело... Донякъде си прав че автора не е казал с колко пари разполага...
Публикувано на:
Нед Окт 28, 2007 2:32 pm
от Bellboy
Аз също си мисля да мина на сингъл спиид и да махна некои други работи, но не знам дали бих могъл да сваля от гуми.
Интерестно ми е за вилка какво ще предложите,защото там е проблема ,
доколкото до парите , те се пе4елят и хар4ат,но нека не се изхвърляме.
Ако поразпродам това онова и си намеря вила 2ра ръка би било добре.
Публикувано на:
Нед Окт 28, 2007 7:47 pm
от JoK3rA
Pike е вилката ...
Публикувано на:
Нед Окт 28, 2007 8:36 pm
от otka4al4o
ми отслабни бе пич
Публикувано на:
Нед Окт 28, 2007 8:41 pm
от dani32
За стреет махай спирачките
Публикувано на:
Нед Окт 28, 2007 8:59 pm
от mitakaman
dudi написа:земи си карбонова рамчица
Ум - белия делфин...
Иначе по темата:
Махни скоростите и го направи на сингъл... махни ПОНЕ предната спирачка...
За смяна на другите компоненти ... защо не помислиш първо за някаква по хубава и подходяща за стрийт рамка и после да и сменяш частите...
Публикувано на:
Нед Окт 28, 2007 10:44 pm
от vaniopi4a
Публикувано на:
Нед Окт 28, 2007 11:00 pm
от chrome
пич за да събераш нещо наистина леко трябва да се интересуваш повечко, да попрочетеш някой неща и т.н.
накратко като свалиш излишните неща които имаш в момента така или иначе ще усетиш известно олекотяване, след това ако си много зарибен почваш да сваляш грамовете със смяна на това което е останало, можеш да сваляш от всичко, гуми, шини, спици, нипли, главини хехе да не изброявам всички компоненти, в момента мисля върху една конфигурация която смятам да събирам иииии смятам да бъде под 11000грама, 24ка с твърда вилка, ако държиш да си с някаква "мека" вилка трябва да се насочиш да слезеш под 13кг, разпробиването, рязането и т.н. модвания също намират приложение в цялата идея...
Публикувано на:
Пон Окт 29, 2007 11:22 pm
от Admin
@Bellboy
Виж си правописа и започни да пишеш грамотно, иначе постовете ти може да изчезват без предупреждение.
Публикувано на:
Пон Окт 29, 2007 11:37 pm
от The Devil
http://i.data.bg/07/06/14/420304_orig.jpg
На снимката колелото е 12кг(когато го имах в този вид)
Имаше още от какво да се сваля например от вилката която беше 3 кела почти от шините да изрежа колчето за седалка и да сменя курбелите колелото щеше да стане около 10кг и с времето ако свикна да карам без спирачка да махна спирачката колелото щеше да е под 10кг ако в момента го имах де
гледай да слагаш максимално добри компоненти в съотношение цена/качество/тегло
мисля че може да се направи доста леко колело например като махнеш скоростите останеш само със задна спирачка и то вибрейк за да е по-леко смениш си каплите с някакви леки смениш касета курбели кормило лапа изрежеш колчето и смениш гумите
Успех с правенето
Публикувано на:
Вто Окт 30, 2007 12:02 am
от Krismars
забравихте и твърдата вилка, с нея се пести доста
Публикувано на:
Вто Окт 30, 2007 12:37 pm
от Bellboy
ok по4вам
Публикувано на:
Вто Окт 30, 2007 12:43 pm
от Black cat
Krismars написа:забравихте и твърдата вилка, с нея се пести доста
Това е най-добрия избор,но дали ще намери такака и дали ще му хареса .
Публикувано на:
Вто Окт 30, 2007 2:39 pm
от TheUndertaker
Кормило:
Controltech Dh-18a или FSA Maximus
Лапа: Ctech FX /
119грама 45мм/ или FSA GAP
Вилка: HT
Спирачка: Formula Oro k18
Колче: FSA FR270
Спици: DT Super comp
Курбели: FSA Gravity при повече пари Gravity Light /-240 грама/
Всичко зависи от това колко пари си готов да дадеш
Публикувано на:
Съб Ное 03, 2007 2:24 am
от assgiver
Лелелелелелелее СРАМ!!!!
1во: Прегледай се !
2ро: Образовай се !
3то: Карай докато не усетиш че колелото те ограничава.
4то: От кога подяваолите има такъв раздел ?!?!?!?!?!
Публикувано на:
Съб Ное 03, 2007 12:16 pm
от HiTMaN
FireFoXa написа:Ае вие хапчетата пиете ли си ги
Безкамерни гуми за стриит, Дуро Е, Фокс Ванила... просто нямам думи!
@автора на темата, земи прочети малко за стила, и ще ти се изяснят нещата...
Едит: Пусни една снимка на колелото...
какво чух фокс фанила ? за стрий вилка която е за , XC , AM , FR ти я слагаш за стриийт оле сашоо гхаххааха
Публикувано на:
Съб Ное 03, 2007 11:42 pm
от assgiver
Чувал съм някъде, че и
МЗ Бохер стаа за стрийт ?!? Така ли е или бъркам
Публикувано на:
Нед Ное 04, 2007 12:03 am
от FireFoXa
HiTMaN написа:FireFoXa написа:Ае вие хапчетата пиете ли си ги
Безкамерни гуми за стриит, Дуро Е, Фокс Ванила... просто нямам думи!
@автора на темата, земи прочети малко за стила, и ще ти се изяснят нещата...
Едит: Пусни една снимка на колелото...
какво чух фокс фанила ? за стрий вилка която е за , XC , AM , FR ти я слагаш за стриийт оле сашоо гхаххааха
Ае ти... мислиш ли? Не усещаш ли очеизвадната ирония... Много зле раотата...