Избор на вилка за Dirt Jump и Street.

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди, предназначени за тези по-специфични видове каране, които се практикуват предимно в градска среда, както и за компоненти и екипировка за тях. Може да се обсъждат и теми, свързани с BMX.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Избор на вилка за Dirt Jump и Street.

Мнениеот gangster4y.mtb » Нед Юни 28, 2009 9:03 pm

Здравейте. Понеже аз съм начинаещ в този спорт и скоро си зех един Cross Rider като за начало бих искал да попитам вас напредналите каква вилка бих сложил на Ridera. Мисля да карам Dirt Jump и Street. Предварително мерси. Междо другото харесъл съм един RST STORM но бих искал да се осведомя с вас. Предварително мерси.
Аватар
gangster4y.mtb

Рейтинг: 1174

Re: Избор на вилка за Dirt Jump и Street.

Мнениеот Admin » Пон Юни 29, 2009 3:11 pm

Нито рамката, която си купил, нито вилката, за която питаш, са подходящи за карането, което мислиш да практикуваш.
Ясно е, че за момента явно не можеш да си позволиш друго, но поне за вилката гледай да е някаква по-ниска, а може би дори твърда - не смея да навлизам в конкретни съвети, тъй като не карам нито street, нито DJ. Ако някой може да ти даде съвет с какво да започнеш, чудесно. :agree:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin

Рейтинг: 2000

Мнениеот foxracingshox » Чет Юли 02, 2009 10:45 am

Както каза @Admin нито вилката нито рамката са за DJ и Street :agree:
С тези пари които мислиш да дадеш за RST Storm ги дай за рамка Drag Climber :agree:
Към тези пари които ще ти останат събери още малко и пиши колко си събрал да ти препоръчаме вилка :agree:
Аватар
foxracingshox

Рейтинг: 1107

Мнениеот nRJ_ » Чет Юли 02, 2009 5:16 pm

foxracingshox написа:..нито вилката нито рамката са за DJ и Street :agree:

:agree:

foxracingshox написа:..Drag Climber :agree:

:roll2: