от moz » Чет Ное 10, 2016 4:04 pm
Прогресът е в геометрията, премахването на предните скорости и линкидж дизайна, както и работата на амортисьорите. Само че тия подобрения не се обясняват лесно, съответно не стават за маркетинг, та трябва да се хвърлят усилия за "подобрения", които звучат добре и правят старите рамки и части непригодни за новите стандарти. Така хем се лъжат по-лесно шарани, хем им пробутваш цял нов велосипед.
P.S. Замислих се, че повечето от тези подобрения са въведени не от индустрията а от карачите с визия. Много преди да дайдат модите имаше хора, които купуваха един размер по-големи рамки, заради късия рийч, измисляха се начини за намаляване на челния ъгъл и сваляне на средното, караха гето тюблес, преди да почнат да ни продават тиксо за 100 лева, караха 1х8/9. Та гледайте какво карат майсторите, а не какво се рекламира: 29-ки, фатбайкове и разни други плюс измислици се карат само в рекламните клипчета от добри карачи. Никой никога не си е помислял, че му се иска шокът му да беше в сантиментри, задната главина да бъде 147 мм, а средното пресфит. Виж за размера колела си имаше 29 мания и преди да стане модерна, но тя беше основно сред брадати лъмбърсексуалните американци, които обикалят с дисаги, а не истински карачи.