Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

Мнениеот moridinbg » Сря Апр 14, 2021 8:06 pm

Вече не съм скептичен, системата за захващане работи, колелата са доста стабилни и не се бутат. Но не може да се сваля колело от по средата, трябва от края и всички наред. Предивдено е за широки кормила, при по-тесните (под 680-700 на пръв поглед?) почват да се бутат спирачките с куките. Предвидено е да няма проблеми с двукоронни вилки. Твърди се, че щяло да се товари и разтоварва само долу и горе, без по средата (Бай Кръстьо), което според мен ще предизвиква конфликт.
Долу гума 2.4 влиза без проблеми и се държи добре, може би над 2.6 би било по-зор.
Захващането е мислено, за да събере максимално много колела - 9 и да работи с колела за спускане.
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

Мнениеот gyurzagyurza » Сря Апр 14, 2021 8:16 pm

Yash написа:
gyurzagyurza написа:По линия 63 и 66 ще бъде оборудван по един автобус с велобагажник. Това съобщи зам.-председателят на Комисията по транспорт в Столичния общински съвет Зафир Зарков.

Демек поредната доза "прах в очите". По колко броя са автобусите по тези линии? И за колко време се прави един пълен курс?

gyurzagyurza написа: Европейския център по транспортни политики обаче идеята на Столичната община е опасна и необмислена. Милен Бранков от центъра риторично попита дали е редно да се стимулира карането на велосипеди в планината с оглед на липсата на адекватна поддръжка на пътя от Драгалевци до Морените. Той определи идеята като екзотична.

Понеже някой не си върши работата за поддържане на пътищата, да не се стимулира нещо природосъобразно. Гениално!
Но защо ли се учудвам...

А, всъщност, от къде е тази информация?

И още един въпрос.
Защо се реши багажникът да е точно с такъв принцип на захващане на велосипедите?

Намерих я в един новинарски сайт като се ровех в Интернет вчера и реших да го копирам
gyurzagyurza
 
Мнения: 71
Рейтинг: 1170
Регистриран на: Съб Ное 23, 2019 9:21 am

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

Мнениеот gyurzagyurza » Сря Апр 14, 2021 8:21 pm

gyurzagyurza написа:
Yash написа:
gyurzagyurza написа:По линия 63 и 66 ще бъде оборудван по един автобус с велобагажник. Това съобщи зам.-председателят на Комисията по транспорт в Столичния общински съвет Зафир Зарков.

Демек поредната доза "прах в очите". По колко броя са автобусите по тези линии? И за колко време се прави един пълен курс?

gyurzagyurza написа: Европейския център по транспортни политики обаче идеята на Столичната община е опасна и необмислена. Милен Бранков от центъра риторично попита дали е редно да се стимулира карането на велосипеди в планината с оглед на липсата на адекватна поддръжка на пътя от Драгалевци до Морените. Той определи идеята като екзотична.

Понеже някой не си върши работата за поддържане на пътищата, да не се стимулира нещо природосъобразно. Гениално!
Но защо ли се учудвам...

А, всъщност, от къде е тази информация?

И още един въпрос.
Защо се реши багажникът да е точно с такъв принцип на захващане на велосипедите?

Намерих я в един новинарски сайт като се ровех в Интернет вчера и реших да го копирам

А днес намерих и това :
https://www.mediapool.bg/avtobusite-do- ... 20578.html
gyurzagyurza
 
Мнения: 71
Рейтинг: 1170
Регистриран на: Съб Ное 23, 2019 9:21 am

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

Мнениеот Yash » Сря Апр 14, 2021 8:57 pm

Новината от Медиапул я публикувах в първия ми пост.

Нещо не съм много ентусиазиран. Прекалено много са нещата, заради които ще възникват конфликти.
Но да мине време да видим.
Аватар
Yash
 
Мнения: 785
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 7:24 pm

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

Мнениеот mentalhead » Сря Апр 14, 2021 9:49 pm

moridinbg написа:Вече не съм скептичен, системата за захващане работи, колелата са доста стабилни и не се бутат. Но не може да се сваля колело от по средата, трябва от края и всички наред. Предивдено е за широки кормила, при по-тесните (под 680-700 на пръв поглед?) почват да се бутат спирачките с куките. Предвидено е да няма проблеми с двукоронни вилки. Твърди се, че щяло да се товари и разтоварва само долу и горе, без по средата (Бай Кръстьо), което според мен ще предизвиква конфликт.
Долу гума 2.4 влиза без проблеми и се държи добре, може би над 2.6 би било по-зор.
Захващането е мислено, за да събере максимално много колела - 9 и да работи с колела за спускане.

На мен ми е интересно има ли нещо, което пречи на евентуални злонамерени хора да си "берат" от колелата по светофарите. Някакви системи за заключване?
Аватар
mentalhead
 
Мнения: 354
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Авг 10, 2010 6:49 pm

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

Мнениеот moridinbg » Чет Апр 15, 2021 8:08 pm

Задните гуми долу са хванати със страпове. Кормилата лягат плътно в куките, които са с тапицерия. Навън от автобуса стърчат гуми, а не кормила, така че разтоварването не е току така. Застъпват се едно друго, за това не може да се вадят и произволни колела, ами се почва от края.
Не смятам, че ще има възможност за бране.

IMG_8870.jpeg
(452.06 KiB) 113 пъти
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

Мнениеот Admin » Чет Май 13, 2021 7:39 am

Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Предишна

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], vencil и 12 госта