_SoRa_ написа:Каква е разликата в обувките/парчета/педали между spd и spd-sl/look? С кои ще ми е по-удобно за лятно каране предимно шосе, по 60-80 км. дневно каране?
Нещо не успявам да настроя достатъчно добре spd парчетата и единият ми крак страда от това.
_SoRa_ написа:Здравейте.
Имам капли DT Swiss E spline 1800 oт 7 месеца и навъртяни над 1300 км. На колко време е добре да се прави профилактика на главините и с каква грес/масло?
evilzet написа:Тази челна тръба е конУсовидна. Съмнява ме да са сложили права вилка с преходници.
_SoRa_ написа:Как мога да разбера вилката на Drag Storm каква е (коносовидна или права)? Изобщо подробна информация. В сайта има само това https://dragbicycles.com/bg/bike/storm-comp/
Bi11y написа:_SoRa_ написа:Как мога да разбера вилката на Drag Storm каква е (коносовидна или права)? Изобщо подробна информация. В сайта има само това https://dragbicycles.com/bg/bike/storm-comp/
12 кг... Не разбирам как го постигат това тегло за колело с твърда вилка ...
Alexi написа:няма как да е 8 подобна алуминиева сглобка иска сериозно обмисляне и олекотяване на всеки компонент
Gworan написа:Ако искаш уверено да се спускаш с по 40-50-60 и нагоре км/ч, според мен, трябва асфалта да е перфектен, иначе си вземи планинско колело
Alexi написа:всяко колело си има предназначение ,да караш МТБ по шосе си е наказание .. ако свалиш налягането на гумите ще усетиш сериозно подобрение в комфорта ,експериментирай
Bi11y написа:Alexi написа:всяко колело си има предназначение ,да караш МТБ по шосе си е наказание .. ако свалиш налягането на гумите ще усетиш сериозно подобрение в комфорта ,експериментирай
Наказание е да караш шосейка по нашите асфалти ...
_SoRa_ написа:С карбонова вилка по-приятно ли ще е или всичко е рекламен трик? Като гледам голяма част от новите велосипеди се продават с карбонови вилки.
Bi11y написа:_SoRa_ написа:С карбонова вилка по-приятно ли ще е или всичко е рекламен трик? Като гледам голяма част от новите велосипеди се продават с карбонови вилки.
Главната причина е заради теглото - ако са решили да абсорбира ще абсорбира . Не очаквай чудеса - аз при преминаване от кормило Ritchey WCS алумин на планинското към RaceFace карбон не усетих да абсорбира ...
_SoRa_ написа:Може би всички части- вилка, лапа и кормило трябва да са от карбон за да е по-осезаема разликата.
_SoRa_ написа:С карбонова вилка по-приятно ли ще е или всичко е рекламен трик? Като гледам голяма част от новите велосипеди се продават с карбонови вилки.
madsnake написа:Честно казано, карал съм карбоновата шосейка на въпросният ми плиятел споменат по-горе. По-леко се кара на асфалт и от градското/хибрида ми и от МТБ-то ми. Дали абсорбира повече от градското ми с 42 гуми и стоманена вилка, ами не Както казаха и другите - гумите в комбинация с налягането, там е истината.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 99 госта