от _SoRa_ » Вто Сеп 03, 2024 7:27 pm
Не са веломеханици, но съм безкрайно разочарована от omsight. Харесах си мерино клин и им писах дали имат по-малък размер от S, като им дадох размери на талия и ханш. Отговориха ми, че нямат но ще ми направят. Чаках може би месец отговор от тях, но понеже е лято и мерино клин не ми беше изобщо потребен. В един момент ми отговориха, че е готов. Получих го и с нетърпение го пробвах. Останах неприятно изненадана, че все пак са ми изпратили клин размер S, който ми беше широк и много дълъг. Все едно съм си поръчала клин размер L-XL. Писах им отново. Те предложиха да върна клина и ще направят нов. На 30.08 го изпратих към Враца като предварително им писах и те съответно ми изпратиха данни. Днес сутринта получих имейл от Еконт, че пратката ми не е получена и мога да платя 5 лв за съхранение или ще ми я върнат. Ядосах се от некоректното отношение на omsight. Отново им писах за "голямата услуга". Отговориха ми, че нямало кой да оплете нов клин и за това не са го взели!?!? WTF!?? Аз го изпратих за да си го вземат, а кога и кой ще го изплете чак толкова не ми е важно, лято е и вълнен клин не ми трябва при 30-35 градуса. Получих втори имейл от Еконт, че има приета пратка за мен и дължа близо 7 лв доставка.
Такова некоректно отношение... сега си имам клин, който не става да го нося. Или трябва да стана 180 см., около 70-80 кг, което е невъзможно.